st. Georges muziekquiz 25/11

brammoony
Groupie
Berichten: 17
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:59

st. Georges muziekquiz 25/11

Bericht door brammoony »

café St. Georges presenteert
muziekquiz
zondag 25 november, 14 u
Zaal De Nieuwe Deure, Beveren-Roeselare
inschrijvingen bij petersmet@hotmail.com

http://www.myspace.com/stgeorgesroeselare
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Bericht door phon »

Ik zal proberen een ploegje samen te krijgen.

Wat mogen we ongeveer verwachten van deze quiz ?
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

wij doen ook mee, organisatoren zijn al op de hoogte ...

Volgens die organisatoren, zal het een niet te moeilijke, heel brede (= alle stijlen komen aan bod), muziekquiz zijn...

Ik ken die mannen een beetje en ik denk wel dat het iets voor de 'jongere' garde zal zijn, maar ook de al wat 'rijpere' muziekquizzer zou moeten aan zijn trekken komen ... :o
brammoony
Groupie
Berichten: 17
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:59

Bericht door brammoony »

locatie van deze quiz

Zaal, DE NIEUWE DEURE - Izegemseaardeweg - 8800 BEVEREN-ROESELARE.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: st. Georges muziekquiz 25/11

Bericht door Rubby »

brammoony schreef:café St. Georges presenteert
muziekquiz
zondag 25 november, 14 u
Zaal De Nieuwe Deure, Beveren-Roeselare
inschrijvingen bij petersmet@hotmail.com

http://www.myspace.com/stgeorgesroeselare
oeps nen zondagmiddag, dat zal niet lukken voor mij :?
Peter St Georges
Fan
Berichten: 2
Lid geworden op: di 09 okt 2007, 14:25
Locatie: Stationsplein 3
Contacteer:

Bericht door Peter St Georges »

Een antwoord op de vraag wat te verwachten van deze eerste muziekkwis van St Georges:

Zoals Tony het al zo mooi omschreef (bedankt voor de reclame!) zal de kwis zeer ruim zijn, dat wil zeggen idd een ruim aanbod aan stijlen en genres. Al wil ik ,niet gezegd hebben dat deze kwis er specifiek een is voor de 'jongere garde'...

De kwismaster is van het jaar '79, en heeft zodoende zijn puberjaren beleefd in de jaren '90. Het grootste aantal fragmenten komt dan ook uit deze periode...maar er zullen ook heel wat oldies ('50, '60 & '70) gedraaid worden!

De kwis bestaat voor het grootste deel uit muziekfragmenten, zowel intro's, outro's als andere fragmenten... Er zullen ook heel wat foto's aan bod komen, én er zal live muziek gespeeld worden als onderdeel van de kwis!

Er is ook een theorieronde, op een klein deel van de punten.

Er zijn nu reeds 28 groepen officieel ingeschreven. Wie nog zin heeft om dat ook te doen, kan dat op info@stgeorges.be of ook gewoon op dit nr: 0477 269 430

Indien er nog vragen zijn kan dit op hetzelfde adres!

Groeten, Peter Desmet (Café St Georges)
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Peter St Georges schreef:Er zullen ook heel wat foto's aan bod komen, én er zal live muziek gespeeld worden als onderdeel van de kwis!
oppassen hier toch :

hopelijk niet zo veel foto's als op Dirks Sjampetterke-quiz, dat was er kilometers over ... Ik geef er zelf een 10-12 op de Stardustquiz ... Een 20-tal foto's is normaal gezien het maximale wat op de gemiddelde muziekquiz gevraagd wordt, Dirk vroeg er 60 of zelfs 80 en dat is echt niet meer plezant of interessant ...

ook met de live muziek opletten geblazen : vaak krijgen we een gitarist op onze boterham, die er dan in slaagt de gitaarpartij van pakweg Angie, Beat it of Hotel California compleet onherkenbaar te maken ...
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Tonyvdb schreef: ook met de live muziek opletten geblazen : vaak krijgen we een gitarist op onze boterham, die er dan in slaagt de gitaarpartij van pakweg Angie, Beat it of Hotel California compleet onherkenbaar te maken ...
De live gitarist is Bram (brammoony van de hoezenquiz ook op dit forum), het zal wel beter worden dan wat we laatst in Eeklo te horen kregen.
Enig nadeel is dat Bram dan wel niet met ons kan meequizzen, al ben ik wel overtuigd dat zijn vervanger Frederik niet voor Bram zal moeten onder doen.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

rino schreef:
Tonyvdb schreef: ook met de live muziek opletten geblazen : vaak krijgen we een gitarist op onze boterham, die er dan in slaagt de gitaarpartij van pakweg Angie, Beat it of Hotel California compleet onherkenbaar te maken ...
De live gitarist is Bram (brammoony van de hoezenquiz ook op dit forum), het zal wel beter worden dan wat we laatst in Eeklo te horen kregen.
Als Rino dat zegt, zal het wel juist zijn :D
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Bericht door phon »

Moest er nog een ploeg op zoek zijn naar een speler voor deze quiz, ik ben kandidaat.
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Langs deze weg de deelname van 'Starbuk & Apollo' aan deze quiz toch nog eens bevestigen.
Ik ging er namelijk van uit dat Dirk ons had ingeschreven en Dirk dacht hetzelfde van mij. Gelukkig waren daar nog de aandachtige mensen v/d St-Georges zelf, die Dirk opbelden om te vragen hoe het kwam dat wij niet waren ingeschreven...
(KUB)
One Hit Wonder
Berichten: 86
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 09:23
Locatie: Brugge/Would-Be Monkees

Bericht door (KUB) »

Phon, ben je nog steeds op zoek?
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Starbuk & Apollo doet mee, wij ook, en ik geloof dat ook Peegee zijn Polkaheer, Rapenbrader, Sjoelbakker en Struikrover van stal haalt ?

organisatoren : 'jonge gasten' (ik schat late 20-ers, vroege 30-ers) met een (jeugd)café : ik vermoed een 'jonge' quiz zondag...

Nog deelnemers?
Gebruikersavatar
gkoppen
Lead Singer
Berichten: 239
Lid geworden op: za 20 okt 2007, 17:26

Bericht door gkoppen »

Tonyvdb schreef: organisatoren : 'jonge gasten' (ik schat late 20-ers, vroege 30-ers) met een (jeugd)café : ik vermoed een 'jonge' quiz zondag...
Hehe da's exact de leeftijdscategorie waar ikzelf toe behoor (de quizmaster is van mijn geboortejaar), geen retro kwissen voor mij :p Jammer dat je nooit in je eentje naar zo'n kwis kan natuurlijk... Enfin iemand die een Stubru en 1990+ (alternatief en ultratop) muziekfanaat kan gebruiken, mag altijd beroep op mij doen :)
(KUB)
One Hit Wonder
Berichten: 86
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 09:23
Locatie: Brugge/Would-Be Monkees

Bericht door (KUB) »

gkoppen schreef:Hehe da's exact de leeftijdscategorie waar ikzelf toe behoor (de quizmaster is van mijn geboortejaar), geen retro kwissen voor mij :p Jammer dat je nooit in je eentje naar zo'n kwis kan natuurlijk... Enfin iemand die een Stubru en 1990+ (alternatief en ultratop) muziekfanaat kan gebruiken, mag altijd beroep op mij doen :)
Dat treft: wij komen weer maar aan drie man, en een alternatieve ultratopper zou bij ons alleszins niet voor veel overlappingen zorgen... Hamme? Als je tot in Gent kunt geraken, kan je nog meerijden ook. Laat maar weten!
Plaats reactie