5e Kluizenaars Muziekquiz vr 10 okt Blaasveld

Gebruikersavatar
Roberto
Lead Singer
Berichten: 140
Lid geworden op: wo 17 okt 2007, 19:32
Locatie: Bornem - Kluizenaars

Bericht door Roberto »

Ronde 9 : Sprechen Sie Deutsch?

1 Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Du
2 Falco - Der Kommissar
3 Freddy Quinn - Junge, Komm Bald Wieder
4 Tokio Hotel - Freunde Bleiben
5 Spider Murphy Gang - Ich Schau Dich An
6 Modo - Eins, Zwei Polizei
7 Lucilectric - Madchen
8 Juliane Werding - Geh' Nicht In Die Stadt
9 Nicole - Ein Bisschen Frieden
10 Nina Hagen - Unbeschreiblich Weiblich
11 Dof - Codo
12 Ralf Bendix - Babe Sitting Boogy
13 Nena - 99 Luftballons
14 Matthias Reim - Verdammt, Ich Lieb Dich
15 Rammstein - Du Hast
Gebruikersavatar
Roberto
Lead Singer
Berichten: 140
Lid geworden op: wo 17 okt 2007, 19:32
Locatie: Bornem - Kluizenaars

Bericht door Roberto »

Ronde 10 : Wij pasten niet in de link 2

1 Blondie - I'm Gonna Love You Too
2 Swinging Blue Jeans - Hippy Hippy Shake
3 Bingo - Arabeat
4 Sara Bareilles - Love Song
5 Veruca Salt - Seether
6 Syndicate Of Sound - Little Girl
7 Tanita Tikaram - Good Tradition
8 Sandrine - I Feel The Same Way
9 Shelley Fabares - Johnny Angel
10 Tom Jones - Daughter Of Darkness
11 Alphabeat - Fascination
12 Nick Lowe - Half A Boy And Half A Man
13 The Beatles - Revolution
14 CPEX - Geft Da Kaske Na Es Hier
15 Status Quo - Whatever You Want
Gebruikersavatar
Roberto
Lead Singer
Berichten: 140
Lid geworden op: wo 17 okt 2007, 19:32
Locatie: Bornem - Kluizenaars

Bericht door Roberto »

Ronde 11 : Prangende vragen

1 Bow Wow Wow - Do You Wanna Hold Me?
2 The Mock Turtles - Can You Dig It?
3 Culture Club - Do Yoy Really Wanna Hurt Me?
4 Enrique Iglesias- Can You Hear Me?
5 Touch and Go - Would You?
6 Lenny Kravitz - Are You Gonna Go My Way?
7 The Contours - Do You Love Me?
8 The Offspring - Why Don't You Get A Job?
9 Racing Cars - They Shoot Horses, Don't They?
10 Charles & Eddy - Would I Lie To You?
11 Black Eyed Peas - Where Is The Love?
12 Travis - Why Does It Always Rain On Me?
13 Ellen Foley - What's A Matter Baby?
14 The Honeycombs - Have I The Right?
15 The Clash - Should I Stay or should I Go?
Gebruikersavatar
Roberto
Lead Singer
Berichten: 140
Lid geworden op: wo 17 okt 2007, 19:32
Locatie: Bornem - Kluizenaars

Bericht door Roberto »

Ronde 12 : Slow Down

1 Roxette - It Must Have Been Love
2 Soko - I'll Kill Her
3 10CC - Donna
4 Magnapop - Open The Door
5 Al Martino - Spanish Eyes
6 The Assembly - Never Never
7 The Murmurs - You Suck
8 The Bee Gees - Massashusetts
9 David Garrick - Lady Jane
10 De Kreuners - Maak Me Wakker
11 Britney Spears - Sometimes
12 Drugstore ft Thom Yorke - El President
13 The Scabs - Chrystal Eyes
14 After All - If You Need Me
15 Ronan Keating - When You Say Nothing At All


That's all folks!!!!

We hopen dat jullie het niet te gemakkelijk of te moeilijk vonden.
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Bericht door Rock Monsieur »

Roberto schreef:We hopen dat jullie het niet te gemakkelijk of te moeilijk vonden.
Wij vonden het ideaal. Misschien iets te gemakkelijk, maar zoals reeds hierboven vermeld, toch voldoende kuitenbijters om het verschil te maken.
Qua spreiding mocht er misschien iets meer recente muziek bij zijn (alhoewel wij dan wellicht slechter zouden gescoord hebben).
Qua variatie in genres was er volgens mij wel voldoende afwisseling. Iedereen van onze ploeg kon meerdere solo's scoren en we vulden elkaar dus redelijk goed aan.
Ik wil ook nog eens Hugo van Testedoene bedanken die voor de gelegenheid onze 5e man was.

De andere personen van Rock Monsieur (Boullie, Plazzie, Michel en mezelf) speelden trouwens ook voor de eerste keer in deze opstelling en wat mij betreft is dit zeker en vast voor herhaling vatbaar.

Volgend jaar komen we hier waarschijnlijk terug, tenzij de quiz weer samenvalt met die in Lembeke, want daar hadden we eigenlijk ook graag meegedaan.

Misschien moeten sommige organisatoren er ook eens over nadenken om net als ons hun quiz slechts om de 2 jaar te organiseren :lol: :lol: . Dat maakt de kalender iets minder vol en het kiezen iets makkelijker.
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Joe Roxy schreef:Wij jonkies :D hebben ons ook heel goed geamuseerd met The Hollies.

One good reason, ni vergeten we hadden ook een vrouw in het team, de jongste (vermoed ik en voor mij ook de mooiste) van allemaal :D
Het amusement was insgelijks!
Hoe kon ik jouw vrouwke nu vergeten te vermelden :oops: ik zat er heel de avond naast :lol:

Rock Monsieur: De quizkalender is idd goed gevuld dit jaar en dat is maar goed ook. Er zit flink variatie in de muziekgenres en de locaties.
Zo zou dat eigenlijk mogen blijven van mij, anders worden de afstanden te ver als je de quizzen zou beperken tot 1 x om de 2 jaar (voor mij persoonlijk toch). Ik woon namelijk niet zo centraal als andere quizzers :wink:
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Bericht door berwt »

Dit was mijn eerste quiz van het nieuwe seizoen en meteen ook de eerste van 7 in 8 weken. En een west-vlaams spreekwoord zegt: goe begost is half gewost. We hebben onze laatste plaats van vorig jaar omgezet in een waardige 23e plaats. Jammer dat onze grote Joy Division-kenner Joy Division niet herkend had, want dan waren we op een gedeelde 22e plaats gestaan.

Deze quiz is voor ons ideaal qua moeilijkheidsgraad. Iedereen kan zijn inbreng doen (behalve onze Joy Division-kenner) zonder dat je elkaar om het snelst moet voor zijn. Ik had wel het gevoel dat, hoe recenter het werk, hoe gemakkelijker de fragmenten waren. Zo was er van dit jaar Amy McDonald, Katie Perry, Soko en Alphabeat. Er zijn nauwelijks 4 grotere hits te vinden het laatste jaar. Het gevoel eventjes vermelden wel, maar erover zagen zul je ons zeker ook niet horen doen.

Ondanks dat onze Jefferson Airplane-kenner (die Jefferson Airplane wel heeft herkend) enkel nog wil quizzen tussen Veurne en Gent en zit aan te sturen op meer algemene quizzen, zal ik, als H-Blockx-kenner (die verheugd was deze te mogen aanhoren in deze quiz), er persoonlijk voor zorgen dat wij er volgend jaar weer bij zijn. En dan gaan we voor een top 20.
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

berwt schreef:Dit was mijn eerste quiz van het nieuwe seizoen en meteen ook de eerste van 7 in 8 weken. En een west-vlaams spreekwoord zegt: goe begost is half gewost. We hebben onze laatste plaats van vorig jaar omgezet in een waardige 23e plaats. Jammer dat onze grote Joy Division-kenner Joy Division niet herkend had, want dan waren we op een gedeelde 22e plaats gestaan.

Deze quiz is voor ons ideaal qua moeilijkheidsgraad. Iedereen kan zijn inbreng doen (behalve onze Joy Division-kenner) zonder dat je elkaar om het snelst moet voor zijn. Ik had wel het gevoel dat, hoe recenter het werk, hoe gemakkelijker de fragmenten waren. Zo was er van dit jaar Amy McDonald, Katie Perry, Soko en Alphabeat. Er zijn nauwelijks 4 grotere hits te vinden het laatste jaar. Het gevoel eventjes vermelden wel, maar erover zagen zul je ons zeker ook niet horen doen.

Ondanks dat onze Jefferson Airplane-kenner (die Jefferson Airplane wel heeft herkend) enkel nog wil quizzen tussen Veurne en Gent en zit aan te sturen op meer algemene quizzen, zal ik, als H-Blockx-kenner (die verheugd was deze te mogen aanhoren in deze quiz), er persoonlijk voor zorgen dat wij er volgend jaar weer bij zijn. En dan gaan we voor een top 20.
Sorry voor de andere bijdragen hierboven, maar... dit is reeds de leukste bespreking van deze ongetwijfeld aantrekkelijke quiz! Nog van dat, Berwt ! :thumb1:
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Bericht door berwt »

Dank voor je waardering.
Achteraf nagelezen hoop ik dat ik onze Joy Division-kenner niet te veel heb zwart gemaakt. Hoewel, zijn Joy Division-liefhebbers niet sowieso al een beetje zwart?
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Bericht door Rock Monsieur »

berwt schreef:Dank voor je waardering.
Achteraf nagelezen hoop ik dat ik onze Joy Division-kenner niet te veel heb zwart gemaakt. Hoewel, zijn Joy Division-liefhebbers niet sowieso al een beetje zwart?
Hij blijft goed hé ... die Berwt :lol: :lol: :lol:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Rock Monsieur schreef:
berwt schreef:Dank voor je waardering.
Achteraf nagelezen hoop ik dat ik onze Joy Division-kenner niet te veel heb zwart gemaakt. Hoewel, zijn Joy Division-liefhebbers niet sowieso al een beetje zwart?
Hij blijft goed hé ... die Berwt :lol: :lol: :lol:
Rulen doet hij zeker, die Berwt, ben benieuwd of ze een Sam Gooris-kenner in hun rangen hebben ...
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Bericht door berwt »

Hou ermee op, ik kan er niet meer tegen. :oops:
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Bericht door Rock Monsieur »

berwt schreef:Hou ermee op, ik kan er niet meer tegen. :oops:
Ooit al eens gesolliciteerd bij HUMO? Als ze ooit een nieuwe uitlaat-commentator nodig hebben ... ik zou niet twijfelen ... met zo'n kwaliteiten. :P
Plaats reactie