1e 'LAATSTE 20 JAAR' POPQUIZ : 1989-2008 : ma 10 november 08

Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Rubby schreef:133 posts al, 4448 maal bekeken :shock: :amazed:
en da voor een quiz die maar begint na 1990 :lol:
Logisch toch dat er telkens als er iemand een nieuw bericht zet, alle mensen die deze thread/quiz volgen/meespelen 'm opnieuw aanklikken :)
(zoals nu weer zal gebeuren met deze post)
Swat
Backing Vocal
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 17:34
Locatie: Scary Monsters/Super Creeps

Bericht door Swat »

Nieuws heet van de naald: Tony's pc is zojuist gecrasht! :doh: :grin:

Gelukkig had hij alle cd'tjes al gebrand en alle bladen afgeprint... :D
If there's anything bigger than my ego around, I want it caught and shot on the spot!
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Bericht door boo-lee »

Vanavond speel ik mee met Rock Monsieur in een nieuwe bezetting, ben eens benieuwd wat dat gaat geven. Ik kijk er in elk geval al serieus naar uit!
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Ha, Boo-Lee, welgekomen : met Spider M., Boo Lee, Filip en (???) wordt Rock Monsieur een outsider ... ik denk héél complementair ...

Ivm crash PC :
Eventjes paniek toch, maar ben via 'veilige modus' toch weer op mijn PC geraakt en heb toch nog alle nummers op mijn iPod kunnen zetten, maar had dus idd al back-up CDs gebrand, dus zelfs in het slechtste geval was het in principe geen probleem geweest ...

Deze post stuur ik vanaf de computer van op mijn bureau, alwaar ik nog wat laatste prints en kopies kom nemen voor vanavond...

Het goede nieuws voor mezelf hieraan is dat ik morgen niet zal 'getiktakt' zal zijn om elke vijf minuten te kijken of iemand een commentaartje heeft gepost op het forum en er dan negen op tien keer weer op in te gaan : tijdrovend :P
Ik zal op mijn gemak alle solo's, duo's en dergelijke kunnen turven thuis en in de late namiddag kan ik misschien al alle info posten hier op den bureau!

Tot vanavond en succes !
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

Tony,

Laat me raden, je gebruikt AVG Antivirus? Ik heb gisteren hetzelfde probleem gehad. Gewoon vanuit je veilige modus via Configuratiescherm - Software AVG deleten en probleem is op gelost.

Of het kan ook iets ingewikkelder, maar minder drastisch: dan verwijs ik je graag door naar http://www.clickx.be/nieuws.cfm?id=94371&mxp=128.

Aléhup, ik vertrek naar jouw quiz. Hopelijk crasht de auto niet. :roll:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

hooray voor Spider Murphy !
Avg eraf en alles marcheert weer ... merci jong ! :thumb2:
Plaats reactie