st. Georges muziekquiz 25/11

Gebruikersavatar
gkoppen
Lead Singer
Berichten: 239
Lid geworden op: za 20 okt 2007, 17:26

Bericht door gkoppen »

(KUB) schreef:
gkoppen schreef:Hehe da's exact de leeftijdscategorie waar ikzelf toe behoor (de quizmaster is van mijn geboortejaar), geen retro kwissen voor mij :p Jammer dat je nooit in je eentje naar zo'n kwis kan natuurlijk... Enfin iemand die een Stubru en 1990+ (alternatief en ultratop) muziekfanaat kan gebruiken, mag altijd beroep op mij doen :)
Dat treft: wij komen weer maar aan drie man, en een alternatieve ultratopper zou bij ons alleszins niet voor veel overlappingen zorgen... Hamme? Als je tot in Gent kunt geraken, kan je nog meerijden ook. Laat maar weten!
No Problemo, ik kan tot in Gent geraken...
Dus bij deze wil ik ook mijn kandidatuur bevestigen ;)
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

(KUB) schreef:Dat treft: wij komen weer maar aan drie man, en een alternatieve ultratopper zou bij ons alleszins niet voor veel overlappingen zorgen... Hamme? Als je tot in Gent kunt geraken, kan je nog meerijden ook. Laat maar weten!
Onder welke naam spelen jullie dan mee zondag?
(KUB)
One Hit Wonder
Berichten: 86
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 09:23
Locatie: Brugge/Would-Be Monkees

Bericht door (KUB) »

gkoppen schreef:
(KUB) schreef:
gkoppen schreef:Hehe da's exact de leeftijdscategorie waar ikzelf toe behoor (de quizmaster is van mijn geboortejaar), geen retro kwissen voor mij :p Jammer dat je nooit in je eentje naar zo'n kwis kan natuurlijk... Enfin iemand die een Stubru en 1990+ (alternatief en ultratop) muziekfanaat kan gebruiken, mag altijd beroep op mij doen :)
Dat treft: wij komen weer maar aan drie man, en een alternatieve ultratopper zou bij ons alleszins niet voor veel overlappingen zorgen... Hamme? Als je tot in Gent kunt geraken, kan je nog meerijden ook. Laat maar weten!
No Problemo, ik kan tot in Gent geraken...
Dus bij deze wil ik ook mijn kandidatuur bevestigen ;)
Mooi zo. De psychotechnische proeven laten we voor deze keer achterwege; je bent aangenomen!
(KUB)
One Hit Wonder
Berichten: 86
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 09:23
Locatie: Brugge/Would-Be Monkees

Bericht door (KUB) »

rino schreef:
(KUB) schreef:Dat treft: wij komen weer maar aan drie man, en een alternatieve ultratopper zou bij ons alleszins niet voor veel overlappingen zorgen... Hamme? Als je tot in Gent kunt geraken, kan je nog meerijden ook. Laat maar weten!
Onder welke naam spelen jullie dan mee zondag?
De Orde van de Wetterse Strijkstok
Gebruikersavatar
gkoppen
Lead Singer
Berichten: 239
Lid geworden op: za 20 okt 2007, 17:26

Bericht door gkoppen »

(KUB) schreef: Mooi zo. De psychotechnische proeven laten we voor deze keer achterwege; je bent aangenomen!
Ik was al bezig met de mentale voorbereiding ;)
Stuur je nog een mailtje waar en om hoe laat ik in Gent moet wezen voor de deelname met "De Orde van de Wetterse Strijkstok" :)
(KUB)
One Hit Wonder
Berichten: 86
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 09:23
Locatie: Brugge/Would-Be Monkees

Bericht door (KUB) »

gkoppen schreef:
(KUB) schreef: Mooi zo. De psychotechnische proeven laten we voor deze keer achterwege; je bent aangenomen!
Ik was al bezig met de mentale voorbereiding ;)
Stuur je nog een mailtje waar en om hoe laat ik in Gent moet wezen voor de deelname met "De Orde van de Wetterse Strijkstok" :)
Pb-tje zou al in je postvak moeten zitten.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Dus Starbuk & Apollo, De Wetterse Strijkstok en wij (en ik dacht ook Polkaheer & co.) ...

Geen andere 'bekende' deelnemers aldaar, zondag?
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Bericht door phon »

ik speel ook mee, met de ploeg Les Amuses Gueules
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

phon schreef:ik speel ook mee, met de ploeg Les Amuses Gueules
Ha, met Dominiek Leenknecht, ex-schoolmakker van mij ...
Plaats reactie