Pukkelpop lijstjes

Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Bericht door celtic601 »

berwt schreef:
Fideel schreef:Rock Bitch? Zijn dat niet die met hun nogal 'aparte' show? :)
Vandaar dat Celtic die erin zet veronderstel ik. Eerlijk gezegd ik zou zeker ook gaan kijken als die komen. Bestaan die eigenlijk nog? Die moeten stillekes aan toch verlebberen?
idd dudes ... deze juffers hebben een appart gedacht ivm live optredens :wink:
ze zijn helaas enkele jaren geleden gestopt ( of MOETEN stoppen )
en ik denk NIET dat ze hun show aan studio 100 hebben overgedragen :oops:
Gertje zijne... zou kunnen PLOPpen vrees ik !
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Re: Pukkelpop lijstjes

Bericht door berwt »

voila, mijn lijstje voor dit jaar:

1. Soundgarden: Toch het decor waarin de ultieme rockzanger Chris Cornell volgens mij best in functioneert. Hun reünie is al even aangekondigd, maar voorts is er zeer weinig geweten.
2. Five Finger Death Punch: Nee, het hoeft niet altijd even origineel te zijn en ja, de teksten zijn zeer Papa Roach in het kwadraat, maar de muziek klinkt wel immens vet.
3. Local H: bij ons vooral gekend als eendagsvlieg uit de jaren '90 (remember 'High fiving MF' en 'Bound to the floor'), maar over de plas wordt hen nu nog, terecht, veel lof toegedicht.
4. White Lies: 2 jaar geleden gemist en na hun plaat van vorig jaar moet dat recht gezet worden.
5. Gojira: Als ik 'From Mars to Sirius' opzet dan waan ik mezelf een echte metalhead.
Chris M
Rock Legend
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 15:46

Re: Pukkelpop lijstjes

Bericht door Chris M »

ik heb naar jaarlijkse gewoonte Jon Spencer genomineerd,
al dan niet met Heavy Trash, maakt niks uit.
En dit en vorig jaar ook 'Le Chat Noir',
Brits-Amerikaans duo dat garagerock speelt,
aangezien ik daar 'Lage-landen roadie' van ben hoop ik gratis naar Pukelpop te kunnen gaan,
en als het echt moet ook naar Werchter, maar dan alleen voor die éne gig, de rest van de optredens in Schuermansland interresseren me geen klo...
Chris M
Rock Legend
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 15:46

Re: Pukkelpop lijstjes

Bericht door Chris M »

Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1702
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: Pukkelpop lijstjes

Bericht door aLEEce in chains »

Weet al niet meer welke top vijf ik ingediend heb :oops:
Weet wel nog dat Sweethead en Tool erop stonden (al is die laatste onmogelijk, wegens geen nieuwe cd en niet op tournee)
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Re: Pukkelpop lijstjes

Bericht door berwt »

berwt schreef:voila, mijn lijstje voor dit jaar:

1. Soundgarden: Toch het decor waarin de ultieme rockzanger Chris Cornell volgens mij best in functioneert. Hun reünie is al even aangekondigd, maar voorts is er zeer weinig geweten.
2. Five Finger Death Punch: Nee, het hoeft niet altijd even origineel te zijn en ja, de teksten zijn zeer Papa Roach in het kwadraat, maar de muziek klinkt wel immens vet.
3. Local H: bij ons vooral gekend als eendagsvlieg uit de jaren '90 (remember 'High fiving MF' en 'Bound to the floor'), maar over de plas wordt hen nu nog, terecht, veel lof toegedicht.
4. White Lies: 2 jaar geleden gemist en na hun plaat van vorig jaar moet dat recht gezet worden.
5. Gojira: Als ik 'From Mars to Sirius' opzet dan waan ik mezelf een echte metalhead.
Hoera! Nummerkes 4 en 5 zijn bevestigd!
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Re: Pukkelpop lijstjes

Bericht door berwt »

Weer lijstjestijd bij Pukkelpop.

Mijn top 5 voor 2011:
1. Black Taxi
2. X Japan
3. Drive Like Maria
4. Beatsteaks
5. Volbeat
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1702
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: Pukkelpop lijstjes

Bericht door aLEEce in chains »

berwt schreef:
berwt schreef:voila, mijn lijstje voor dit jaar:

1. Soundgarden: Toch het decor waarin de ultieme rockzanger Chris Cornell volgens mij best in functioneert. Hun reünie is al even aangekondigd, maar voorts is er zeer weinig geweten.
2. Five Finger Death Punch: Nee, het hoeft niet altijd even origineel te zijn en ja, de teksten zijn zeer Papa Roach in het kwadraat, maar de muziek klinkt wel immens vet.
3. Local H: bij ons vooral gekend als eendagsvlieg uit de jaren '90 (remember 'High fiving MF' en 'Bound to the floor'), maar over de plas wordt hen nu nog, terecht, veel lof toegedicht.
4. White Lies: 2 jaar geleden gemist en na hun plaat van vorig jaar moet dat recht gezet worden.
5. Gojira: Als ik 'From Mars to Sirius' opzet dan waan ik mezelf een echte metalhead.
Hoera! Nummerkes 4 en 5 zijn bevestigd!
De nummer 5 heeft ervoor gezorgd dat ik (tijdelijk) gehoorschade opgelopen heb. Sindsdien (ja, ik besef het: te laat) niet meer zonder oordopjes naar optredens
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Plaats reactie