Stockverkoop Lowlands Distribution

Plaats reactie
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Stockverkoop Lowlands Distribution

Bericht door Spider Murphy »

Lowlands Distribution, de Antwerpse muziekdistributeur die vorige maand de boeken neerlegde, organiseert op vrijdag 11 juli een stockverkoop van hun voorraden cd's en vinyl. Liefhebbers van dance, alternatieve en experimentele muziek kunnen die dag voor een prikje hun eigen muziekcollectie fiks uitbreiden. Afspraak in de Braziliëstraat 27-29 te Antwerpen van 11 tot 17u
JVdP
Superstar
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 08:03
Locatie: Mol/Vrienden Van de Jury

Bericht door JVdP »

Enig idee wat dat 'prikje' gaat zijn Spider? Bij de laatste uitverkoop die ik bezocht heb ging er 20% af, al de rest werd opgekocht door een platenboer....
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

Geen flauw idee, ik heb deze aankondiging overgenomen van de website van muziekcentrum Vlaanderen, met het gedacht van: hier zullen misschien wel collega-muziekquizzers interesse in hebben.
Piper
Lead Singer
Berichten: 153
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 22:12
Locatie: At The Gates Of Dawn

Bericht door Piper »

wat meer info:

"LOWLANDS IS GETTING RID OF HIS STOCK.
MASSIVE SALES WILL HAPPEN THIS FRIDAY AT THE LOWLANDS WAREHOUSE, FROM 11am TILL 5pm
ALL MUSICAL STYLES, LOWLANDS SELECTION, MORE THEN 100.000 PIECES!
ALL CD'S AND FULL VINYL WILL GO FOR 5?, 12" WILL GO FOR 3?.
DON'T MISS THIS EXTRAORDINARY OPPORTUNITY.....ONE TIME ONLY!!"

Afbeelding[/url]
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

Lijkt mij interessant, maar heb het berichtje nu pas gezien; zou er wel naartoe willen, maar niet graag alleen; als er nog 2 of 3 man zijn, die goesting hebben om te gaan, dan ben ik amateur; ik moet wel al om 16u terugzijn in Gent.... ZIjn er nog andere dagen, dat ze openhouden?(morgen bvb...?)
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

Ik heb zojuist met onze "kenner" gesproken, die meldt mij dat er vermoedelijk niet direkt iets voor mij zal tussenzitten, dus dat is voor mij een "vrij namiddagje" om hier al een deel van de stapels, die zich hier hebben gevormd (de afgelopen maanden had ik daar geen tijd voor wegens alle tijd die ik in onze kwis heb gestoken) te beginnen opkuisen....

Weten jullie trouwens dat Music Mania in Gent ook "nog altijd" uitverkoop doet; hoe dat ze aan telkens nieuwe titels komen, telkens zogezegd zijnde uitverkoop van oude stock, is mij een raadsel....
Plaats reactie