welke Piet kent er zijn tafels?

Plaats reactie
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

welke Piet kent er zijn tafels?

Bericht door peegee »

Hi, heb een bekende op tv gezien in een Dexia-reclame juist vór de canvas-crack...

Ging het hier om de heer Pieter Francois???

Tof ! :thumb1:
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: welke Piet kent er zijn tafels?

Bericht door eLMO »

Jups, ik ben tegenwoordig zijn manager en heb hem gelanceerd met deze reclame. :-D
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Re: welke Piet kent er zijn tafels?

Bericht door Spider Murphy »

Oeps, had deze topic nog niet gezien.

Het was inderdaad de Spider die reclame maakte voor Dexia. Al hebben ze mij zonder mijn toestemming Piet genoemd ipv Pieter. Opdrachtje via Elmo, die ondertussen zijn ontslag kreeg als mijn manager (maar hij weet het nog niet :p).

De oplettende tv-kijker zal me trouwens de komende weken hier en daar nog zien opduiken in reclamefilmpjes en -toestanden.
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: welke Piet kent er zijn tafels?

Bericht door eLMO »

Spider Murphy schreef:Het was inderdaad de Spider die reclame maakte voor Dexia. Al hebben ze mij zonder mijn toestemming Piet genoemd ipv Pieter. Opdrachtje via Elmo, die ondertussen zijn ontslag kreeg als mijn manager (maar hij weet het nog niet :p).
Alleeh, toch niet vanwege Piet ipv Pieter? Ge moest eens weten welke namen ze nog allemaal voorgesteld hebben. :D
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: welke Piet kent er zijn tafels?

Bericht door peegee »

Die reclamespot gaat door in een grote zaal met veel volk. Een andere spot ook; is dat een of ander auditorium of zo?????
eLMO
Administrator
Berichten: 369
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: welke Piet kent er zijn tafels?

Bericht door eLMO »

Ergens half augustus opgenomen op een zondagavondquiz in Evergem, vandaar dat je anders ploegen zoals de Monkees op de achtergrond ziet ;-)
Plaats reactie