N9- muziekquiz - Eeklo 10/10

Plaats reactie
Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 635
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

N9- muziekquiz - Eeklo 10/10

Bericht door straight banana »

Daar niemand zich blijkbaar geroepen voelt, zal ik er maar iets over schrijven.

Slechts 5 ploegen daagden dit jaar op voor de N9- quiz. De moeilijkheidsgraad ging van supermakkelijk (Bangles, Beatles...) tot aartsmoeilijk (een cd- track van Stuurbaard Bakkebaard).

Een gelegenheidsploeg met Polkaheer Mark speelde iedereen naar huis :app: .
Na een reggae- ronde konden we (De Rechte Bananen) nog tot op 6 punten naderen, maar de Oor/De Moordlijst- ronde sloeg een brede kloof tussen de nummers één en twee. De volledige uitslag heb ik echter niet genoteerd.

Geen tombola, maar die dekselse Schel'n Espe slaagden er deze keer in om een fles champagne binnen te rijven met een speciale prijsvraag. Proficiat jongens! :thumb1:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: N9- muziekquiz - Eeklo 10/10

Bericht door Tonyvdb »

5 ploegen, dat is wel heel droevig, het is de eerste keer dat we niet deelnamen, niet omdat we niet wilden, maar wel omdat we niet konden.
Het is altijd een beetje een slordige quiz geweest, dat wel, maar 5 ploegen : dat verdienen ze niet.

Hopelijk doet Karel verder en zet hij de quiz volgend jaar weer in de gezellige Villa !
Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: N9- muziekquiz - Eeklo 10/10

Bericht door Rushian »

B-4s is daar een aantal jaar geleden ook eens naartoe geweest. We haalden 21%. Enough said, I think.
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
Gebruikersavatar
parma espe
Popstar
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
Locatie: Bellem / 4 schelln espe

Re: N9- muziekquiz - Eeklo 10/10

Bericht door parma espe »

Rushian schreef:B-4s is daar een aantal jaar geleden ook eens naartoe geweest. We haalden 21%. Enough said, I think.

Ik denk dat de organisator zijn formule gewijzigd heeft over de voorbije jaren. Wij haalden namelijk 53% bij deze editie. Misschien toch een nieuwe poging wagen volgend jaar?
Afbeelding
Plaats reactie