Fuif voor 50-jarige.

Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2201
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Fuif voor 50-jarige.

Bericht door One good reason »

Chris M schreef:ik die dacht dat ik hier de enige was met zo'n achtergrond,
welcome to the club Roberto :clap:
Ter info: elke donderdagavond houden we een sessie om dit trauma te verwerken.
Vanaf september starten wij terug en telkens tussen 20:00u tot 22:30u.
Hierover praten in groep helpt echt!
:laughing-rolling:
Gebruikersavatar
fLEEtfox
Superstar
Berichten: 745
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 21:23
Locatie: Marke / The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse

Re: Fuif voor 50-jarige.

Bericht door fLEEtfox »

Wat ik persoonlijk ook een origineel idee vind is nl. om uit elk jaar 2 nummers te kiezen vanaf hun geboortejaar+1 tot en met 2011. Zo kun je de aanwezigen een muzikale trip bezorgen van 100 nummers doorheen hun PLC (product life cycle :lol: )! Dit moet je dan ook zo aankondigen en ze oplopend spelen.
Want ik hou er niet zo van om aan 50-jarigen enkel de muziek "uit hun tijd" aan te bieden. Precies of het vroeger allemaal zo veel beter was!?!
Mensen die blijven steken zijn in 'hun' jaren vind ik (persoonlijk al weer) een beetje zielig. Nu ja, het zijn nu ook weer niet allemaal muziekfreaks gelijk ons ook zeker....
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2201
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Fuif voor 50-jarige.

Bericht door One good reason »

fLEEtfox schreef:Mensen die blijven steken zijn in 'hun' jaren vind ik (persoonlijk al weer) een beetje zielig.
Dit gezegd zijnde ben ik vanaf heden "One little bit Pathetic Reason" :mrgreen:
Gebruikersavatar
fLEEtfox
Superstar
Berichten: 745
Lid geworden op: di 16 feb 2010, 21:23
Locatie: Marke / The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse

Re: Fuif voor 50-jarige.

Bericht door fLEEtfox »

One good reason schreef:
fLEEtfox schreef:Mensen die blijven steken zijn in 'hun' jaren vind ik (persoonlijk al weer) een beetje zielig.
Dit gezegd zijnde ben ik vanaf heden "One little bit Pathetic Reason" :mrgreen:
Het feit dat je in Bellem (met oa een volledige ronde 'zomer 2011') eerste was ( :clap: ) spreekt u volledig tegen....

Misschien nog een kleine nuance in mijn eerdere uitdrukking 'blijven steken' : het kan uiteraard wel dat je bepaalde muziektijdperken beter of slechter vind maar met 'blijven steken' bedoel ik NIET dat je niet mag houden van oudere muziek maar heb ik het wel over bepaalde mensen die nog alles kennen van de jaren 70 en 80 maar nog amper Coldplay of Moby bij naam kennen om maar een paar grote commerciele namen te noemen (en dat lijkt overdreven maar zo ken ik effectief iemand die die muziek quasi niet (her)kent).
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2201
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Fuif voor 50-jarige.

Bericht door One good reason »

fLEEtfox schreef:Misschien nog een kleine nuance in mijn eerdere uitdrukking 'blijven steken' : het kan uiteraard wel dat je bepaalde muziektijdperken beter of slechter vind maar met 'blijven steken' bedoel ik NIET dat je niet mag houden van oudere muziek maar heb ik het wel over bepaalde mensen die nog alles kennen van de jaren 70 en 80 maar nog amper Coldplay of Moby bij naam kennen om maar een paar grote commerciele namen te noemen (en dat lijkt overdreven maar zo ken ik effectief iemand die die muziek quasi niet (her)kent).
Don't worry, ik weet wel wat je bedoelde en ik vatte het ook niet verkeerd op ;)
Er moet veel meer gebeuren om op mijn tenen te trappen.
En persoonlijk ken ik ook zo'n "couple of guys" die niets herkennen van na hun "jeugdjaren".
Maar ieder heeft zijn leven, en wie zijn wij om te oordelen zonder eerst over ons zelf te oordelen.
Is ooit 'ns gezegd tijdens een sessie in groep :lol:
Plaats reactie