M.O.D.-competitie, seizoen 5: 2023-2024, Oostakker

RutgerG
Popstar
Berichten: 391
Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 20:01

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 5: 2023-2024, Oostakker

Bericht door RutgerG »

Als er donderdag nog een team onvolledig zou zijn, ik ben vrij! Heb wel de vorige edities met Unemployed Nobodies gespeeld, dus als ik met een vast team meespeel telt je uitslag niet voor de competitiestand.

Of als er losse spelers, idealiter met wat pre 2000-kennis, een gelegenheidscollectief willen vormen: stuur me gerust!
DenDimi
Popstar
Berichten: 390
Lid geworden op: zo 04 aug 2013, 09:13

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 5: 2023-2024, Oostakker

Bericht door DenDimi »

Met De Buis Van Eustachius en het extra team van Rutger spelen we overmorgen voor een vollere MOD-zaal dan gewoonlijk. We zijn er met Goedkoop Zat meer dan klaar voor :handgestures-thumbupright:
Wilcoow
Lead Singer
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 20:00
Locatie: Moregem / Green Onions

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 5: 2023-2024, Oostakker

Bericht door Wilcoow »

Wij zitten met een zieke afzegging. Dus mocht er iemand nog tijd hebben om te depanneren is dat altijd welgekomen.
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1434
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 5: 2023-2024, Oostakker

Bericht door beautiful freak »

Het jaar is dan wel nieuw, maar het MOD-seizoen is amper halfweg. Donderdag is het de beurt aan onze quiz. Wij verwelkomen jullie graag op onze muzikale receptie.

Tot donderdag! :music-listening:
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 5: 2023-2024, Oostakker

Bericht door Keiem »

Donderdag zijn wij aan de beurt. Eén overlappende song slechts met de Methos kwissen van zaterdag, maar die blijft er gewoon in.
We verwelkomen jullie graag in het Hilton hotel. :banana-guitar:
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2227
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 5: 2023-2024, Oostakker

Bericht door Methos »

Helemaal niet erg dat de Ketchup song er ook in zit, hoor! Ik ben curieus -zoals altijd natuurlijk- en ik mis er een concert van Slowdive voor dus hopelijk trekt het op wat, he! :D Don't make me regret it!
Greatest Tits
DenDimi
Popstar
Berichten: 390
Lid geworden op: zo 04 aug 2013, 09:13

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 5: 2023-2024, Oostakker

Bericht door DenDimi »

Met Goedkoop Zat moeten we helaas forfait geven voor donderdag wegens 'personeelsproblemen'. Onze excuses, maar Slowdive en een drukke werkagenda steken er een stokje voor deze maand. In maart wel weer op post. Veel succes iedereen donderdag!
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1434
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 5: 2023-2024, Oostakker

Bericht door beautiful freak »

Keiem schreef: ma 05 feb 2024, 09:16 We verwelkomen jullie graag in het Hilton hotel. :banana-guitar:
Dat Hilton-hotel is morgen wel van locatie veranderd. Door logistieke problemen bij De Spiegel zal de quiz daar morgen niet kunnen plaatsvinden, maar gelukkig kunnen we uitwijken naar de cafetaria van Peter Grootveld, eveneens in Gent.

Samengevat:
morgen zal de M.O.D. doorgaan op een andere locatie - Cafetaria Rooigem, Peerstraat 1, Gent

Starten doen we, zoals altijd, om 20u.

Van elk team zal er ook (minstens één) iemand persoonlijk ingelicht worden.

Tot morgen!
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 5: 2023-2024, Oostakker

Bericht door peegee »

Vanavond is de MOD niet in de Spiegel, maar in de cafetaria van zwembad Rooigem. Peerstraat 1, 9000 Gent
Voor hen, die wat moeilijker een plaats vinden is er de mogelijkheid om vanaf 19u gratis te staan op de Rooigemlaan (voor 19u: vanaf 18u30 een gratis parkeerticketje voor 1/2 uur opvragen, want vanaf 19u gratis...), juist om de hoek van het zwembad (naast de bloemenzaak), ook achter het zwembad zou er voldoende plaats moeten zijn op de busstrook, en indien daar ook niets meer is: bel mij op mijn gsm 0495/82.82.12, dan maak ik enkele personeelsparkeerplaatsen vrij achter het zwembad....
Verder nog dit: ruim assortiment bieren, met een pak speciale bieren. Engelken zet ik voor jullie vanavond goedkoper, nl. aan 4€
En ook keuze uit maar liefst 6 soorten alcoholvrij bier, nl. Sportzot, La Chouffe 0.0, Liefmans Fruitesse 0.0, Nillis 0.0 (enige alcoholvrije trappist voor zover mij bekend), Thrive play (nieuw) en "gewone" Thrive; die allerlaatste is bier van de maand, dus ook goedkoper dan de andere maanden :banana-dance:
Tot vanavond,
Peter
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1434
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 5: 2023-2024, Oostakker

Bericht door beautiful freak »

Donderdag aanstaande is het de beurt aan Wag Team om hun M.O.D.-quiz af te vuren.

Dat zal - gezien blijvende onduidelijkheid - opnieuw gebeuren in Cafetaria Rooigem, Peerstraat 1, Gent.

Starten doen we, zoals altijd, om 20u.

Tot donderdag!
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1434
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 5: 2023-2024, Oostakker

Bericht door beautiful freak »

Intussen zijn we het al gewend en vermoedelijk verwachtte iedereen het ook wel, maar aangezien De Spiegel nog steeds gesloten is en er eigenlijk intussen nog geen contact heeft kunnen plaatsvinden, zal de MOD van april opnieuw plaatsvinden in de cafetaria van het zwembad.

Adres: Cafetaria Rooigem, Peerstraat 1, Gent.

Starten doen we, zoals altijd, om 20u.

Tot donderdag!
Wilcoow
Lead Singer
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 20:00
Locatie: Moregem / Green Onions

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 5: 2023-2024, Oostakker

Bericht door Wilcoow »

Ik zit 1 dag langer dan voorzien in Frankrijk voor het werk. Green Onions gaan dus forfait moeten geven.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 5: 2023-2024, Oostakker

Bericht door peegee »

uVoor de geïnteresseerden : sinds kort 2 nieuwe biertjes:
Flandrien
Epos (blonde alcoholvrije trappist, en lekker !!)

En momenteel TONGERLO blond VAN HET VAT !!!

Parkeren na 19u is géén probleem (groene zone is gratis tussen 19u en 9u, en zon- en feestdagen)
Plaats reactie