20230121 - De zes seizoenen (90') - Oostakker

Acdélicat
Roadie
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 22 mei 2016, 15:36

Re: 21012023 - De zes seizoenen (90') - Oostakker

Bericht door Acdélicat »

Onze eerste passage in “de tempel der quizzen”. Wij hebben dapper standgehouden tussen al deze toppers van het quizwereldje. Het was soms zwoegen, foeteren en lachen. En veel goede muziek (terug) gehoord.
Hopelijk kunnen we er de volgende keer terug bij zijn.

18 - SARAH MCLACHLAN (3) / POSSESSION (2)
Één van mijn lievelingsnummers :music-listening:
De pianoversie, die als hidden track op het album staat, is nog beter
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2226
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: 21012023 - De zes seizoenen (90') - Oostakker

Bericht door Methos »

Ook Luk en ik hebben opnieuw genoten van deze 90's duo. We spelen die nu al enkele jaren samen en voor ons is het een vaste afspraak op de kalender. Elke keer weer slaagt Jörgen erin om het gezicht van de quiz lichtjes te veranderen, vind ik. Daar waar er vroeger vooral nadruk op hits lag, is de focus iets meer naar een evenredige verdeling gegaan en persoonlijk vind ik dat niet slecht omdat de 90's best een mooie, brede waaier te bieden hebben naast enkel hits. Ook in het samenspel tussen Luk en mij was dat duidelijk te merken. Ik herinner me nog goed dat Luk bij mijn uitnodiging om samen te spelen de allereerste keer wat voorzichtig was omdat hij de hits in de 90's minder gevolgd heeft. Ook muzikaal liggen/lagen de hits uit dit decennium minder in zijn smaak, vandaar z'n voorbehoud destijds. Datzelfde voorbehoud is nu echter volledig verdwenen oiv de bredere invulling en dat resulteert in tof samenspel aan onze tafel, kortom, top amusement! Hartelijk dank aan Jörgen - dat er nog vele opvolgers mogen volgen wat ons betreft. :clap:
Greatest Tits
Gebruikersavatar
Sander
Superstar
Berichten: 903
Lid geworden op: di 25 jun 2013, 12:47
Locatie: Comfortably Dumb

Re: 20230121 - De zes seizoenen (90') - Oostakker

Bericht door Sander »

Alternatiever dan verwacht, maar dat stoorde niet.

Merci Jörgen voor een hele fijne 90s quiz!
Plaats reactie