NIEUW TALENT ONTDEKT? - post het hier !!!!!!

Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Re: NIEUW TALENT ONTDEKT? - post het hier !!!!!!

Bericht door Vlassenbroek2000 »

Net beluisterd en zeer goed bevonden (gans de cd trouwens)
(ter info: 't iS een zijproject van ne gast van LOW, geproducet door Mark Kozelek)

Gebruikersavatar
dendaffe
Superstar
Berichten: 719
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 07:57
Locatie: Aartselaar
Contacteer:

Re: NIEUW TALENT ONTDEKT? - post het hier !!!!!!

Bericht door dendaffe »

Op 16 maart in Trix Antwerpen!
Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1658
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Re: NIEUW TALENT ONTDEKT? - post het hier !!!!!!

Bericht door Maledictus I »

Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: NIEUW TALENT ONTDEKT? - post het hier !!!!!!

Bericht door peegee »

Ook ik heb tot maandag gewacht om in deze nieuwe week een nieuw tof nummer voor te stellen. Vorige week Ellie Goulding met "Under the sheets" ontdekt, maar die is nu al gruisgedraaid. Nog enkele andere hele toffe nummers gehoord, ik ben ze aan het verzamelen om ze jullie de volgende weken voor te stellen, behalve natuurlijk als ze in een lijstje terechtkomen (dat zou dan tof zijn, maar pech voor mij)

Degene die ik jullie wil voorstellen is: JUPITER ONE met het nummer "FLAMING ARROWS"

Peter
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Re: NIEUW TALENT ONTDEKT? - post het hier !!!!!!

Bericht door progres »

peegee schreef:Ook ik heb tot maandag gewacht om in deze nieuwe week een nieuw tof nummer voor te stellen. Vorige week Ellie Goulding met "Under the sheets" ontdekt, maar die is nu al gruisgedraaid. Nog enkele andere hele toffe nummers gehoord, ik ben ze aan het verzamelen om ze jullie de volgende weken voor te stellen, behalve natuurlijk als ze in een lijstje terechtkomen (dat zou dan tof zijn, maar pech voor mij)

Degene die ik jullie wil voorstellen is: JUPITER ONE met het nummer "FLAMING ARROWS"

Peter
wordt al weken grijsgedraaid op radio 1 Peter, maar wel een goed nummer (haalde net mijn quiz niet)Titel is trouwens flaming arrow.
Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1658
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Re: NIEUW TALENT ONTDEKT? - post het hier !!!!!!

Bericht door Maledictus I »

And Then There Were None - Reinventing Robert Cohn

Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: NIEUW TALENT ONTDEKT? - post het hier !!!!!!

Bericht door peegee »

Iets héél tofs gehoord, gemaakt door een 27-jarige Duitser, Konstantin Gropper genaamd.

Het staat al een week of twee op een papiertje; ben het nog eens gaan beluisteren en het is SUPER !!

Konstantin noemt zijn project / groep GET WELL SOON , en het nummer dat ik van hem hoorde is "SENECA'S SILENCE"

Nostalgie in de richting van de Eighties, maar evengoed vleugjes van het heden (Beirut, Grizly Beer, ....)
Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1658
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Re: NIEUW TALENT ONTDEKT? - post het hier !!!!!!

Bericht door Maledictus I »

Op zijn homepage http://www.youwillgetwellsoon.com/ is een ander nummer van zijn nieuwe cd gratis te downloaden.
Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: NIEUW TALENT ONTDEKT? - post het hier !!!!!!

Bericht door vinceluka »

peegee schreef:Iets héél tofs gehoord, gemaakt door een 27-jarige Duitser, Konstantin Gropper genaamd.

Het staat al een week of twee op een papiertje; ben het nog eens gaan beluisteren en het is SUPER !!

Konstantin noemt zijn project / groep GET WELL SOON , en het nummer dat ik van hem hoorde is "SENECA'S SILENCE"

Nostalgie in de richting van de Eighties, maar evengoed vleugjes van het heden (Beirut, Grizly Beer, ....)
"Witches! Witches! Rest Now In The Fire" vond ik al een erg leuke single van zijn debuutplaat uit 2008
maak er deze week werk van op zijn nieuwe te beluisteren en ik kijk ook eens uit in de drankencentrale naar zo'n grizzly biertje :mrgreen:
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1658
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Re: NIEUW TALENT ONTDEKT? - post het hier !!!!!!

Bericht door Maledictus I »

Er moet aan te geraken zijn:
Afbeelding
Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: NIEUW TALENT ONTDEKT? - post het hier !!!!!!

Bericht door peegee »

vinceluka schreef:
peegee schreef:Iets héél tofs gehoord, gemaakt door een 27-jarige Duitser, Konstantin Gropper genaamd.

Het staat al een week of twee op een papiertje; ben het nog eens gaan beluisteren en het is SUPER !!

Konstantin noemt zijn project / groep GET WELL SOON , en het nummer dat ik van hem hoorde is "SENECA'S SILENCE"

Nostalgie in de richting van de Eighties, maar evengoed vleugjes van het heden (Beirut, Grizly Beer, ....)
"Witches! Witches! Rest Now In The Fire" vond ik al een erg leuke single van zijn debuutplaat uit 2008
maak er deze week werk van op zijn nieuwe te beluisteren en ik kijk ook eens uit in de drankencentrale naar zo'n grizzly biertje :mrgreen:
Ik heb er intussen werk van gemaakt en moet zeggen, dat ik die eerste van 2008 nog niet kende, maar zelfs toffer vind dan zijn nieuwe.... Ik vind het sowieso heel speciale muziek, zowel zijn vorige als dit nieuwe album, "Vexations", maaar: als ik er te veel naar luister wordt ik wel depressief.....

Het nummer "Born Slippy Nuxx" van zijn debuutplaat is ook wel iets heel speciaals. Kunt ge dat omschrijven als cover of als parodie????
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5050
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: NIEUW TALENT ONTDEKT? - post het hier !!!!!!

Bericht door Keiem »

peegee schreef:Het nummer "Born Slippy Nuxx" van zijn debuutplaat is ook wel iets heel speciaals. Kunt ge dat omschrijven als cover of als parodie????
Allé, ik leer wel degelijk goeie dingen kennen in deze rubriek. Ik kende de naam van de groep, maar dat ze zo'n leuke cover hadden wist ik niet.
http://www.youtube.com/watch#playnext=1 ... KoDfi_X-5c
Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1658
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Re: NIEUW TALENT ONTDEKT? - post het hier !!!!!!

Bericht door Maledictus I »

White Wizzard is een nieuwe band die klassieke heavy metal brengt. De nieuwe single "Over the top" wordt gepromoot met een 80s-stijl (parodie?) clip.

Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: NIEUW TALENT ONTDEKT? - post het hier !!!!!!

Bericht door peegee »

Deze week post ik iets, dat ik heb leren kennen onderweg naar huis van de quiz van Jacky, afgelopen vrijdag. Beginnen uitpluizen wat het is, merkte ik dat haar debuutalbum "the Family Jewels" VANDAAG wordt gereleased, dus beter getimed kan niet, hè!?

MARINA AND THE DIAMONDS - "MOWGLI'S ROAD"

Het gaat om een vrouw uit Wales, singer-songwriter, Marina Diamandis genaamd. Zij heeft Griekse roots, want haar vader is Griek..

Het blijkt om een re-recording te gaan van de B-kant van haar eerste single "Obsessions"; ook haar 2e single (the Crown Jewels EP) "I am not a robot" is een heel tof nummer. Ze doet dus een nieuwe poging met haar 3e single "Mowgli's road". Ik ga ook proberen van het Youtube-filmpje te plaatsen, want die is heel tof, net als die van "I am not a robot"... Als ik je te nieuwsgierig heb gemaakt, neem maar al een kijkje..

Leuk "weetje" is dat ze al opgetreden heeft in het voorprogramma van.... Gotye !!!

Misschien nog even vermelden dat begin deze maand de song "Hollywood" uit haar debuutalbum is gereleased als promotiesingle voor het album. Dat nummer heeft ze ook al samengespeeld met Gonzales, die er iets orchestraals van gemaakt heeft...

Peter

P.S. En hier het filmpje:

peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: NIEUW TALENT ONTDEKT? - post het hier !!!!!!

Bericht door peegee »

Ik heb er nog een aantal, maar deze vond ik wel leuk; nog niet gaan zoeken of hij al in lijstjes staat, dus als iemand mij dat kan melden, dan smijt ik hem eruit en stel een ander in de plaats voor...

Het klinkt latino met een vleugje "I heard it through the grapevine" EN is van BELGISCHE bodem:

1060 met het nummer "Money"
Plaats reactie