Cover Quiz

Plaats reactie
epicnic
Fan
Berichten: 3
Lid geworden op: di 14 sep 2010, 22:01

Cover Quiz

Bericht door epicnic »

Even kort voorstellen: Ik deed vroeger geregeld mee met muziekquizzen met een aantal vrienden maar doordat ik meer dan eens een muziekquiz moest afzeggen wegens bandverplichtingen zijn we daar eigenlijk ongeveer mee gestopt (uitzonderlijk zouden we nog eens meedoen lokaal maar zelf dat is dikwijls moelijk).

Jammer en zo maar bon het bloed kruipt waar hiet niet kan gaan en zo van die clichés. Ik heb een blog waar ik over alles en nog wat spreek en hier maakte ik al eens een youtube filmpje met een covertje en ik speelde al met het idee om daar een online muziekquiz te maken. In tijden van shazam en gestapo getrainde muziekindustrieën is een online muziekquiz met fragmenten geen optie meer.

Vandaar mijn idee om gewoon de fragmenten zelf in te spelen en zo heb ik nu mijn eerste versie gemaakt en die op mijn blog geplaatst.

Wie interesse heeft kan die quiz terug vinden op volgende link http://epicnic.be/?p=361.

Of er nog zullen volgen zal een beetje afhangen van het al dan niet succes hebben van deze eerste. Dus we zien wel maar indien er een vervolg komt post ik dat zeker ook hier.

Veel succes

Epicnic
epicnic
Fan
Berichten: 3
Lid geworden op: di 14 sep 2010, 22:01

Re: Cover Quiz

Bericht door epicnic »

Even melden dat zondagavond de laatste datum is om uw antwoorden op te sturen. Haast u dus als u nog wil meedoen.

Op maandag komen dan de antwoorden online.

Opnieuw veel succes ;)

PS: Commentaar op de quiz mag altijd ik kom geregeld nog eens langs hier.
JVdP
Superstar
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 08:03
Locatie: Mol/Vrienden Van de Jury

Re: Cover Quiz

Bericht door JVdP »

Knap gedaan, goed gespeeld!
epicnic
Fan
Berichten: 3
Lid geworden op: di 14 sep 2010, 22:01

Re: Cover Quiz

Bericht door epicnic »

Bedankt ;) Leuk dat het geapprecieerd werd.

Trouwens voor de mensen die de antwoorden nog willen bekijken maar zelf de weg niet tot mijn blog vonden kun je ze dus hier vinden.

De quiz was blijkbaar erg moeilijk en had dan ook niet veel succes zoals u daar kunt lezen. Ik had weliswaar veel views maar weinig deelnames dus de interesse was er blijkbaar wel. Op aanvraag van een deel mensen maak ik binnenkort een makkelijkere quiz (deze keer met gitaar al ben ik daar nog niet helemaal uit). Ik hou jullie op de hoogte als die er komt.
Thomatt
Roadie
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 09 mar 2009, 16:18

Re: Cover Quiz

Bericht door Thomatt »

Zeer leuke kwis. Nu pas ontdekt. Had er beschamend maar 3 juist, maar had achteraf wel veel aja-erlebnissen.. en daar doen we het toch voor he.. :)
Plaats reactie