Testedoene zoekt 4de man

Plaats reactie
GG
Lead Singer
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:32

Testedoene zoekt 4de man

Bericht door GG »

Testedoene is op zoek naar een 4de man voor de muziekquiz van 10 november in Evergem. Liefst iemand die op de hoogte is van rock uit de jaren 70 en The Eagles
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: Testedoene zoekt 4de man

Bericht door Tonyvdb »

GG schreef:Testedoene is op zoek naar een 4de man voor de muziekquiz van 10 november in Evergem. Liefst iemand die op de hoogte is van rock uit de jaren 70 en The Eagles
Geert Huys eens polsen?
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Testedoene zoekt 4de man

Bericht door Rubby »

Tonyvdb schreef:
GG schreef:Testedoene is op zoek naar een 4de man voor de muziekquiz van 10 november in Evergem. Liefst iemand die op de hoogte is van rock uit de jaren 70 en The Eagles
Geert Huys eens polsen?
Ik denk dat Guy dat reeds gedaan heeft, toch bedankt voor de tip !
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 981
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Bericht door Rock Monsieur »

Guess Who doet volgens mij zelf mee in Evergem. Dirk Vernaeve is voor de gelegenheid ook 'guest who'. Vandaar dat wij ook een 4e man moeten vinden.

Als de freelancers een beetje uit hun doppen kijken, kunnen ze zaterdag 'gouden' zaken doen. :wink:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Rock Monsieur schreef:Guess Who doet volgens mij zelf mee in Evergem. Dirk Vernaeve is voor de gelegenheid ook 'guest who'. Vandaar dat wij ook een 4e man moeten vinden.

Als de freelancers een beetje uit hun doppen kijken, kunnen ze zaterdag 'gouden' zaken doen. :wink:
Nu nog de juiste keuze maken ... :D
Plaats reactie