13de Spelers en Drinkersmuziekquiz 15/05/09

Searcher
One Hit Wonder
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 okt 2008, 00:50
Locatie: Herentals

Re: 13de Spelers en Drinkersmuziekquiz 15/05/09

Bericht door Searcher »

Zaal 't Hof is op de Grote Markt, nummer 41 (recht over de Delhaize) met parking achter de zaal.
Als je de gps gebruikt kan je beter 'Hofkwartier' intikken. Als je 'Grote Markt' intikt is de kans groot dat je in de knoop geraakt met het éénrichtingsverkeer.
Voor diegenen die via de E313 komen: neem de afrit Herentals West (via Herentals Oost kom je in wegenwerken terecht!!!!) , volg richting Herentals. Daarna volg je Ring tot aan de eerste rotonde (McDonalds). Daar ga je links richting centrum. Aan de volgende rotonde ga je rechtdoor tot het volgende kruispunt. Daar weer links en je bent dan in het Hofkwartier, dat overgaat in de Grote Markt.
Gelukkig klinkt dit moeilijker dan het in feite is...
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: 13de Spelers en Drinkersmuziekquiz 15/05/09

Bericht door SepPuKu »

Sja, niet moeilijk, uiteraard kom je met zo'n nickname altijd terecht... :wink:
Gebruikersavatar
tequila
Rock Legend
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 28 okt 2007, 11:14
Locatie: Herent

Re: 13de Spelers en Drinkersmuziekquiz 15/05/09

Bericht door tequila »

Searcher schreef:(via Herentals Oost kom je in wegenwerken terecht!!!!)
Wij komen vanuit de richting Olen. Waarschijnlijk komen wij dus ook in die wegenwerken terecht. Enig idee van het tijdverlies?
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 13de Spelers en Drinkersmuziekquiz 15/05/09

Bericht door peegee »

ik ben even hard weggelopen van de "hardrocksong" van WIt Rusland om jullie te melden dat ik mijn best aan het doen ben om een team samen te stellen, die vanuit Gent komt; tot hoelaat wachten jullie om te beginnen, als we komen? Als ik mijn deuren stipt om 19u kan sluiten en we hebben geen verkeer tegen of wegwerkzaamheden, dan kunnen we tegen ten vroegste 20u15 daar zijn volgens routenet....
minerva
One Hit Wonder
Berichten: 80
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 20:32

Re: 13de Spelers en Drinkersmuziekquiz 15/05/09

Bericht door minerva »

peegee schreef:ik ben even hard weggelopen van de "hardrocksong" van WIt Rusland om jullie te melden dat ik mijn best aan het doen ben om een team samen te stellen, die vanuit Gent komt; tot hoelaat wachten jullie om te beginnen, als we komen? Als ik mijn deuren stipt om 19u kan sluiten en we hebben geen verkeer tegen of wegwerkzaamheden, dan kunnen we tegen ten vroegste 20u15 daar zijn volgens routenet....
Veel later dan kwart over acht kunnen we niet beginnen.
Searcher
One Hit Wonder
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 okt 2008, 00:50
Locatie: Herentals

Re: 13de Spelers en Drinkersmuziekquiz 15/05/09

Bericht door Searcher »

Als je vanuit de richting Olen komt moet je toch wel rekening houden met een omleiding van een tiental minuutjes.
Gebruikersavatar
tequila
Rock Legend
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 28 okt 2007, 11:14
Locatie: Herent

Re: 13de Spelers en Drinkersmuziekquiz 15/05/09

Bericht door tequila »

Bedankt voor de info.
Searcher schreef:Als je vanuit de richting Olen komt moet je toch wel rekening houden met een omleiding van een tiental minuutjes.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 13de Spelers en Drinkersmuziekquiz 15/05/09

Bericht door peegee »

Je mag ons inschrijven; ik hoop dat rugnummer 13 ons niet teveel ongeluk brengt.

"Een Polkaheer, een Rapenbrader, een Strop en een Kaaskop"

Peter

P.S. Graag even een beetje uitleg hoe we er zonder wegenwerken geraken (we komen van Gent over Antwerpen....)
Searcher
One Hit Wonder
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 okt 2008, 00:50
Locatie: Herentals

Re: 13de Spelers en Drinkersmuziekquiz 15/05/09

Bericht door Searcher »

13.Een Polkaheer, een Rapenbrader, een Strop en een Kaaskop

Een paar posts hierboven staat de uitleg over hoe je het makkelijkst in het centrum van Herentals geraakt.
Hopelijk is dit een beetje duidelijk. Tot vrijdag.
Gebruikersavatar
WimW
Superstar
Berichten: 814
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:07
Locatie: Herenthout, Knelpuntklup

Re: 13de Spelers en Drinkersmuziekquiz 15/05/09

Bericht door WimW »

Searcher schreef:Zaal 't Hof is op de Grote Markt, nummer 41 (recht over de Delhaize) met parking achter de zaal.
Als je de gps gebruikt kan je beter 'Hofkwartier' intikken. Als je 'Grote Markt' intikt is de kans groot dat je in de knoop geraakt met het éénrichtingsverkeer.
Voor diegenen die via de E313 komen: neem de afrit Herentals West (via Herentals Oost kom je in wegenwerken terecht!!!!) , volg richting Herentals. Daarna volg je Ring tot aan de eerste rotonde (McDonalds). Daar ga je links richting centrum. Aan de volgende rotonde ga je rechtdoor tot het volgende kruispunt. Daar weer links en je bent dan in het Hofkwartier, dat overgaat in de Grote Markt.
Gelukkig klinkt dit moeilijker dan het in feite is...
ik denk dat als je van richting Antwerpen komt, je beter afrit 21 Herentals Industrie neemt en dan richting centrum Herentals, je wagen parkeren aan de kerk (rode pijl) en dan richting Grote Markt gaat.

Afbeelding

Afbeelding
Searcher
One Hit Wonder
Berichten: 94
Lid geworden op: za 11 okt 2008, 00:50
Locatie: Herentals

Re: 13de Spelers en Drinkersmuziekquiz 15/05/09

Bericht door Searcher »

Da's natuurlijk ook een mogelijkheid.
Ik ben zelf te stom om zo'n kaartje op het forum te krijgen. Gelukkig zijn er mensen die van zoiets wel verstand hebben.
Waarvoor dank.
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 13de Spelers en Drinkersmuziekquiz 15/05/09

Bericht door One good reason »

Searcher schreef: Ik ben zelf te stom om zo'n kaartje op het forum te krijgen.
Ik hoor ook thuis in de categorie "Te stom om een kaartje op het forum te krijgen".
Het lukt ook niet met mijne commodore 64 :rofl2:
Plaats reactie