showbizzquiz Mechelen

Plaats reactie
guylan
Popstar
Berichten: 477
Lid geworden op: za 15 nov 2008, 19:22
Locatie: Overmere / Los Locos

showbizzquiz Mechelen

Bericht door guylan »

ook wij zijn op zoek naar 2 spelers om met ons team deel te nemen aan de showbizzquiz vrijdag 21 november in Mechelen.
Wij zijn al ingeschreven en hebben dus al betaald en kunnen ons zo bij niemand anders voegen
Onze andere spelers zijn ziek. Wij komen van uit het Kortrijkse maar zijn reeds van rond de middag in Mechelen. Dus mensen die willen meespelen zouden met eigen vervoer in Mechelen moeten geraken.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: showbizzquiz Mechelen

Bericht door peegee »

zou het niet interessanter zijn om jullie te voegen bij Elmo & Spider Murphy en zodanig 1 ploeg te vormen? Dit effe uitleggen aan Peter De Smedt en ik vermoed niet dat hij zo lullig zal zijn om 1 van beide inschrijvingsgelden terug te betalen.....
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Re: showbizzquiz Mechelen

Bericht door Spider Murphy »

Toch wel. The Hollies hadden me al gevraagd om aan te sluiten als 4de man, en toen ik vroeg om uit te schrijven ging dat dus niet kostenloos. Heb dan maar beslist om zelf door te gaan, maar jammer genoeg ook bij ons wat mensen weggevallen. Voor mij is een samensmelting ok, beter de quiz winnen met 4 man dan achteraan eindigen met 2. :D

Het inschrijvingsgeld, tant pis, is dan iets duurder voor ons net als voor de ploeg van Guylan. We zullen dan maar een Humo kopen vandaag en zo € 15 recupereren. :D

Guylan, kan je mij even mailen op pieter.francois@tmab.be als je deze samenwerking ziet zitten?
Plaats reactie