5e man gezocht voor vanavond

Plaats reactie
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

5e man gezocht voor vanavond

Bericht door peegee »

Hallo,

Wij hadden een speciale gast in onze ploeg vanavond, nl. Hugo van Testedoene, maar die laat zojuist (5 minuutjes geleden) weten, dat hij niet meekan; nog maar net uit de plaaster en vanavond zit hij vast aan een kine-beurt....

Wie heeft er zin om met ons mee te kwissen vanavond?

Het is in de T-bar van het NTG (st baafsplein - gent)

Laat het mij weten via het forum of op e-mail-adres kakkerlakken@skynet.be

Misschien tot vanavond,

Peter
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Bericht door phon »

Ik had eerder gepast voor deze quiz bij de Monkees omdat ik toen vast zat, dat blijkt nu anders te zijn, de Monkees zijn ondertussen (meer dan) volzet, dus als jullie nog iemand zoeken wil ik wel komen meespelen.
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

phon schreef:Ik had eerder gepast voor deze quiz bij de Monkees omdat ik toen vast zat, dat blijkt nu anders te zijn, de Monkees zijn ondertussen (meer dan) volzet, dus als jullie nog iemand zoeken wil ik wel komen meespelen.
Een chance dat ik uwe prijs van in Bellem nog in mijn auto heb laten liggen! :D
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

phon schreef:Ik had eerder gepast voor deze quiz bij de Monkees omdat ik toen vast zat, dat blijkt nu anders te zijn, de Monkees zijn ondertussen (meer dan) volzet, dus als jullie nog iemand zoeken wil ik wel komen meespelen.
Ik ben nu nog maar juist terug van een 2-tal uren op de baan; juist daarvoor heb ik onze 5e man kunnen strikken; sorry Phon, hopelijk een volgende x; OF gewoon naar daar komen en U aansluiten bij een ander team; er zullen er nog wel zijn, waar ze met slechts 4 zijn....?!.... Marc B liet zojuist ook weten, dat hij niet 100% zeker is over de 2e polkaheer die deze avond met ons meespeelt..... Hij rekent er wel op, want het zal dan ook zijn chauffeur zijn, maar het is de eerste x dat die met ons meedoet en ik hoop dat het iemand is die zijn woord houdt....
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Bericht door phon »

Ok, geen probleem. Gewoon afkomen vind ik wat riskant, ik vraag nog keer na op de aankondiging-thread of er eventueel nog ploegen onvolledig zijn.

@Spider : tzal voor een volgende keer zijn, hopelijk nog dit jaar :D
Plaats reactie