Wekelijkse online muziekquiz Koerier

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dendaffe
Superstar
Berichten: 719
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 07:57
Locatie: Aartselaar
Contacteer:

Wekelijkse online muziekquiz Koerier

Bericht door dendaffe »

Omdat er een nieuwe reeks begint maak ik graag van het forum gebruik om wat reclame te maken voor de wekelijkse online quiz van Koerier: ook op http://www.everyoneweb.com/koerier vind je een wekelijkse online (intro)quiz.
Laatst gewijzigd door dendaffe op ma 09 feb 2009, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2201
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Hey Dendaffe,

Heb al even je online quiz gecheckt en gespeeld. Ik heb nog wat training nodig, te lang lam geweest deze zomer :wink:
Heb een schoonheidsfoutje ontdekt op de pagina van jullie "Prestaties" en ik citeer: "zaterdag 19 april 2008: 1ste muziekquiz The Four Reasons Stabroek: 1ste"
Dat was niet in Stabroek, maar in Sint Job in 't Goor.
Niet dat ik iets heb tegen Stabroek, maar dat is een andere kant :lol:
Gebruikersavatar
dendaffe
Superstar
Berichten: 719
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 07:57
Locatie: Aartselaar
Contacteer:

Bericht door dendaffe »

Blijkbaar toen zoveel gedronken dat mijn oriëntatievermogen er onder leed. Ik pas het aan.
Gebruikersavatar
dendaffe
Superstar
Berichten: 719
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 07:57
Locatie: Aartselaar
Contacteer:

Re: Wekelijkse online muziekquiz Koerier

Bericht door dendaffe »

dendaffe schreef:Omdat er een nieuwe reeks begint maak ik graag van het forum gebruik om wat reclame te maken voor de wekelijkse online quiz van Koerier: ook op http://www.everyoneweb.com/koerier vind je een wekelijkse online (intro)quiz.
Voor wie de eer niet genoeg is: er worden na elke reeks twee prijzenpakketten (een tiental cd's) weggegeven aan de winnaar en een door het lot uitgekozen deelnemer. Meer info over het vorige prijzenpakket en de winnaars op de site...
Plaats reactie