bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door Devils answer »

John Winston Lennon schreef:
PaulMcCartney schreef:
John Winston Lennon schreef: Antwoord : een nog schoner rosse.
Dit is eigenlijk weinig respect voor een quizcollega. Ze heeft een naam hoor - Marijke.


OK, Marijke. Marijke is een mooie dame.


Maar, beste Paul, het getuigt van nog vééél minder respect voor je eigen ploegleden om zomaar middenin de kwis weg te lopen. Dat kost punten en plaatsen.
Het getuigt ook van (nog meer?) respect om je lezers te laten weten in vanuit welke ploeg je deze ietwat in zuur gedrenkte pijlen afvuurt, John...

De échte John Winston Lennon draait zich wellicht op méér dan 45 toeren om in zijn graf als jij jouw anonieme posts hier zou lezen, vrees ik.
Hij ging in zijnen bloten voor de camera "als protest".
Jij (nog?) niet, hé?
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door One good reason »

Van al dat muzikaal genot ben ik toch wel vergeten een dankwoordje te uiten mbt de geweldig sympathieke bediening. In het bijzonder de jonge deerne met het extravagant kort punkachtig kapsel. Als ik me niet vergis, dient ze elk jaar op tijdens deze quiz. Volgend jaar vieren we onze 5de jubilee :wink: en heb ik haar een etentje beloofd, weliswaar op "plateau-nische" wijze :lol:
En de organisatoren nog een welgemeende "bravo" voor deze schitterende avond. Het was idd een quiz om niet vlug te vergeten.
Trouwens ... Dirk (The Stoned one :wink: ) en ik hadden Nana Mouskouri wel herkend, maar mits m'n vader de kenner van de jaren 60 is, had ik blindelings vertrouwen in hem en zweeg dus in alle talen. Resultaat was ... punt gemist. :doh:
Gebruikersavatar
John Winston Lennon
Popstar
Berichten: 332
Lid geworden op: zo 12 okt 2008, 15:24

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door John Winston Lennon »

Devil's answer schreef: Het getuigt ook van (nog meer?) respect om je lezers te laten weten in vanuit welke ploeg je deze ietwat in zuur gedrenkte pijlen afvuurt, John...

De échte John Winston Lennon draait zich wellicht op méér dan 45 toeren om in zijn graf als jij jouw anonieme posts hier zou lezen, vrees ik.
Hij ging in zijnen bloten voor de camera "als protest".
Jij (nog?) niet, hé?



De Fab 4 zelve tiens. :roll:
Dakota via Liverpool
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: bOOmbastic muziekquiz 28/02/2009

Bericht door PaulMcCartney »

Voor het hier (waar inderdaad deze discussies niet thuishoren) uit de hand loopt....

Ik heb mijn excuses reeds aangeboden aan het opperhoofd van de Fab4 (Ricardo) en aan Kurt (samensteller van de quiz).

Meer woorden ga ik hier niet aan vuil maken, alleen ben ik zeker dat je me bij ziekte niet meer gaat zien op een quiz :mrgreen:
Plaats reactie