Muziekquiz Bellem 02/05/2008

Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

straight banana schreef: Er zaten toch een aantal fragmenten in waarvan je je afvraagt hoeveel ploegen ze herkend hebben.
'Michaela" van Bata Ilic bijvoorbeeld.
De perfecte samenwerking tussen Johan Facteur en mezelf. Hij kwam met de titel, en die titel bracht me vervolgens bij de uitvoerder.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

rino schreef:Ondertussen is alles i.v.m. deze quiz zowat gezegd.
Daar wil ik enkel nog aan toevoegen dat ook ik het een prima quiz vond.
Hopelijk kan ik ook de volgende jaren weer meespelen in Bellem, het was namelijk mijn eerste deelname.
Bedankt !!! :thumb2:
Hopelijk tot volgend jaar :wink:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

rino schreef:
Rubby schreef: 17. Varia Oasis The importance of being idle (2005)
Theorievraag (2 punten): De groep verving zijn drummer bij de opname van de CD (waarop oa dit nummer voorkomt) door de zoon van andere legendarische drummer. Graag de naam van beiden ? "Zak Starkey + Richard Starkey
(of Ringo Starr)"
Hier ging ik serieus de mist in. Ik las de vraag namelijk foutief af voor mijn kompanen.
Ik vertelde hen namelijk dat we de naam van de originele Oasis-drummer zochten naast die van Zak Starkey. :oops:
Is ook een beetje mijn fout, mijn vraagstelling was hier niet zo goed. :cry:
Nog andere teams merkten dit op (oa KGBV, ...)
Mijn excuses hiervoor, ik denk echter dat beiden achteraf werden goedgekeurd (heb ik toch gevraagd , nadat de bemerking kwam), mocht dit toch niet gebeurd zijn, sorry :oops:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

phon schreef:
rino schreef: hier deden wij ook een uitschuivertje, ik had het nummer herkend en zei vol overtuiging "the importance of being earnest" :banghead: ik weet niet of we hier een punt voor gekregen hebben wel, misschien een halfje ? :)

komt er trouwens een analyse van de solo's en zo van deze quiz? dat is altijd interessant om eens te lezen.
Ik heb helaas de bundels met de resultaten per reeks niet bij mij (liggen nog bij GG)
Mss komt dit er nog , ik weet het niet, momenteel hebben we het beiden wel erg druk (alletwee in volle organisatie voor een communiefeest en Guy zit daarbij nog eens in volle verhuis, hopelijk kan hij alles nog terugvinden :lol: :x )
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

bart depauw schreef:[
Met een uitslag zou ik ook al tevreden zijn :?
Elke keer als ik zelf mijn usb stick niet meeheb naar de quiz, loopt het mis. 't Zal mij leren ...
Komt eraan Bart , zopas den execelfile binnengekregen, ik stuur hem asap door.
Hij staat wel nog niet gesorteerd en bevat wat verborgen kolommen, maar ik denk dat jij dit sneller ok kan krijgen dan ik :oops: :lol:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Vlassenbroek2000 schreef: Je was niet de enige Rino :oops:
nogmaals sorry , zie mijn bemerking op de quote van Rino. :oops: :oops:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

straight banana schreef: Een organisator is natuurlijk niet verplicht om een analyse op het formum te zetten (er kruipt toch wel wat tijd in), maar ik zou het eerlijk gezegd ook wel leuk vinden.

Er zaten toch een aantal fragmenten in waarvan je je afvraagt hoeveel ploegen ze herkend hebben.
Zie mijn quote op de vraag van Rino, we proberen dit te doen, maar vraagt inderdaad wat tijd (en ook wel wat goesting :) ), en dat hebben we momenteel niet echt veel , voor de speciallekes in de quiz is dit inderdaad leuk :roll:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

rino schreef:
straight banana schreef: Er zaten toch een aantal fragmenten in waarvan je je afvraagt hoeveel ploegen ze herkend hebben.
'Michaela" van Bata Ilic bijvoorbeeld.
De perfecte samenwerking tussen Johan Facteur en mezelf. Hij kwam met de titel, en die titel bracht me vervolgens bij de uitvoerder.
Ja was inderdaad leuk nummer !
Ik kende het zelf vooraf niet , maar Hugo (dacht ik toch) kwam hiermee af, waar haal hij het toch :roll:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

rino schreef:
Rubby schreef: 16. Album-track Tears For Fears Pale shelter (1983)
Van welke CD (2 punten) The hurting
Een vraag die ik natuurlijk kende, aangezien de hoes sinds kort als mijn avatar fungeert. :)
(Alhoewel ik toch heel efkes moest nadenken over de titel)
Ja , dit dacht ik al toen we dit fragment er in staken , een extra punt voor starbuck en apollo :D
Plaats reactie