1e 'LAATSTE 20 JAAR' POPQUIZ : 1989-2008 : za 12 juli 2008

kasenco
Rock Legend
Berichten: 2656
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

Tonyvdb schreef:Ik peins erover deze quiz te verhuizen naar ergens een vrijdag- of zaterdagavond in oktober, november of december ...

Redenen :
1. te dicht naar de gewone Stardust Popquiz
2. tijdens de zomer veel volk op vakantie, festivals, terrasjesweer ...


Zijn er organisatoren die nu al zeker zijn van hun datum in die periode, wil koste wat koste vermijden dat ik samen val met een andere muziekquiz (behalve als die Maaseik is of zo, maar dan nog)
het weekend van Ludwig valt weg, is wel in september
Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Bericht door Vlassenbroek2000 »

kasenco schreef:
Tonyvdb schreef:Ik peins erover deze quiz te verhuizen naar ergens een vrijdag- of zaterdagavond in oktober, november of december ...

Redenen :
1. te dicht naar de gewone Stardust Popquiz
2. tijdens de zomer veel volk op vakantie, festivals, terrasjesweer ...


Zijn er organisatoren die nu al zeker zijn van hun datum in die periode, wil koste wat koste vermijden dat ik samen val met een andere muziekquiz (behalve als die Maaseik is of zo, maar dan nog)
het weekend van Ludwig valt weg, is wel in september
Ja maar, er komt wel een nieuwe algemene muziekquiz in de plaats van 'The Lennon' als ik me niet vergis. Ik weet enkel niet of dat hetzelfde weekend zal zijn
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2656
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Bericht door kasenco »

Vlassenbroek2000 schreef:
kasenco schreef:
Tonyvdb schreef:Ik peins erover deze quiz te verhuizen naar ergens een vrijdag- of zaterdagavond in oktober, november of december ...

Redenen :
1. te dicht naar de gewone Stardust Popquiz
2. tijdens de zomer veel volk op vakantie, festivals, terrasjesweer ...


Zijn er organisatoren die nu al zeker zijn van hun datum in die periode, wil koste wat koste vermijden dat ik samen val met een andere muziekquiz (behalve als die Maaseik is of zo, maar dan nog)
het weekend van Ludwig valt weg, is wel in september
Ja maar, er komt wel een nieuwe algemene muziekquiz in de plaats van 'The Lennon' als ik me niet vergis. Ik weet enkel niet of dat hetzelfde weekend zal zijn
ja, de kalender zit overvol
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

weet wel, maar ik vind wel een datumke ... anders blijft het 12 juli, niet ideaal, maar beter dan niets...

Trouwens, er vallen ook quizzen weg hé, bvb. Ludwigs 80s en 90s, maar ook de Stardust Filmquiz : de 'Laatste 20 Jaar' quiz komt eigenlijk in die plaats dan...
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Tonyvdb schreef:weet wel, maar ik vind wel een datumke ... anders blijft het 12 juli, niet ideaal, maar beter dan niets...

Trouwens, er vallen ook quizzen weg hé, bvb. Ludwigs 80s en 90s, maar ook de Stardust Filmquiz : de 'Laatste 20 Jaar' quiz komt eigenlijk in die plaats dan...
oeps, verdwijnt de filmquiz ?!!! :?: :(
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Rubby schreef:
Tonyvdb schreef:weet wel, maar ik vind wel een datumke ... anders blijft het 12 juli, niet ideaal, maar beter dan niets...

Trouwens, er vallen ook quizzen weg hé, bvb. Ludwigs 80s en 90s, maar ook de Stardust Filmquiz : de 'Laatste 20 Jaar' quiz komt eigenlijk in die plaats dan...
oeps, verdwijnt de filmquiz ?!!! :?: :(
ja, ik ben nooit een grote filmfan geweest en nu kijk ik nauwelijks nog één film om de twee weken ... mijn compaan Kristof, aka £ysdexie, ziet het momenteel ook niet erg meer zitten ...
Er kruipt daar ook heel veel werk in, veel meer dan in een muziekquiz ...
Vorig jaar hadden we maar 24 ploegen meer, nadat er de laatste week maar liefst 7 afzegden : dat vonden we toen niet fijn
Plaats reactie