deelnemer

Plaats reactie
Quasimodo
Backing Vocal
Berichten: 51
Lid geworden op: di 27 nov 2007, 19:12

deelnemer

Bericht door Quasimodo »

Mannekes, vrouwkes...
Als er een ploeg links of rechts eens een ploegmaat te kort heeft mag je mij altijd contacteren... Zelf ben ik geen hoogvlieger maar kan mijn manneke wel staan.
Onze ploeg is stilletjes aan uit elkaar aan het vallen en daar ik graag zulke quizzen mee doe zou ik het spijtig vinden van alles te moeten missen.
Of als er liefhebbers zijn om een nieuwe ploeg op te richten mogen ze mij altijd contacteren.
Allez op hoop van zegen
Q
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2207
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

deelnemer

Bericht door One good reason »

Awel, weet dat je niet alleen bent :wink: ... Ik heb net hetzelfde probleem met m'n eigen ploeg en ben het beu al die quizzen te moeten missen.
Als je me nog kan vertellen vanwaar je bent dan kunnen we in de toekomst misschien afspreken. Let wel dat m'n quiz-seizoen enkel is vanaf eind september tot en met eind april en dan nog enkel en alleen voor muziekquizzen.
Contacteer me anders maar via robdaemen@skynet.be
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Bericht door Rock Monsieur »

Wij zoeken af en toe wel iemand om onze ploeg te vervolledigen. Een vaste 4e man hebben we nog altijd niet gevonden.
Voor de muziekquiz in Oostende (nu zaterdag 19/4) zijn we nog op zoek naar een 4e man.
We kunnen vooral versterking gebruiken voor de jaren '80 en voor het recentere werk van stubru en de commerciële hitjes.

Interesse: mail naar info@rockmonsieur.be of 0477/34.92.89
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2207
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Bericht door One good reason »

Wel Rock Monsieur, de kandidaat die je zoekt heb je virtueel voor je :)
Als je in de toekomst een invaller zoekt, aarzel dan niet en neem contact op via m'n mailadres: robdaemen@skynet.be
Ik hoop wel dat de afstand niet te ver is, want ik ga maximum een straal van 50km buiten regio Antwerpen.
Plaats reactie