exmar

Plaats reactie
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

exmar

Bericht door peegee »

Heel iets anders, nu.
Ik heb een aantal aandelen van Exmar en krijg een brief, dat ik een toekenning heb van "rechten" of zoiets; 1 recht voor 1 aandeel; verderop in de brief staat voor 3 rechten ontvang ik 2 aandelen Exmar, 2 strips Exmar strip VVPR; de prijs : eur 4.20 per 1 aandeel Exmar; dan staat er als ik niet reageer, dan zullen er geen acties worden ondernomen.
Als ik nu weet, wat ze met dit alles willen zeggen, dan weet ik misschien ook wat ik moet dan; maar het is dus allemaal ABACADABRA voor mij;
kan er mij iemand een beetje uitleg geven over wat men hier wil van mij?

Peter
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: exmar

Bericht door Rubby »

peegee schreef:Heel iets anders, nu.
Ik heb een aantal aandelen van Exmar en krijg een brief, dat ik een toekenning heb van "rechten" of zoiets; 1 recht voor 1 aandeel; verderop in de brief staat voor 3 rechten ontvang ik 2 aandelen Exmar, 2 strips Exmar strip VVPR; de prijs : eur 4.20 per 1 aandeel Exmar; dan staat er als ik niet reageer, dan zullen er geen acties worden ondernomen.
Als ik nu weet, wat ze met dit alles willen zeggen, dan weet ik misschien ook wat ik moet dan; maar het is dus allemaal ABACADABRA voor mij;
kan er mij iemand een beetje uitleg geven over wat men hier wil van mij?

Peter
Ik wil niet moeilijk doen Peter, maar dit lijkt me meer iets voor op het forum van de Financ econ tijd :doh: :mrgreen:
Beetje beroepsmisvorming van mij, mss beter gewoon eens uw bank binnenstappen of beter nog maak een afspraak :rofl2:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: exmar

Bericht door peegee »

Rubby schreef: Ik wil niet moeilijk doen Peter, maar dit lijkt me meer iets voor op het forum van de Financ econ tijd :doh: :mrgreen:
Beetje beroepsmisvorming van mij, mss beter gewoon eens uw bank binnenstappen of beter nog maak een afspraak :rofl2:
Rubby, de titel van dit item is toch "Non-muziek(quiz)stuff ??? :think:
Nu, er zijn dus mensen, die ook dit forum lezen, die mij wel konden helpen...
Thanx, Rushian :thumb1:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2201
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: exmar

Bericht door One good reason »

Mij persoonlijk stoort dit soort oproepen niet. Integendeel, vind ze vrij vermakelijk op een bepaalde manier :lol: .
En zoals PeeGee vermeld heeft: hier zijn mensen die van alle markten thuis zijn.
Het kan dus iedereen wel 'ns van pas komen.
... Dus lang leve de "Non-muziek(quiz) stuff" :headbang: :dance:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: exmar

Bericht door peegee »

One good reason schreef:Mij persoonlijk stoort dit soort oproepen niet. Integendeel, vind ze vrij vermakelijk op een bepaalde manier :lol: .
En zoals PeeGee vermeld heeft: hier zijn mensen die van alle markten thuis zijn.
Het kan dus iedereen wel 'ns van pas komen.
... Dus lang leve de "Non-muziek(quiz) stuff" :headbang: :dance:
Zit je met een vraag over je beestjes in huis, Roberto? Vuur maar af !! :rofl2: :rofl2:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2201
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: exmar

Bericht door One good reason »

peegee schreef:
One good reason schreef:Mij persoonlijk stoort dit soort oproepen niet. Integendeel, vind ze vrij vermakelijk op een bepaalde manier :lol: .
En zoals PeeGee vermeld heeft: hier zijn mensen die van alle markten thuis zijn.
Het kan dus iedereen wel 'ns van pas komen.
... Dus lang leve de "Non-muziek(quiz) stuff" :headbang: :dance:
Zit je met een vraag over je beestjes in huis, Roberto? Vuur maar af !! :rofl2: :rofl2:
Kijk eens in het allernieuwste bericht van deze rubriek, je zal niet meer bijkomen van het lachen! :lol:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: exmar

Bericht door peegee »

One good reason schreef: je zal niet meer bijkomen van het lachen! :lol:
Het mexicaanse computer griepvirus is toegslagen in St Job in het Goor :laughing: :laughing: :laughing: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie