"Testedoene" zoekt terug 4de man/vrouw

Plaats reactie
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

"Testedoene" zoekt terug 4de man/vrouw

Bericht door Rubby »

Wij zijn nog op zoek naar een vierde man/vrouw voor de quiz van nu zaterdag 17/11 in Wolvertem = 9de muziekkwis van the New Beatles.
Hugo , Hendrik en Dirk kunnen nog iemand gebruiken !

Laat gerust iets weten via dit forum of mail/bel naar GG/Rubby
GG
Lead Singer
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:32

Bericht door GG »

Heeft niemand zin om mee te doen nu zaterdag in Londerzeel samen met Hendrik (quizploeg Guess Who), Hugo (quizploeg Testedoene) en Dirk Vernaeve.
Als het kan iemand die stubru kent en hedendaagse muziek
Gebruikersavatar
gkoppen
Lead Singer
Berichten: 239
Lid geworden op: za 20 okt 2007, 17:26

Bericht door gkoppen »

Ik ben wel into Stubru en hedendaagse muziek (is eigenlijk het enige waar ik echt goed in ben ;-p) Als er geen andere kandidaten zijn wil ik mijn kandidatuur wel stellen... nu moeten jullie die nog aanvaarden ;)
GG
Lead Singer
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:32

Bericht door GG »

gkoppen schreef:Ik ben wel into Stubru en hedendaagse muziek (is eigenlijk het enige waar ik echt goed in ben ;-p) Als er geen andere kandidaten zijn wil ik mijn kandidatuur wel stellen... nu moeten jullie die nog aanvaarden ;)
Is goed voor ons. Je moet maar vragen aan de organisatie aan welke tafel testedoene zit. tot zaterdag
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

gkoppen schreef:Ik ben wel into Stubru en hedendaagse muziek (is eigenlijk het enige waar ik echt goed in ben ;-p) Als er geen andere kandidaten zijn wil ik mijn kandidatuur wel stellen... nu moeten jullie die nog aanvaarden ;)
voor mij ook ok, welkom !!! :thumb2:
Gebruikersavatar
gkoppen
Lead Singer
Berichten: 239
Lid geworden op: za 20 okt 2007, 17:26

Bericht door gkoppen »

Als youngster hoop ik dat er zaterdag 17/11 zeker wat recentere of stubru muziek zal bij zijn zodat ik kan bewijzen dat ik daar echt goed in ben :) ... maar ik heb gezien dat de quiz niet in de kalender staat van muziekquizzen.be Hebben jullie nog wat meer info over het tijdstip van aanvang en de exacte plaats (adres) waar het muziekgebeuren plaats zal vinden :?: Alvast bedankt voor het aanvaarden van mijn kandidatuur ;) Dat wil ik zeker vieren met niets minder dan een overwinning zaterdag :D
Gebruikersavatar
gkoppen
Lead Singer
Berichten: 239
Lid geworden op: za 20 okt 2007, 17:26

Bericht door gkoppen »

gkoppen schreef: ... maar ik heb gezien dat de quiz niet in de kalender staat van muziekquizzen.be
Ondertussen is dat blijkbaar in orde gekomen... thx aan de webmaster ;)
Hoeve Van Hoorebeeck, Temsesteenweg 39 - WOLVERTEM
Nu nog hopen dat de GPS me correct tot aan die Hoeve zal leiden... :D
GG
Lead Singer
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:32

Bericht door GG »

gkoppen schreef:
gkoppen schreef: ... maar ik heb gezien dat de quiz niet in de kalender staat van muziekquizzen.be
Ondertussen is dat blijkbaar in orde gekomen... thx aan de webmaster ;)
Hoeve Van Hoorebeeck, Temsesteenweg 39 - WOLVERTEM
Nu nog hopen dat de GPS me correct tot aan die Hoeve zal leiden... :D
In elk geval bedankt om met ons mee te spelen, de locatie is wel afgelegen en je moet aan een hekken met een grote oprit inrijden. Het einde van de oprit is dan die hoeve.
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Bericht door Spider Murphy »

Iemand die met mij muziekquizt bij Bedtime for Bonzo is ook nog op zoek naar iemand die zaterdag wil meespelen in Wolvertem. Reageren kan op
davy_borghys@hotmail.com.

Ikzelf ben er niet bij, doch, het gezelschap blijft sympathiek :D
Plaats reactie