SOUL VAN ISTANBOEL

Plaats reactie
marc
Superstar
Berichten: 677
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 14:14
Locatie: KGBV en/of Clement

SOUL VAN ISTANBOEL

Bericht door marc »

Wie houdt van soul, gospel, disco, R&B en funk, kan terecht op http://www.soulsendikasi.com/, een radiostation dat vanuit - of all places - Istanboel uitzendt. Samenstellers/presentatoren zijn een Vlaming en een Amerikaan, commentaar is Turks maar laat dat geen beletsel zijn.

Gewoon op download klikken en genieten.
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: SOUL VAN ISTANBOEL

Bericht door vinceluka »

marc schreef:Wie houdt van soul, gospel, disco, R&B en funk, kan terecht op http://www.soulsendikasi.com/, een radiostation dat vanuit - of all places - Istanboel uitzendt. Samenstellers/presentatoren zijn een Vlaming en een Amerikaan, commentaar is Turks maar laat dat geen beletsel zijn.

Gewoon op download klikken en genieten.
Heel goede playlisten indeed. Schitterende tip!
Eén van mijn lievelingsnummers all-time staat op één van die tracklists.
waarvan een fragment zal gespeeld worden op de 1e Scary Monkey quiz.
Er zullen ook nog een paar hier voorkomende uitvoerders opgevoerd worden maar met andere nummers.

By the way Marc,
al geluisterd naar het cassetje met instrumentale soul die ik je bezorgd heb op de individuele quiz in Bornem?
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
marc
Superstar
Berichten: 677
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 14:14
Locatie: KGBV en/of Clement

Re: SOUL VAN ISTANBOEL

Bericht door marc »

vinceluka schreef:
marc schreef:Wie houdt van soul, gospel, disco, R&B en funk, kan terecht op http://www.soulsendikasi.com/, een radiostation dat vanuit - of all places - Istanboel uitzendt. Samenstellers/presentatoren zijn een Vlaming en een Amerikaan, commentaar is Turks maar laat dat geen beletsel zijn.

Gewoon op download klikken en genieten.
Heel goede playlisten indeed. Schitterende tip!
Eén van mijn lievelingsnummers all-time staat op één van die tracklists.
waarvan een fragment zal gespeeld worden op de 1e Scary Monkey quiz.
Er zullen ook nog een paar hier voorkomende uitvoerders opgevoerd worden maar met andere nummers.

By the way Marc,
al geluisterd naar het cassetje met instrumentale soul die ik je bezorgd heb op de individuele quiz in Bornem?
Ik heb, Vincent, helaas nergens een cassettespeler meer in huis. Voor zover ik weet, heeft alleen mijn pa in zijn auto nog dergelijk apparaat. Dus ik zal nog eens met hem moeten meerijden.
Chris M
Rock Legend
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 15:46

Re: SOUL VAN ISTANBOEL

Bericht door Chris M »

[/quote] Ik heb, Vincent, helaas nergens een cassettespeler meer in huis. Voor zover ik weet, heeft alleen mijn pa in zijn auto nog dergelijk apparaat. Dus ik zal nog eens met hem moeten meerijden.[/quote]

ik heb er waarschijnlijk nog een stuk of 7 staan
eentje hebben ?
vraag het maar
marc
Superstar
Berichten: 677
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 14:14
Locatie: KGBV en/of Clement

Re: SOUL VAN ISTANBOEL

Bericht door marc »

Chris M schreef:
Ik heb, Vincent, helaas nergens een cassettespeler meer in huis. Voor zover ik weet, heeft alleen mijn pa in zijn auto nog dergelijk apparaat. Dus ik zal nog eens met hem moeten meerijden.[/quote]

ik heb er waarschijnlijk nog een stuk of 7 staan
eentje hebben ?
vraag het maar[/quote]


Alvast bedankt. Als het me werkelijk niet lukt, kom ik wel eens aankloppen.
Plaats reactie