3e WAS HET NU 50-60-70-80 MUZIEKQUIZ Testedoene 04/12/2009

Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Re: 3e WAS HET NU 50-60-70-80 MUZIEKQUIZ Testedoene 26/12/2009

Bericht door Rock Monsieur »

boo-lee schreef:Aan de andere kant kan je je afvragen of beide quizzen elkaar wel zo erg beconcurreren? Testedoene organiseert een oldiesquiz, terwijl onze popquiz er net voor bekend staat om relatief weinig muziek van voor 1980 aan bod te laten komen en zich eerder focust op de iets alternatievere genres van de laatste 20-30 jaar.
Oeps ... wij hebben het al niet gemakkelijk om een volledige ploeg aan de start te brengen. Als beide quizzen samen vallen dan vrees ik dat ik bij Rock Monsieur ook 1 of 2 pionnen (vaste waarde Michel?, en gastspeler Dirk?) moet missen.
Hopelijk krijg ik dan nog een volledige ploeg samen.
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: 3e WAS HET NU 50-60-70-80 MUZIEKQUIZ Testedoene 26/12/2009

Bericht door boo-lee »

Rock Monsieur schreef:
boo-lee schreef:Aan de andere kant kan je je afvragen of beide quizzen elkaar wel zo erg beconcurreren? Testedoene organiseert een oldiesquiz, terwijl onze popquiz er net voor bekend staat om relatief weinig muziek van voor 1980 aan bod te laten komen en zich eerder focust op de iets alternatievere genres van de laatste 20-30 jaar.
Oeps ... wij hebben het al niet gemakkelijk om een volledige ploeg aan de start te brengen. Als beide quizzen samen vallen dan vrees ik dat ik bij Rock Monsieur ook 1 of 2 pionnen (vaste waarde Michel?, en gastspeler Dirk?) moet missen.
Hopelijk krijg ik dan nog een volledige ploeg samen.
Zal ik met jullie meedoen? Deze keer zal ik jullie wel aan een hoop extra punten kunnen helpen. :mrgreen: :wink:
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 3e WAS HET NU 50-60-70-80 MUZIEKQUIZ Testedoene 26/12/2009

Bericht door Rubby »

Ze zijn eruit onze oldiesmannen !!
We verleggen onze datum naar vrijdag 04/12/2009 !!!
Guy en ik zaten er ook mee verveeld en heb aangedrongen op een wijziging.

De inschrijvingen worden vervolgd op nieuwe aankondiging.
Respons kan dus alles handhaven zoals gepland, hopelijk zijn we nog niet te laat ...
Sorry voor de overlast :?
Plaats reactie