Introquiz

Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Eindstand TOTAAL (20 introquizzen, 38 tem 47)
tussen haakjes : aantal deelnames

1. Devil's answer 438 (19)
2. Tony VdB 411 (19)
3. Carl 394 (18 )
4. Dendaffe 391 (20)
5. Vlassenbroek 376 (20)
6. Kasenco 321 (20)
7. Bart Depauw 314 (20)
8. Marc 309 (18 )
9. Rino 289 (19)
10. Lars 265 (20)
11. Chris M 262 (12)
12. Calimero van Drogenbos 240 (18 )
13. SepPuKu 220 (11)
14. Wim W 209 (13)
15. Sabine Vandemoortele 208 (17)
16. Berwt 166 (17)
17. Rock Monsieur 155 11)
18. Phon 123 (12)
19. Buddy 59 54 (4)
20. Rubby 33 (3)
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Eindstand GEMIDDELDE

1. Devil's answer 23,05
2. Carl 21,89
3. Chris M 21,83
4. Tony VdB 21,63
5. SepPuKu 20,00
6. Dendaffe 19,55
7. Vlassenbroek 18,80
8. Marc 17,17
9. Wim W 16,23
10. Kasenco 16,00
11. Bart Depauw 15,70
12. Rino 15,21
13. Rock Monsieur 14,09
14. Buddy 59 13,50
15. Calimero van Drogenbos 13,33
16. Lars 13,20
17. Sabine Vandemoortele 12,24
18. Rubby 11,00
19. Phon 10,25
20. Berwt 9,65

Gescoorde solo's

1. Carl en Vlassenbroek 6
3. Devil's Answer, Marc en Tony Vdb 4
6. Dendaffe 3
7. Bart Depauw 2
8. Buddy59 1

Slechts 23 van de 600 antwoorden werden door niemand gevonden.

Volgende serie van 20 vangt aan op 23 augustus
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1905
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Bericht door Buddy59 »

Wanneer wordt de nieuwe opgave gepost Tony :?:
redactieteam introkwis
Backing Vocal
Berichten: 64
Lid geworden op: za 19 apr 2008, 06:20
Contacteer:

Bericht door redactieteam introkwis »

Awel, ik ben ook een beetje benieuwd naar de nieuwe opgave.
Van deze stilte mag/kan ik misschien effe gebruik maken om mee te delen dat er nog een aantal onder jullie deze maand niets ingezonden hebben met de opgave voor http://www.introkwis.be (en ga naar de Meespelen!!!-pagina). We hebben een leuk thema trouwens : DE ZOMERVAKANTIE KAN BEGINNEN. Succes ermee !
redactieteam introkwis
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Buddy59 schreef:Wanneer wordt de nieuwe opgave gepost Tony :?:
Tony heeft niet meegespeeld deze week. :o
Hopelijk was het maar een korte vakantie, en moeten we onze wekelijkse introquiz niet te lang missen. 8)
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

geen vakantie, maar onvoorziene omstandigheden op het werk vandaag; de introquiz was het laatste van mijn zorgen, maar probleem opgelost ... de quiz komt er aan, vandaag nog of anders morgen !

Ik zal niet veel afwijken van Vincent's formule, ook 15 stuks in een 'thema' en ook niet te gemakkelijk, alhoewel iets makkelijker lijkt mij toch; ook een mix van commercieel en alternatief (what's in a word?) en natuurlijk ook fragmenten van vroeger en nu ...
Elvendertig rangschikkinkjes (die ik overigens graag lees :thumb1: ) opmaken zal ik echter aan mij voorbij laten gaan, wel een volledige eindstand met solo's, duo's etc ...


stay tuned
Laatst gewijzigd door Tonyvdb op za 19 jul 2008, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1905
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Bericht door Buddy59 »

Tonyvdb schreef:geen vakantie, maar onvoorziene omstandigheden op het werk vandaag; de introquiz was het laatste van mijn zorgen, maar probleem opgelost ... de quiz komt er aan, vandaag nog of anders morgen !

Ik zal niet veel afwijken van Vincent's formule, ook 15 stuks in een 'thema' en ook niet te gemakkelijk, alhoewel iets makkelijker lijkt mij toch; ook een mix van commercieel en alternatief (what's in a word?) en natuurlijk ook fragmenten van vroeger en nu ...
Elvendertig rangschikkinkjes opmaken zal ik echter aan mij voorbij laten gaan, wel een volledige eindstand met solo's, duo's etc ...


stay tuned
Met wat meer "Disco" :wink:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Heb er voor de eerste keer zelfs twintig gemaakt, had geen zin er vijf te dumpen !

Om het niet te ingewikkeld te maken en de file niet te groot te laten worden, heb ik ze in twee delen van elk tien stuks gesplitst...
Voor mijn part stuur je maar één deel in ... allemaal goed voor mij :D

Ik heb de link niet te ver gezocht : behalve zij die ofwel vreselijk kleurenblind zijn en/ofwel niet van voetbal (of toch niet van sympathieke underdogs :app: ) houden, zullen misschien moeite hebben om de link te vinden, en dan nog :P
Een 'tip' : http://www.kvkortrijk.be/index2.html

insturen naar : tony.vandenbogaerde@telenet.be

deadline : zaterdagmiddag 13u


veel geluk ! :thumb1:
Laatst gewijzigd door Tonyvdb op za 19 jul 2008, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

peegee
Rock Legend
Berichten: 4336
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

wij doen ook eens mee voor de leute; vertrek vannacht naar Turkije, dus nu nog efkes rap onze antwoorden doorgemaild, Tony.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

peegee schreef:wij doen ook eens mee voor de leute; vertrek vannacht naar Turkije, dus nu nog efkes rap onze antwoorden doorgemaild, Tony.
de kop is eraf : Peegee en zijn kornuiten scoren meteen een hele mand vol solo's :wink:
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

Hey, twijfelaars...

Dit inspring-initiatief van Tony is ook wel echt het beluisteren (én het insturen) eens waard! :thumb1:


Na een eerste beluistering ligt de lat volgens mij voor heel wat fragmenten (veel) lager voor de occasionele deelnemer, en dat is in vakantiestemming (maar ook anders) mooi meegenomen om een groter deelnemersveld te werven!

Met dank aan Bart en Vincent :bow: :bow: :bow: voor de voorbije introquizopgaven trouwens!
Veel bijgeleerd, en tijdens de zaalquizzen heb ikzelf reeds meermaals een Aha-Erlebnis gehad "hé, ja, dat ken ik van (na) de introquiz!". Zo zie je maar...
:twisted:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Net voor het eerst (een paar keer) geluisterd en mijn voorlopige score valt heel goed mee: 6/10 op deel 1 en 8/10 op deel 2.
Ik heb wel een aantal keer moeten luisteren en hard moeten nadenken (het begon zelfs al een beetje pijn te doen :) naar het allereerste fragment. Maar 'k heb het uiteindelijk toch gevonden.
Ook in deel 1 een nummer uit mijn favoriete lp/cd allertijden. :thumb1:

Maar helaas Tony, ondanks deze reeks zal je op 16/8 de openingsmatch tegen SV Roeselare toch verliezen. :wink:
Chris M
Rock Legend
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 15:46

Bericht door Chris M »

rino schreef:Net voor het eerst (een paar keer) geluisterd en mijn voorlopige score valt heel goed mee: 6/10 op deel 1 en 8/10 op deel 2.
Ik heb wel een aantal keer moeten luisteren en hard moeten nadenken (het begon zelfs al een beetje pijn te doen :) naar het allereerste fragment. Maar 'k heb het uiteindelijk toch gevonden.
Ook in deel 1 een nummer uit mijn favoriete lp/cd allertijden. :thumb1:

Maar helaas Tony, ondanks deze reeks zal je op 16/8 de openingsmatch tegen SV Roeselare toch verliezen. :wink:
awel Rino
laat ons dit doen

ik stuur als SVZW-er alleen de rooie op
doe jij dan de witte :D
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Chris M schreef:
rino schreef:Net voor het eerst (een paar keer) geluisterd en mijn voorlopige score valt heel goed mee: 6/10 op deel 1 en 8/10 op deel 2.
Ik heb wel een aantal keer moeten luisteren en hard moeten nadenken (het begon zelfs al een beetje pijn te doen :) naar het allereerste fragment. Maar 'k heb het uiteindelijk toch gevonden.
Ook in deel 1 een nummer uit mijn favoriete lp/cd allertijden. :thumb1:

Maar helaas Tony, ondanks deze reeks zal je op 16/8 de openingsmatch tegen SV Roeselare toch verliezen. :wink:
awel Rino
laat ons dit doen

ik stuur als SVZW-er alleen de rooie op
doe jij dan de witte :D
Zulte speelt toch in geel-groen :think: :?:

Bon, al een reeks antwoorden binnen en alles is al minstens één keer geraden :thumb1: ...
Een paar heel straffe scores, oa van Vince en Vlassenbroek, en alle scores kunnen nog stijgen ook natuurlijk ...
Er zijn trouwens maar drie solo's meer over ook !
Uitvoerder nr. 4 is een solo voor Marc, Vlassenbroek was Claus, maar geen sigaar ...
En nr. 16 (T+U) is een solo voor Vinceluka totnogtoe ...
Plaats reactie