Vrijdag 04/12/2009 (Bellem)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Schalckske
Popstar
Berichten: 286
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 11:41
Locatie: Aalter / 4 Schelln Espe

Vrijdag 04/12/2009 (Bellem)

Bericht door Schalckske »

Wij splitsen ons op die avond. Sven en Fridtjof gaan naar Beauvoorde, Dimi V.O. en ikzelf gaan naar Bellem. Jean Pierre (Rue De La Moer) heeft al bevestigd om met ons mee te doen in Bellem. Indien iemand zich geroepen voelt de laatste vrije plaats op te vullen, laat maar weten. Uiteraard zijn er een aantal criteria om in aanmerking te komen.

Kennis van oldies is NIET belangrijk ! We zoeken ambitieloze personen die niet bang zijn om laag (zeg maar heel laag) te eindigen. Alvast bedankt !
Chris M
Rock Legend
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 15:46

Re: Vrijdag 04/12/2009 (Bellem)

Bericht door Chris M »

Schalckske schreef:Wij splitsen ons op die avond. Sven en Fridtjof gaan naar Beauvoorde, Dimi V.O. en ikzelf gaan naar Bellem. Jean Pierre (Rue De La Moer) heeft al bevestigd om met ons mee te doen in Bellem. Indien iemand zich geroepen voelt de laatste vrije plaats op te vullen, laat maar weten. Uiteraard zijn er een aantal criteria om in aanmerking te komen.

Kennis van oldies is NIET belangrijk ! We zoeken ambitieloze personen die niet bang zijn om laag (zeg maar heel laag) te eindigen. Alvast bedankt !
ik ben 'per ongeluk' nog vrij die avond
dus zou ik ev kunnen langskomen
is niet ver en dit zou me moeten liggen,
hoop ik toch
Gebruikersavatar
Schalckske
Popstar
Berichten: 286
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 11:41
Locatie: Aalter / 4 Schelln Espe

Re: Vrijdag 04/12/2009 (Bellem)

Bericht door Schalckske »

Meer dan welkom ! Bij deze is de vacature dan opgevuld. We zien mekaar wel rechtstreeks in de zaal dan, veronderstel ik.

Alleszins bedankt voor deze zelfopoffering :wink:
Chris M
Rock Legend
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 15:46

Re: Vrijdag 04/12/2009 (Bellem)

Bericht door Chris M »

Schalckske schreef:Meer dan welkom ! Bij deze is de vacature dan opgevuld. We zien mekaar wel rechtstreeks in de zaal dan, veronderstel ik.

Alleszins bedankt voor deze zelfopoffering :wink:
OK ik vind het wel
als je een ouwe man ziet binnenkomen
grijsend en veel te zwaar om goed te zijn

ewel 't is ikke :headbang:
Plaats reactie