Stardust quiz zondag 31 mei

Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Stardust quiz zondag 31 mei

Bericht door bart depauw »

Spider Murphy schreef:Bart,

Ik dacht in eerste instantie dat dit een 'namiddagquiz' was, maar blijkbaar begint ie pas om 20u. Afhankelijk van om welk uur ik van het werk kan vertrekken, en hoe mijne kop er nog naar staat vanavond, kom ik mss wel nog af.

Indien er iemand met zekerheid nog zou kunnen meedoen, mag die natuurlijk mijn plaats innemen.
:roll: Die Spider toch. Zit ik mij daarvoor een week te stresseren en zoekertjes te plaatsen, zelfs tot op het Losflipposforum toe (wat nooit iets opbrengt, wat is dat toch met die 'algemene' quizzers en muziekquizzen?) Enfin, we leven weer op hoop. Zou betekenen dat we in dezelfde constellatie aantreden als in Deinze jl. En we all know what that means :twisted:
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Stardust quiz zondag 31 mei

Bericht door bart depauw »

bart depauw schreef:
Spider Murphy schreef:Bart,

Ik dacht in eerste instantie dat dit een 'namiddagquiz' was, maar blijkbaar begint ie pas om 20u. Afhankelijk van om welk uur ik van het werk kan vertrekken, en hoe mijne kop er nog naar staat vanavond, kom ik mss wel nog af.

Indien er iemand met zekerheid nog zou kunnen meedoen, mag die natuurlijk mijn plaats innemen.
:roll: Die Spider toch. Zit ik mij daarvoor een week te stresseren en zoekertjes te plaatsen, zelfs tot op het Losflipposforum toe (wat nooit iets opbrengt, wat is dat toch met die 'algemene' quizzers en muziekquizzen?) Enfin, we leven weer op hoop. Zou betekenen dat we in dezelfde constellatie aantreden als in Deinze jl. And we all know what that means :twisted:
Plaats reactie