13de Fab4 Quiz

PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Bericht door PaulMcCartney »

One good reason schreef:Hallo Ricardo,

Aanstaande zaterdag zal ik dan (voor de 1ste keer) jullie quiz bijwonen.
Voor deze gelegenheid (en nog vele andere gelegenheden eigenlijk ook nog :lol: ) met Jartazi. Mijn vraagje was:
Moet ik rekening houden met eventuele wegomleggingen als ik van Bouwel naar Herenthout rijd en zo verder afzak naar Itegem?
Neen, er zouden geen wegomleggingen mogen zijn, maar in Herenthout weet je natuurlijk nooit :D
Gebruikersavatar
WimW
Superstar
Berichten: 814
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:07
Locatie: Herenthout, Knelpuntklup

Bericht door WimW »

PaulMcCartney schreef: Neen, er zouden geen wegomleggingen mogen zijn, maar in Herenthout weet je natuurlijk nooit :D
Hela Hela, de vernieuwde steenweg naar Itegem is al een tijdje klaar hoor! :wink:

Ps: je hebt toch iets van brouwerij Achilles op de drankenkaart staan :?:
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Bericht door PaulMcCartney »

@WimW

Neen, ik heb de 2 dochters van de brouwer uitgenodigd, maar die willen ook niet komen :cry:

@Alle ingeschrevenen

Probeer aanstaande zaterdag tegen 8h aanwezig te zijn. Eerste fragment begint om 8h15. (Anders krijgen we Luc De Keukeleir weer op ons dak dat de quiz te laat gedaan is :D )
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

PaulMcCartney schreef:@WimW

Neen, ik heb de 2 dochters van de brouwer uitgenodigd, maar die willen ook niet komen :cry:
Zijn het knappe dametjes??

En btw, gewoon om 20u beginnen !!!! Anders gaan wij, die wel netjes op tijd zijn, reclameren....
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

PaulMcCartney schreef:
One good reason schreef:Hallo Ricardo,

Aanstaande zaterdag zal ik dan (voor de 1ste keer) jullie quiz bijwonen.
Voor deze gelegenheid (en nog vele andere gelegenheden eigenlijk ook nog :lol: ) met Jartazi. Mijn vraagje was:
Moet ik rekening houden met eventuele wegomleggingen als ik van Bouwel naar Herenthout rijd en zo verder afzak naar Itegem?
Neen, er zouden geen wegomleggingen mogen zijn, maar in Herenthout weet je natuurlijk nooit :D
Bedankt voor de info. Inmiddels maak ik me klaar voor deze 1ste quiz van mijn seizoen 2008-2009.
Ik ben benieuwd naar m'n ploegmakkers bij "The Holly's", want "The 4 Reasons" zullen dit jaar niet al te actief zijn.
Hopend dat dit het begin wordt van een leuke samenwerking en dat we vooral vele goede muzieknoten zullen mogen beluisteren vanavond. :dance:
Dat het maar vlug 20:00hr wordt :wink:
I don't care where we end ... as long as there's fun in the tent :lol:
Plaats reactie