9e Guess Who?-Popquiz Gavere 12 december 2008

peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 9e Guess Who?-Popquiz Gavere 12 december 2008

Bericht door peegee »

ironisch genoeg zie ik gewoon 3 top 5-ploegen van vorig jaar in je top 5-pronostiek...
Ik vrees, dat het weer heel moeilijk zal worden om in de top 10 te geraken met zo'n sterk deelnemersveld; vergeet de andere top10-ploegen van vorig jaar zeker niet uit het oog te verliezen, Bart: Tony Servi big band, Wasoeti en TEQUILA !!!
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 9e Guess Who?-Popquiz Gavere 12 december 2008

Bericht door Devils answer »

"Ironisch genoeg" :twisted: zie ik jullie op 1 eindigen met jullie superinvaller , Peter...
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 9e Guess Who?-Popquiz Gavere 12 december 2008

Bericht door Tonyvdb »

Wie is die dekselse wortelkrabber toch, Peter?

Snel even een pronostiekje mijnentwege :

1. Sympathie
2. Scary Monsters
3. Bananen
4. Polkaheer
5. Gentse Muziekzooi

De ballon van JPJ&SG is wat aan het leeglopen en zie ons ergens in de tweede helft van de top tien eindigen ...
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 9e Guess Who?-Popquiz Gavere 12 december 2008

Bericht door peegee »

Zoals je weet, vraag ik altijd naar de geboorteplaats van de persoon die meespeelt. Nu blijkt dat bij deze persoon Ninove te zijn; bijnaam van de Ninovers is "Wortelkrabbers", vandaar deze naam in onze ploeg; weet je ondertussen al over wie het gaat, Tony? 2e tip: momenteel woonachtig in Dilbeek.... (oei, :oops: nu heb ik het helemaal verraden, zeker?)
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 9e Guess Who?-Popquiz Gavere 12 december 2008

Bericht door Tonyvdb »

ah zo, en hij heeft een hond die Bobby heet zeker?
In dat geval stijgen jullie naar 1. in mijn pronostiek ... :P
piet b
Popstar
Berichten: 461
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 10:52
Locatie: Gavere

Re: 9e Guess Who?-Popquiz Gavere 12 december 2008

Bericht door piet b »

Even een update van het deelnemersveld en een oproep !
Er zijn een paar afzeggingen :
- Gentse Muziekzooi (oud-winnaars trouwens)
- Vlassenbroek 2000
- 't Verval

Gelukkig is er een reservelijst, en deze ploegen komen dan ook in de plaats :
- Steve McQueen
- De Libertijnen
- Koken met Jezus

Maar nu een oproep : kent iemand van dit forum de mensen van Steve McQueen ? Ik heb al meegedaan aan hun quiz in Zomergem, maar ken die mensen niet persoonlijk. Zij hebben zich telefonisch ingeschreven maar wij zijn jammer genoeg het tel.nr. kwijtgespeeld. Dus mocht iemand naam, nr. en/of email adres hebben, dan kunnen wij hen laten weten dat ze zich morgen spoorslags naar Gavere kunnen begeven !
GG
Lead Singer
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:32

Re: 9e Guess Who?-Popquiz Gavere 12 december 2008

Bericht door GG »

Maar nu een oproep : kent iemand van dit forum de mensen van Steve McQueen ? Ik heb al meegedaan aan hun quiz in Zomergem, maar ken die mensen niet persoonlijk. Zij hebben zich telefonisch ingeschreven maar wij zijn jammer genoeg het tel.nr. kwijtgespeeld. Dus mocht iemand naam, nr. en/of email adres hebben, dan kunnen wij hen laten weten dat ze zich morgen spoorslags naar Gavere kunnen begeven !


Ik heb gebeld naar Johan De Steur, één van de leden van Steve Mcqueen, hij kon zelf niet meedoen morgen maar ging bellen naar zijn broer als hij contact met jou wil opnemen of ze al dan niet meedoen morgenavond.
piet b
Popstar
Berichten: 461
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 10:52
Locatie: Gavere

Re: 9e Guess Who?-Popquiz Gavere 12 december 2008

Bericht door piet b »

Welbedankt, Guy !
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 9e Guess Who?-Popquiz Gavere 12 december 2008

Bericht door Tonyvdb »

Tonyvdb schreef:Wie is die dekselse wortelkrabber toch, Peter?

Snel even een pronostiekje mijnentwege :

1. Sympathie
2. Scary Monsters
3. Bananen
4. Polkaheer
5. Gentse Muziekzooi

...
Gentse Muziekzooi doet niet mee, dan zet ik 'Starbuk & Apollo' als topvijver
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 9e Guess Who?-Popquiz Gavere 12 december 2008

Bericht door rino »

Tonyvdb schreef:
Tonyvdb schreef:Wie is die dekselse wortelkrabber toch, Peter?

Snel even een pronostiekje mijnentwege :

1. Sympathie
2. Scary Monsters
3. Bananen
4. Polkaheer
5. Gentse Muziekzooi

...
Gentse Muziekzooi doet niet mee, dan zet ik 'Starbuk & Apollo' als topvijver
Daar wil ik direct voor tekenen. Vorig jaar waren we pas tiende, maar toen speelde Dirk Kwistedadde nog niet mee natuurlijk.
Ik verwacht echter dat JPJ&SG nog eens zullen uitpakken vanavond. Vorig jaar presteerden ze hier ook al heel sterk (3de als ik me niet vergis).
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: 9e Guess Who?-Popquiz Gavere 12 december 2008

Bericht door bart depauw »

Mocht er iemand ploegloos zijn die vanavond wil meespelen, ik ben eventueel kandidaat mijn plaats op te geven. Kans op vaste betrekking :wink:
Reageren kan nog tot 17u hier, of via mail: bart_depauw@telenet.be
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 9e Guess Who?-Popquiz Gavere 12 december 2008

Bericht door Tonyvdb »

rino schreef:
Tonyvdb schreef:
Tonyvdb schreef:Wie is die dekselse wortelkrabber toch, Peter?

Snel even een pronostiekje mijnentwege :

1. Sympathie
2. Scary Monsters
3. Bananen
4. Polkaheer
5. Gentse Muziekzooi

...
Gentse Muziekzooi doet niet mee, dan zet ik 'Starbuk & Apollo' als topvijver
Daar wil ik direct voor tekenen. Vorig jaar waren we pas tiende, maar toen speelde Dirk Kwistedadde nog niet mee natuurlijk.
Ik verwacht echter dat JPJ&SG nog eens zullen uitpakken vanavond. Vorig jaar presteerden ze hier ook al heel sterk (3de als ik me niet vergis).
Vorig jaar 3e, was leuk ja, 3/4 van Kas & co. was één ronde te laat, en die bleven we net voor op het einde (dus normaal 4e) en we hadden geluk in de 'classical bums'-ronde met twee moeilijke LP's die we direct wisten (oa Thick as a brick van Jethro Tull) : levert of kost veel punten deze ronde ...
(aan de andere kant scoorde de met één punt voor ons eindigende tweedes, Scary Monsters, 10 op 10 op de hier veelbesproken halve gokronde met dode artiesten die je moest linken, terwijl wij daar op veel minder bleven steken : 4 of 6 op 10 -> dus toch niet echt gestolen, die derde plek 8) )

Het trio Polkaheer / Sc Monsters / Sympathie zal in theorie ongenaakbaar zijn straks, maar daarachter is veel mogelijk, dus wij gaan voor nummer vier ... al zou zes of zeven ook niet slecht zijn ...

Slecht of goed eindigen, ik zie er in alle geval naar uit, is niet ver rijden voor ons én een quiz die ik heel graag speel :thumb1:
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: 9e Guess Who?-Popquiz Gavere 12 december 2008

Bericht door PEKEBO »

Alles volzet voor vanavond?? :?:
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: 9e Guess Who?-Popquiz Gavere 12 december 2008

Bericht door PEKEBO »

Als er nog een ploeg ne persoon te kort heeft,ik kan me wel vrijmaken ..
Gebruikersavatar
Cz-2mX
Lead Singer
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 17:58
Locatie: Where The Wild Things Are: Scary Monsters

Re: 9e Guess Who?-Popquiz Gavere 12 december 2008

Bericht door Cz-2mX »

Tonyvdb schreef: Vorig jaar 3e, was leuk ja, 3/4 van Kas & co. was één ronde te laat, en die bleven we net voor op het einde (dus normaal 4e) en we hadden geluk in de 'classical bums'-ronde met twee moeilijke LP's die we direct wisten (oa Thick as a brick van Jethro Tull) : levert of kost veel punten deze ronde ...
(aan de andere kant scoorde de met één punt voor ons eindigende tweedes, Scary Monsters, 10 op 10 op de hier veelbesproken halve gokronde met dode artiesten die je moest linken, terwijl wij daar op veel minder bleven steken : 4 of 6 op 10 -> dus toch niet echt gestolen, die derde plek 8) )

Het trio Polkaheer / Sc Monsters / Sympathie zal in theorie ongenaakbaar zijn straks, maar daarachter is veel mogelijk, dus wij gaan voor nummer vier ... al zou zes of zeven ook niet slecht zijn ...

Slecht of goed eindigen, ik zie er in alle geval naar uit, is niet ver rijden voor ons én een quiz die ik heel graag speel :thumb1:
Halve gokronde? Ik dacht dat we acht van de tien antwoorden zo hadden.

In theorie ongenaakbaar? In theorievragen zijn wij vrij goed ja, maar voor meer en meer mensen zal muziek binnenkort enkel nog maar een - bij voorkeur gratis - mp3-bestand zijn en platenhoezen, -labels, cd-titels, ontwerpers & fotografen van hoezen, auteurs & componisten, groepsleden, alle genres die een beetje buiten de Afrekeningslijntjes kleuren ... iets uit lang vervlogen tijden, waardoor ook op quizzen het aandeel van de theorievragen meer en meer ingeperkt dreigt te worden - vanavond hopelijk niet al te ingrijpend - en quizzen meteen een deel van hun eigenheid inleveren. Een overdreven pessimistische stelling? Natuurlijk, maar misschien toch een discussie waard, alleen al om te voorkomen dat de eenheidsworst ongenadig toeslaat.
"Scary monsters, super creeps / Keeps me running, running scared" D. Bowie
Plaats reactie