RIP Willy DeVille

Plaats reactie
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2202
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

RIP Willy DeVille

Bericht door One good reason »

Zeer vreemd gevoel hierbij, want nog geen 2 weken geleden nam ik in de bibliotheek een cd van hem mee, met de nummers "Hey Joe!" en "I call your name" (persoonlijk favorietje) erop.
Voor de rest ken ik hem of zijn repertoire niet zo goed, maar was wel aangenaam om naar te luisteren.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: RIP Willy DeVille

Bericht door peegee »

One good reason schreef:Zeer vreemd gevoel hierbij, want nog geen 2 weken geleden nam ik in de bibliotheek een cd van hem mee, met de nummers "Hey Joe!" en "I call your name" (persoonlijk favorietje) erop.
Voor de rest ken ik hem of zijn repertoire niet zo goed, maar was wel aangenaam om naar te luisteren.
Dan best toch eens doen; nummers als "Spanish Stroll" en "Demasiado corazon" zijn échte pareltjes en hij heeft meer gemaakt dan die....
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2202
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: RIP Willy DeVille

Bericht door One good reason »

peegee schreef:
One good reason schreef:Zeer vreemd gevoel hierbij, want nog geen 2 weken geleden nam ik in de bibliotheek een cd van hem mee, met de nummers "Hey Joe!" en "I call your name" (persoonlijk favorietje) erop.
Voor de rest ken ik hem of zijn repertoire niet zo goed, maar was wel aangenaam om naar te luisteren.
Dan best toch eens doen; nummers als "Spanish Stroll" en "Demasiado corazon" zijn échte pareltjes en hij heeft meer gemaakt dan die....
Peter, ik ben geen oen hé :doh: :lol:
Tuurlijk ken ik die nummers, maar ik nam een cd van hem mee met "Hey Joe" en "I call your name".
Die zijn afkomstig van een zeer goede solo cd uit de "nineties" van hem.
Buiten deze bekende hits, ken ik niet veel meer van hem ... dat bedoelde ik.
Sraks wil geen enkele ploeg me meer uitnodigen ter aanvulling ... :rofl2:
Plaats reactie