Totally Mad Music Quizz

Plaats reactie
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Totally Mad Music Quizz

Bericht door Spider Murphy »

Deze avond waren we aan het zappen, ik kwam op TMF terecht, en hoera hoera hoera: een muziekquiz op tv!

---

Totally Mad Music Quizz Maandag 20.00u, herhaling zaterdag 21.30u en zondag 18.30u


Ben Crabbé is vanaf nu verleden tijd … Vj Olli is de kwismaster van de 21 eeuw en gaat in de Totally Mad Music Quizz op zoek naar de Totally Mad Music Champ 2008.

In 8 afleveringen proberen telkens 3 muziekkenners zich te bewijzen in een foute ronde, de achteruitronde, cliplinks, tv-tunes, “wordt vervolgd”, “wie ben ik” etc.

Wie kent zowel “Smells Like Teen Spirit” als “Hot in Herre”, wat hebben Daft Punk en de Red Hot Chili Peppers gemeen, wie zingt feilloos Mika’s Grace Kelly verder, en wie herkent de tv-tune van de lotto uitslagen. Dat en veel, heel veel meer muziek in de Totally Mad Music Quizz

---

Sja, 3 muziekkenners? 3 broekventjes die ze ergens van straat hebben geplukt denk ik. Man, wat is het toch slecht gesteld met de muziekkennis van onze jeugd! Had er wat niveau ingezeten, ok. Maar niveau is echt wel nihil. Een voorbeeld: 2 clips, wat is de link? De clips waren Queen - I want to break free en Nirvana - Smells like teen spirit. De link: de zangers zijn dood. :banghead: Sja, inderdaad een link, maar ja. Volgende linkclip: B52's Love Shack en REM: Shiney Happy People. Ik dacht "oef, toch een iet of wat deftige vraag. Maar het bleef verdacht stil, tot iemand gokte: 'het is dezelfde zangeres'. Van Kate Pearson had dat arme kind wel nog nooit gehoord.

Nuja, wat dat niveau betreft, het is een quiz voor 18-jarigen, maar het aantal foute antwoorden was toch immens hoog. Ik ben er zelf ook maar 22, dus ik zou het ook wel eens willen opnemen tegen die broekies en Vlaanderen tonen dat er nog toekomst is voor de jeugd binnen het muziekquizzen. :D
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Totally Mad Music Quizz

Bericht door bart depauw »

Spider Murphy schreef:
In 8 afleveringen proberen telkens 3 muziekkenners zich te bewijzen in een foute ronde, de achteruitronde, cliplinks, tv-tunes, “wordt vervolgd”, “wie ben ik” etc.
Die hebben ze gepikt bij Poplar! Sue their asses!
Thomatt
Roadie
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 09 mar 2009, 16:18

Re: Totally Mad Music Quizz

Bericht door Thomatt »

Wow, heb me ook zwaar ge-ergerd aan dit 'muziekkwis'-programma.
Fijn om te lezen dat ik niet als enige zich aan zulke dingen erger.
Plaats reactie