Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

kasenco
Rock Legend
Berichten: 2655
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door kasenco »

One good reason schreef:
kasenco schreef:
One good reason schreef:
kasenco schreef:Wat betreft Jamie Woon: I agree :)
Buiten het feit dat de videoclip een mooi "Microcosmos"-kloon-a-like is, kan het me ook weinig boeien als song op zich.
Zeg Luc, jij post ook 2x dezelfde reactie. Heb jij soms ook je vest nog aan als je typt? :lol:
mijn plastron zat klem in het toetsenbord :P
Volgens mij iets anders dan uwe plastron, sinds dat chatscherm hier is :laughing-rolling:
nu heb ik u liggen he :P
dat soort kledingstuk draag ik ook nooit want het blijft gemakkelijk tussen het toetsenbord hangen ;)
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door gekookte espe »

Tegenwoordig toch wel weer een pak nieuwe liedjes op de radio die ik wel aangenaam vind.

Te beginnen met dit:


Neon Trees - Animal : beetje ne rare dude, maar o zo'n aanstekelijk liedje, en best wel een goeie stem die zanger.






Agnes Obel - Riverside : een mooie, gevoelige pianoballade gaat er altijd wel in.




Fitz And The Tantrums - MoneyGrabber : coole soul-invloeden

Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door rino »

Die laatste van Fitz and the Tantrums wou ik hier zelf ook al posten. Heerlijk nummer inderdaad.
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door gekookte espe »

Teddiedrum - Miami : in het begin dacht ik dat het een nevenproject was vd zanger van Balthazar, doet er me fel aan denken






De Jeugd Van Tegenwoordig - Elektrotechniek : dat synthesizerdeuntje :dance: (en die clip :D )

Laatst gewijzigd door gekookte espe op vr 18 feb 2011, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door gekookte espe »

En als laatste, maar niet de minste:


Lady GaGa - Born This Way : vond het in het begin een beetje on-Lady Gaga-achtig, een beetje braaf, maar hoe meer ik het hoor, hoe meer ik het een bommetje vind. :clap:


Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2201
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door One good reason »

gekookte espe schreef:En als laatste, maar niet de minste:


Lady GaGa - Born This Way : vond het in het begin een beetje on-Lady Gaga-achtig, een beetje braaf, maar hoe meer ik het hoor, hoe meer ik het een bommetje vind. :clap:
Heeft ze dit nummer niet gebracht (live) tijdens de laatste uitreiking van de Grammy's?
Als het dat is, vond ik het toch niet slecht. Zal het - als ik ooit 'ns 5 minuten tijd heb - aanklikken en beluisteren ;)
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5049
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door Keiem »

- Lady Gaga - Born This Way :silent:
- A Brand - The mud :teasing-blah:

+ Magnetic Man & John Legend - Getting Nowhere :clap:
+ Kidda - Strong 2gether :music-rockout:
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2655
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door kasenco »

een nummer dat ik ook niet kan pruimen, is wel al en tijdje uit: Volbeat - Heaven & Hell ; overjaarse stoerdoenerij nep-hardrock

gisteren hoorde ik ook een nummer uit de James Blake sessie op StuBru (titel ontsnapt me): nog slechter dan zijn Limit ;)
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5049
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door Keiem »

kasenco schreef:een nummer dat ik ook niet kan pruimen, is wel al en tijdje uit: Volbeat - Heaven & Hell ; overjaarse stoerdoenerij nep-hardrock

gisteren hoorde ik ook een nummer uit de James Blake sessie op StuBru (titel ontsnapt me): nog slechter dan zijn Limit ;)
ja, met dat eerste ben ik het wel eens. Maar in mijn jonge jaren luisterde ik bv ook naar Dog eat Dog, dus logisch dat een nieuwe generatie ook hun ding moet hebben dat ons de bomen injaagt. :lol:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2201
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door One good reason »

Keiem schreef:Maar in mijn jonge jaren luisterde ik bv ook naar Dog eat Dog, dus logisch dat een nieuwe generatie ook hun ding moet hebben dat ons de bomen injaagt. :lol:
Jaja "expect the unexpected" :banana-guitar: ;)
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door peegee »

Te laat om het als nieuw talent te plaatsen, want zij heeft begin dit jaar al in de tipparade (en verder niets?) gestaan, in Nederland staat ze ook ergens in de onderste regionen van de top 100…. Haar album “Seasons of my soul” doet het wel beter, Nederland top 3, bij ons nog maar juist binnengekomen op 8… Heel mooi, doet me terugdenken aan Sade, Gabrielle en Des’ree (Feel so high): Rumer, met “Aretha”:



,eigenlijk haar vorige single “Slow” nóg mooier:

Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door Buddy59 »

peegee schreef:Te laat om het als nieuw talent te plaatsen, want zij heeft begin dit jaar al in de tipparade (en verder niets?) gestaan, in Nederland staat ze ook ergens in de onderste regionen van de top 100…. Haar album “Seasons of my soul” doet het wel beter, Nederland top 3, bij ons nog maar juist binnengekomen op 8… Heel mooi, doet me terugdenken aan Sade, Gabrielle en Des’ree (Feel so high): Rumer, met “Aretha”:



,eigenlijk haar vorige single “Slow” nóg mooier:

:clap:
Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1658
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door Maledictus I »

Omdat ik er zoveel enthousiaste kritieken over hoor heb ik eens geluisterd naar een paar nummers van de lp van Rumer, en ze kan inderdaad zingen, maar ik vind dat ze doodsaaie liedjes maakt.

Ik ben meer te vinden voor Katy B. Zowel haar nieuwe single 'Lights on' featuring Ms Dynamite, als haar samenwerking met Magnetic Man 'Perfect stranger' mogen er zijn, maar vreemd genoeg vind ik haar beste nummer een b-kantje: 'Louder' van debuutsingle 'Katy on a mission'. Ze heeft er wel een videoclip voor gemaakt.

Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door gekookte espe »

Ook eens een nieuwe lading "favorieten vh moment posten". Al een tijdje geleden.



The Subs - Face of the planet : gaat al lange tijd mee, maar ik vind het gewoon een erg goe nummer, ideale plaat om in avondspits u ffkes te kunnen laten gaan.

Diene kleine in de clip heerst wel zwaar :D










The Sore Losers - Juvenile Heart Attack : Opnieuw heerlijk rockende plaat van deze losers. Geniale clip ook :lol:







Balthazar - The Boatman : heerlijk gezapig nummertje. Cool gitaarstukje ook opt einde. Oh ja, als er een of andere artistieke ziel hier de betekenis vd clip kan uitleggen. Ik snap hem in ieder geval nie. :oops:






Psycho 44 - All my demons have distortion : vet, meer kan ik er niet bij zeggen :banana-dance:






Vallen voor de rest ook nog goe mee:

Das Pop - The Game
Intergalactic Lovers - Delay (ik vraag me wel af wat de zangeres bedoelt met "I let it all just drip drip drip")
Boney King of Nowhere - Eleonore
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Re: Favoriet liedje van het moment? Of welk net niet?

Bericht door gekookte espe »

En omdat het niet allemaal Afrekening hoeft te zijn:


Drop the lime - Hot as hell : vetten bass :music-listening:


Plaats reactie