Ervaren organisator gezocht

Plaats reactie
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Ervaren organisator gezocht

Bericht door berwt »

Voor een nog op poten te zetten nieuwe hitmuziekquiz, zoek ik een ervaren organisator. Niet om mezelf van veel werk te ontdoen, wel om beginnersfouten te vermijden. Ik heb al serieuze contacten met een mooie sponsor. Als dat doorgaat, dan is een aftastende quiz in de voetbalkantien van SK Zuidwege voor een 15-tal ploegen geen optie en moeten we het meteen wat groter aanpakken.

Je zou dus in de eerste plaats fungeren als adviseur, weliswaar een ietsje actiever dan "stuur mij een sms'je als je een vraag hebt, dan stuur ik er ééntje terug als ik tijd heb"; voor de rest neem je erbij zoveel je zelf wilt: samenstellen van de quiz, verantwoordelijkheden, extra ideeën, opdienen, sandwichen beleggen, mijn voeten likken... Als je liefst zélf de leiding neemt, dan mag dat ook en ben ik met plezier je hulpje en breinstormpartner.

Hoe dichter je bij Gent woont, hoe beter (Tot Brugge, Kortrijk, Brussel en Antwerpen is okee). Wat staat er tegenover? Bij elke 'vergadering' is de eerste pils van mij (indien niet van de sponsor) en de gebruikelijke tonnen respect zijn uiteraard ook van de partij. Om discussies te vermijden: ik lik geen voeten.

Neem contact op met mij via telefoon (0498/565012) of e-mail (bert.gheeraert@gmail.com).
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

aangezien ik binnenkort misschien wel wat minder werk heb, kan ik U wel helpen; als het een Flosseklosser-quiz moet zijn, vind ik dat de samenstelling in jouw (jullie) handen moet zitten/liggen, maar logistiek kan ik je zeker op weg helpen. Ik stuur je een persoonlijk mailtje hieromtrent.
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2207
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Geen dank, Bert, da's graag gedaan en hopelijk kan je de tips gebruiken in je voordeel. :wink:
Plaats reactie