Cosmox

Plaats reactie
Cpt. Bollock
Lead Singer
Berichten: 175
Lid geworden op: do 09 jun 2011, 20:50
Locatie: Lokeren

Cosmox

Bericht door Cpt. Bollock »

Hallo,

Ik ben op zoek naar een site waar ik veilig cd's/platen kan bestellen en waar ik ook geen cc voor nodig heb.
Aangezien de catalogus op Bol.com niet veel voorstelt ben ik iets verder gaan zoeken en kwam ik op Cosmox terecht. Qua catalogus zit dit wel goed en de prijs valt op zich nog mee.

Heeft er hier iemand ervaring met Cosmox?
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Cosmox

Bericht door Keiem »

Ik koop alles via Wow Hd. Ik gebruik Visa, maar ik vermoed dat je ook met overschrijving kan betalen.
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2655
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Cosmox

Bericht door kasenco »

Play.com uit Jersey is ook niet slecht, ook met credit card....
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: Cosmox

Bericht door Jorgen VG »

Cpt. Bollock schreef:Hallo,

Ik ben op zoek naar een site waar ik veilig cd's/platen kan bestellen en waar ik ook geen cc voor nodig heb.
Aangezien de catalogus op Bol.com niet veel voorstelt ben ik iets verder gaan zoeken en kwam ik op Cosmox terecht. Qua catalogus zit dit wel goed en de prijs valt op zich nog mee.

Heeft er hier iemand ervaring met Cosmox?
Ik zou toch sterk aanbevelen om online aankopen met een credit card aan te kopen. Zo ben je steeds beschermd tegen frauduleuze verkopers. Dergelijke kaart kost bij verantwoord gebruik ook bijna niets... Er zijn meerdere aanbieders die bij onmiddellijke terugbetaling deze kaart niet als krediet beschouwen en geen intrest aanrekenen (meestal zijn dit de bekendere bankinstellingen)
Cpt. Bollock
Lead Singer
Berichten: 175
Lid geworden op: do 09 jun 2011, 20:50
Locatie: Lokeren

Re: Cosmox

Bericht door Cpt. Bollock »

bedankt voor de tips! :-)
Plaats reactie