oude concerttickets

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

oude concerttickets

Bericht door bart depauw »

Ik ben op zoek naar concerttickets of mss zelfs affiches van optredens waar ik de afgelopen 25 jaar naartoe ben geweest. Stomweg de meeste weggegooid / verloren, maar nu op mijn leeftijd :mrgreen: bekruipt mij al eens een nostalgisch gevoel, en en nu ik veel plaats heb zou ik er graag iets mee doen, zoals bvb in de Bizon in Brussel. Degene die er al zijn geweest, weten wat ik bedoel. Iemand een idee of suggestie? Het moeten trouwens niet altijd de tickets zelf zijn, een goede scan bvb zou ook al beter zijn dan niks.

Om een idee te geven over welke concerten / festivals het zoal gaat :
- Futurama Deinze 1985 en de edities daarna
- The Cramps in Deinze 1986
- Seaside festival 1985 de Panne
- The Cult in de Vooruit
- Depeche Mode in Vorst ergens in 1995 ofzo
- BB King in Vorst een 10-tal jaar geleden
- Pukkelpop1991 (!)
- Air in Brussel op 09/11/2001 (!!!)

enz
eLMO
Administrator
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: oude concerttickets

Bericht door eLMO »

bart depauw schreef: - Air in Brussel op 09/11/2001 (!!!)

enz
Dat van een paar dagen later in de Vooruit heb ik nog liggen, maar blijft hier liggen :D
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: oude concerttickets

Bericht door Devils answer »

Seaside 1985... Daar was ik ook, maar dat ticket? Deze zomer kuis ik mijn zolder op...
Als ik die verrassing terugvind, mag je het hebben, maar ik vrees dat ik véél uit die periode bijgehouden heb, maar net dat niet.
Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 633
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

Re: oude concerttickets

Bericht door straight banana »

bart depauw schreef:Ik ben op zoek naar concerttickets of mss zelfs affiches van optredens waar ik de afgelopen 25 jaar naartoe ben geweest. Stomweg de meeste weggegooid / verloren, maar nu op mijn leeftijd :mrgreen: bekruipt mij al eens een nostalgisch gevoel, en en nu ik veel plaats heb zou ik er graag iets mee doen, zoals bvb in de Bizon in Brussel. Degene die er al zijn geweest, weten wat ik bedoel. Iemand een idee of suggestie? Het moeten trouwens niet altijd de tickets zelf zijn, een goede scan bvb zou ook al beter zijn dan niks.

Om een idee te geven over welke concerten / festivals het zoal gaat :
- Futurama Deinze 1985 en de edities daarna
- The Cramps in Deinze 1986
- Seaside festival 1985 de Panne
- The Cult in de Vooruit
- Depeche Mode in Vorst ergens in 1995 ofzo
- BB King in Vorst een 10-tal jaar geleden
- Pukkelpop1991 (!)
- Air in Brussel op 09/11/2001 (!!!)

enz

Van Seaside heb ik de tickets van '84, '85 en '86 + een kleine affiche van '84.
Futurama: tickets van '83, '84, '85, '86, '87 en '89. Kleine affiches van '83, '84 en '85. Ook nog een Festivalkrantje van '85.

Maar ik wil zelf wel es nostalgisch worden, doe ze dus niet weg. Aan een scan kan ik je wel helpen. Heb de meeste van die dingen al es ingescand, zijn te zien in albums op m'n facebookprofiel.

Bij de Cramps was ik ook bij, maar ik vind enkel wat kranterecensies terug.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: oude concerttickets

Bericht door peegee »

Ik was enkele weekends geleden op Dour; daar was in een klein kot een tentoonstelling met allemaal oude concerttickets, bijeengesprokkeld van journalisten... Het overgrote deel waren tickets van andere gelegenheden, maar wael van artiesten, die op Dour hadden gestaan....
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: oude concerttickets

Bericht door peegee »

bart depauw schreef:- Air in Brussel op 09/11/2001 (!!!)
Onze Marc laat weten, dat het niet op 9/11 maar op 11/9 was in de hallen van Schaarbeek, de dag erna in de Vooruit in Gent....
Plaats reactie