Years & Years - Volume VII - Juli/Augustus 2024 - Eeklo
- Maledictus I
- Rock Legend
Re: Years & Years - Volume VII - Juli/Augustus 2024 - Eeklo
Voor de ninetiesquiz graag Peter Grootveld - Chriz De Clercq
Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
Aangename verrassing, welkomMaledictus I schreef: ↑za 10 aug 2024, 15:47 Voor de ninetiesquiz graag Peter Grootveld - Chriz De Clercq
Greatest Tits
Teampje bij op 25/08! Welkom aan Popingers!
Greatest Tits
Morgen deel 4 - 90's en 80's
Afspraak (zoals gewoonlijk) om 13u30 en om 19u. Tot dan!
Afspraak (zoals gewoonlijk) om 13u30 en om 19u. Tot dan!
Greatest Tits
Zondag spelen we 's middags de schoonvadersplatenkast. Het is een quiz bestaande uit 188 fragmenten waarbij er geen globo's gebruikt worden, maar losse fragmenten gekozen door mijn schoonvader. Het zijn 9 rondes van 18 fragmenten en een alfabetronde in het midden.
's Avonds spelen we de teamquiz en hier wissel ik rondes af van 18 fragmenten (3x een globo van 6 fragmenten) met rondes van 24 fragmenten. Doorheen de even rondes loopt er een dubbel alfabet én een horizontale woordlink. In totaal zullen het 210 fragmenten zijn dus iets meer dan normaal en we zullen dus ook iets later klaar zijn (23u waarschijnlijk).
Graag stipt aanwezig zijn; 13u30 's middags en 's avonds om 19u.
Tot dan
/Methos
's Avonds spelen we de teamquiz en hier wissel ik rondes af van 18 fragmenten (3x een globo van 6 fragmenten) met rondes van 24 fragmenten. Doorheen de even rondes loopt er een dubbel alfabet én een horizontale woordlink. In totaal zullen het 210 fragmenten zijn dus iets meer dan normaal en we zullen dus ook iets later klaar zijn (23u waarschijnlijk).
Graag stipt aanwezig zijn; 13u30 's middags en 's avonds om 19u.
Tot dan
/Methos
Greatest Tits