Deportivo's Music Quiz 12/1 Menen

Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Deportivo's Music Quiz 12/1 Menen

Bericht door rino »

Starbuk & Apollo ft. Roob van JPJ&SG zijn op zoek naar een vierde speler (die niet naar KVK gaat kijken zaterdag :lol: ) voor een muziekquiz in 'Mjinde'.
Reageren kan hier of op 0485 122 776.
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Vacature ingevuld met dank aan gkoppen. :thumb1:
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

Iemand enig idee wat daar zoal te verwachten valt?
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

SepPuKu schreef:Iemand enig idee wat daar zoal te verwachten valt?
Ik heb er geen idee van, het is de eerste keer dat we er mee spelen, weet zelfs niet of deze quiz al eens eerder georganiseerd werd.
Hij werd pas vorig weekend op dit forum aangekondigd, dus dacht ik dat er niet al te veel deelnemende ploegen zouden zijn.
Ik kreeg daarnet echter een mail v/d organisatoren waarin ze onze inschrijving als 45ste (!!!) tafel bevestigen.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

45 ploegen, allemaal Kamiels ('Me wuf is weg') en Freddy De Vadders uit Mjinde zeker?

Roob met Rino en Johan - een complementair ploegje voorwaar, ik voorspel dat ze die quiz daar gaan winnen ... ben benieuwd trouwens hoe Rino en Johan gaan reageren op Roobs JPJ&SG-manieren :wink:

Goote, Baaigones en ik hebben zaterdag andere katjes te geselen - KVK naar de kwartfinales schreeuwen, voorbij dat zootje uit Zulte :evil: :wink:
Chris M
Rock Legend
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 15:46

Bericht door Chris M »

Tonyvdb schreef:45 ploegen, allemaal Kamiels ('Me wuf is weg') en Freddy De Vadders uit Mjinde zeker?

Roob met Rino en Johan - een complementair ploegje voorwaar, ik voorspel dat ze die quiz daar gaan winnen ... ben benieuwd trouwens hoe Rino en Johan gaan reageren op Roobs JPJ&SG-manieren :wink:

Goote, Baaigones en ik hebben zaterdag andere katjes te geselen - KVK naar de kwartfinales schreeuwen, voorbij dat zootje uit Zulte :evil: :wink:
keep dreaming :headbang: :sleeping: :sleeping:
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Tonyvdb schreef:45 ploegen, allemaal Kamiels ('Me wuf is weg') en Freddy De Vadders uit Mjinde zeker?
Wuk
Nie lachen met mijne "kozen" Freddy hé
Anders baffe één op uw mulle als ge terug zijt uit Egypte :D
Trouwens die weet ook wel 't één en 't ander af van muziek.

Ik had er ook willen bijzijn in Mjinde (mijn geboortestad)
Maar ik moet Felipe Massa of Robert Kubica zaterdag aan een overwinning helpen in de competitie Formula Dé (soort gezelschapsspel)
Gebruikersavatar
gkoppen
Lead Singer
Berichten: 239
Lid geworden op: za 20 okt 2007, 17:26

Bericht door gkoppen »

Tonyvdb schreef:45 ploegen, allemaal Kamiels ('Me wuf is weg') en Freddy De Vadders uit Mjinde zeker?

Roob met Rino en Johan - een complementair ploegje voorwaar, ik voorspel dat ze die quiz daar gaan winnen ... ben benieuwd trouwens hoe Rino en Johan gaan reageren op Roobs JPJ&SG-manieren :wink:

Goote, Baaigones en ik hebben zaterdag andere katjes te geselen - KVK naar de kwartfinales schreeuwen, voorbij dat zootje uit Zulte :evil: :wink:
Veel succes daarmee ;)
Enfin in feite zou het straffer zijn als Roob, Rino & Johan met 3 winnen :)
Ik dacht dat er meer volk zou reageren maar blijkbaar was ik de enige freelancer.
Ondertussen heb ik gehoord dat Danny van Jartazi ook nog op zoek was naar mensen, als er nog een andere ploeg is nog iemand zoekt, hij is dus nog beschikbaar en zou met mij kunnen meerijden naar Menen (toch een tripje van > 1uur vanaf hier)
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

Ik wil deze quiz ook wel meespelen, maar zag de verre verplaatsing niet echt alleen zitten. Een carpool met gkoppen naar Menen zie ik echter wel zitten.

Nu nog 3 m/v vinden. Graag reactie op pieter.francois@tmab.be of 0486 83 66 98.
Gebruikersavatar
gkoppen
Lead Singer
Berichten: 239
Lid geworden op: za 20 okt 2007, 17:26

Bericht door gkoppen »

Jammer dat de quiz zo laat bekend was eigenlijk hé, waardoor op de valreep een ploeg te vormen niet meer zo gemakkelijk is... enfin hopelijk kan je nog meedoen morgen...
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

Mijn eerste flater van het jaar is een feit. Vanmorgen kreeg ik telefoon van Bart Depauw die mij er op wees dat ik niet kan meedoen, omdat ik morgen zelf met mijn algemene ploeg een quiz organiseer in het AKV.
Ik zat vannacht dus met de veronderstelling dat die muziekquiz in Menen deze avond al was. :banghead: We gaan dus niet naar Menen toe!
Trouwens: merci om te bellen, Bart. Als je graag wil bijklussen als mijn secretaris, mag je steeds je cv en motivatie mailen. :D
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

Nog geïnteresseerden? De Spider kan alleszins niet (had zich van dag vergist :sleeping: :roll: :makeup: ) Edit: heeft ie ondertussen zelf al aangegeven.

Ik kan nog wel een poging ondernemen om enkele mensen op te bellen maar dan wel liefst als er al een kleine 'kern' is om mee te beginnen...
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

Ik zit in elk geval ook in dendermonde morgen ...
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

SepPuKu schreef:Nog geïnteresseerden? De Spider kan alleszins niet (had zich van dag vergist :sleeping: :roll: :makeup: ) Edit: heeft ie ondertussen zelf al aangegeven.

Ik kan nog wel een poging ondernemen om enkele mensen op te bellen maar dan wel liefst als er al een kleine 'kern' is om mee te beginnen...
Hoi SepPuKu

Ik was gevraagd om mee te spelen met een lokaal ploegje, maar zoals reeds gemeld kan ik niet.
Mijn buurman speelt in een covergroepke en hun gitarist speelt en af en toe een muziekquizke.
Hij zoekt nog volk om zijn ploeg te versterken (in het andere geval speelt zijn dochter mee)
Ik ken hem niet maar heb wel zijn GSM-nr via mijn buurman.
Als het u interesseert laat het weten dan bel ik hem op.
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Bericht door phon »

Deze freelancer zal er ook niet zijn.
Zal ook ergens in dat stadion zitten waar Kortrijk korte metten maakt met Zulte.
Plaats reactie