De Grote Rock 'n Roll Geschiedenisquiz - 21/10 - Gent

Plaats reactie
eLMO
Administrator
Berichten: 371
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

De Grote Rock 'n Roll Geschiedenisquiz - 21/10 - Gent

Bericht door eLMO »

Gevonden op de site van het NTG:

De muziekgeschiedenisquiz van vorig jaar was zeer ruim. Op algemene vraag hebben we besloten om ons dit jaar specifiek op rock’n roll toe te leggen. Benoit, medewerker van NTGent en presentator van de eerste muziekquiz, heeft zich de laatste maand ondergedompeld in de rockgeschiedenis van 1955 tot nu. Niet dat deze muziek hem vreemd is. Integendeel! Hij groeide op met platen van The Rolling Stones, The Dire Straits, The Who en Neil Young. Op basis van deze groepen groeide zijn muzieksmaak. Bij het samenstellen van de quiz heeft hij het muziekassortiment dan ook zo uitgebreid mogelijk gemaakt. Alles valt natuurlijk wel binnen de Rockgeschiedenis of beter gezegd: Benoit’s persoonlijke visie daarop.



Ploegen van maximaal 5 personen (10 euro/groep) strijden op 21 oktober in de T-bar van NTGent om de eerste plaats. The winning team takes it all! Het inschrijven vindt plaats vanaf 19u30. Stipt om 20u00 gaan we van start. Tijdens de verbetering en na de uitslag worden jullie getrakteerd op een concert van de NTGent Huisband.



Inschrijvingen:

Tel: 0485/935865

Email: benoitvanneck@hotmail.com

http://www.ntgent.be/index.php?id=173&t ... 7559e35e41
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

Arthritic Monkees zullen alvast present zijn!
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

en wij hebben ons ook al ingeschreven..
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Bericht door phon »

Ik weet niet of er nog ploegen ingeschreven zijn, maar moest er nog iemand een speler tekort hebben wil ik gerust meespelen.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

phon schreef:Ik weet niet of er nog ploegen ingeschreven zijn, maar moest er nog iemand een speler tekort hebben wil ik gerust meespelen.
Het is misschien beter dat ge eens belt of mailt naar de inrichter, Phon;

zijn gegevens: Tel: 0485/935865

Email: benoitvanneck@hotmail.com

Ik zou het heel tof vinden als ge vanavond meedoet, al is het (helaas) bij een andere ploeg, zo hebben de Monkees en wij nog wat tegenstand :wink:
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Bericht door phon »

peegee schreef:
phon schreef:Ik weet niet of er nog ploegen ingeschreven zijn, maar moest er nog iemand een speler tekort hebben wil ik gerust meespelen.
Het is misschien beter dat ge eens belt of mailt naar de inrichter, Phon;

zijn gegevens: Tel: 0485/935865

Email: benoitvanneck@hotmail.com

Ik zou het heel tof vinden als ge vanavond meedoet, al is het (helaas) bij een andere ploeg, zo hebben de Monkees en wij nog wat tegenstand :wink:
Ik denk niet dat je dat echt als tegenstand kunt beschouwen hoor :)

Nu, ik zie wel wat ik doe, misschien valt er nog iets uit de bus.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

Ludo Verhaege (Speedking), de organisator van de quiz in Bavegem (27/9) bij Sint Lievens Houtem (toen wij individueel zaten te kwissen in Bornem) gaat proberen nog een ploegje bijeen te krijgen (als er nog plaats is) en dan neem ik contact met U op, Phon, ok?


Heb ik uw e-mail of telefoonnummer?


Peter
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Bericht door phon »

peegee schreef:Ludo Verhaege (Speedking), de organisator van de quiz in Bavegem (27/9) bij Sint Lievens Houtem (toen wij individueel zaten te kwissen in Bornem) gaat proberen nog een ploegje bijeen te krijgen (als er nog plaats is) en dan neem ik contact met U op, Phon, ok?


Heb ik uw e-mail of telefoonnummer?


Peter
Aha interessant, ik heb zeker interesse. Ik heb je een pb gestuurd.
Plaats reactie