Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door Tonyvdb »

Waarom loop jij nu al die muziek zo zwaar af te zeiken?
Dat je geen fan bent van singersong-writers, dan weten we, maar dat ook een dance-act als Cassius aan spaanders wordt gehakt, dat vind ik raar.

En volgens mij hebben James Blake en Cassius even veel van doen met de gay-scene dan Bart Dewever met de Weight Watchers of Eddy Planckaert met Mensa, maar het kan natuurlijk zijn dat jij wat dat betreft over inside-informatie beschikt ...
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5049
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door Keiem »

Hmm, ook weer de verkeerde richting aan het uitgaan.. Take it easy guys, 't is maar een hobby en 't zijn maar liedjes. 't is Zulte Waregem niet ;)

:angry-chillpill:
Gebruikersavatar
dendaffe
Superstar
Berichten: 719
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 07:57
Locatie: Aartselaar
Contacteer:

Re: Welk (recent) liedje vinden jullie voor de moment écht g

Bericht door dendaffe »

kasenco schreef:Wat ik zeker NIET te pruimen vind: een door StuBru overgepushte en in-de-strotgeramde James Blake met Lime To Your Love (NB verkozen tot single van het jaar op dit forum.... jongens jongens toch) :naughty:
Pure Delhaize-muzak!
Volledig akkoord, Luc! All spelen ze bij ons in den Delhaize vrij goeie muziek... (zelfs mijn favoriete single van 2010 van Teenage Fanclub er al meer dan eens gehoord).

Mijn nummers van het moment: Smith Westerns: All Die Young (doet me denken aan Cocteau Twins, Beatles en meer van dat) en Hello van Marin Solveig (kan er ook niet aan doen)
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2655
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door kasenco »

Tonyvdb schreef:Waarom loop jij nu al die muziek zo zwaar af te zeiken?
Dat je geen fan bent van singersong-writers, dan weten we, maar dat ook een dance-act als Cassius aan spaanders wordt gehakt, dat vind ik raar.

En volgens mij hebben James Blake en Cassius even veel van doen met de gay-scene dan Bart Dewever met de Weight Watchers of Eddy Planckaert met Mensa, maar het kan natuurlijk zijn dat jij wat dat betreft over inside-informatie beschikt ...
Goose (Tony en Marc), Ozark Henry (Tony) en Milow (Progres) afhakken mag, maar Cassius niet :doh:
sorry he Tony :P

En Tony, Cassius heeft goede nummers gemaakt, maar die laatste vind ik gewoon zeer goedkoop met die smurfenstemmetjes en ook slaapverwekkend, ik kan er ook niet aan doen....
En wat die gay-scene betreft: ik vind het jannettenmuziek :dance:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door Tonyvdb »

Alles mag hier hé, Kas.
Muziek is een fijn onderwerp om over te discussiëren.
Zelfs smurfenmuziek :character-smurfguy:

ivm Goose : ik vind alleen 'Can't stop me now' slecht, valt mij echt zwaar tegen, 'Words' vind ik een geslaagde Depeche Mode-pastiche en op hun eerste LP staan een handvol regelrechte knallers (Black Gloves, British Mode, Bring it on, Audience). De tweede plaat heb ik nog niet gehoord : wel een heel mooie hoes (of' hoose' :-? )
Laatst gewijzigd door Tonyvdb op ma 24 jan 2011, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2655
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door kasenco »

Tonyvdb schreef:ik vind alleen 'Can't stop me now' slecht, valt mij echt zwaar tegen, 'Words' vind ik een fijne Depeche Mode-pastiche en op hun eerste LP staan een handvol regelrechte knallers.
Ieder mag zijn mening zeggen he en ik ben vrij om ook mijn mening kenbaar te maken en niet per se alles goed moet vinden wat de zogezegde kwaliteitsmedia (radio en pers) me inpropt.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door Tonyvdb »

kasenco schreef:
Tonyvdb schreef:ik vind alleen 'Can't stop me now' slecht, valt mij echt zwaar tegen, 'Words' vind ik een fijne Depeche Mode-pastiche en op hun eerste LP staan een handvol regelrechte knallers.
Ieder mag zijn mening zeggen he en ik ben vrij om ook mijn mening kenbaar te maken en niet per se alles goed moet vinden wat de zogezegde kwaliteitsmedia (radio en pers) me inpropt.
tuurlijk niet, ik ook niet hoor.
Ik vind The National niet goed bvb., weet niet waarom, ik geraak niet verder dan het 'geneuzel' te vinden.
En zoals je weet ben ik geen Dylan- of Springsteenfan, artiesten die door de kwaliteitsmedia zijn goedgekeurd.

En 'Bonzai Channel One' van Thunderball, 'The Age of Love' van The Age of Love of 'On the move' van Barthezzz vind ik wel topnummers, nochtans unaniem afgekeurd door de smaakpolitie destijds.
Gebruikersavatar
Marc VA
Rock Legend
Berichten: 1154
Lid geworden op: di 09 sep 2008, 19:46
Locatie: beveren

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door Marc VA »

Ieder mag zijn mening zeggen
...
niet per se alles goed moet vinden wat de zogezegde kwaliteitsmedia me inpropt
er schieten al brocolli plantjes door de cd van janelle monae die ondertussen al op de kompost hoop ligt en zelfs de meeuwen lusten arcade fire niet :lol:
mooiste liedje vandaag gehoord is 'someone like you' van adele
cassius en james blake en jamie woon zijn echt fantastisch dus :gay-imgay: :lol: :lol: who joins the club ?
Laatst gewijzigd door Marc VA op ma 24 jan 2011, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
parma espe
Popstar
Berichten: 283
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
Locatie: Bellem / 4 schelln espe

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door parma espe »

dikke lol: Avril Lasagne - What the hell
vetten brol: James Blake - Limit to your love

En bij deze gaan we al rijmend postend 2011 in :wave:
Afbeelding
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1701
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door aLEEce in chains »

Cassius wordt hier ook grijs gedraaid, al is het veelal op aanvraag van de dochters die dit gezellig meezingen :romance-lovegoddess:

Hetgeen hier braakneigingen teweeg brengt (en niet alleen bij hun laatste singel) is toch wel Kings Of Leon
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
Metal.LEE.ca
One Hit Wonder
Berichten: 92
Lid geworden op: ma 22 feb 2010, 15:13
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door Metal.LEE.ca »

Waar ons gasten & wijzelf op dit moment zot van zijn : "Hello" als single (alsook het hilarisch clipke ervan) + Simple v. Daan als album in den voiture op weg naar shool.

Waar we het nogal lastig meehebben of spontane neigingen tot toiletbezoek krijgen : diene mislukte DJ Frank met "Discotex" ... en een al even slechte gefabriceerde videoclip.
Up & runnin' richting n° 6 op ...
Gebruikersavatar
Elke
Lead Singer
Berichten: 183
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 20:24

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door Elke »

Ik ben toch ook helemaal weg van Limit to Your Love op het moment hoor. En ook van It Happened Today van R.E.M. (kan zo op Murmur) en van You Knew van True Bypass. Hun Duystersessie was magisch, vond ik.
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5049
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door Keiem »

+ HIT: Ik ben momenteel echt weg van 'Rumour Has it' van Adele. Samen met 'Rolling in the deep' een absoluut prijsbeest op haar nieuw album!
- MISS: de rest van dat album.
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door Buddy59 »

Voor mij de Single van het moment is Bigger Than Us van White Lies :dance:
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door progres »

Buddy59 schreef:Voor mij de Single van het moment is Bigger Than Us van White Lies :dance:
vind ik ook een bom

anderzijds is er alweer een dikke misser uit van florence and the machine
die kan een stukske zeuren.
Plaats reactie