vijfde eigenzinnige muziekquiz zaterdag 10 mei

Gebruikersavatar
WimW
Superstar
Berichten: 814
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:07
Locatie: Herenthout, Knelpuntklup

Bericht door WimW »

Tonyvdb schreef:Weinig ploegen, maar het zal er daarom niet minder om gaan spannen ...


allez, een pronostiekske :

De top vijf in willekeurige volgorde :

. Rechte Bananen
. Fab 4
. Kas & Stickies
. Clement & KGBV
. Would-be Monkees

Met vlak daarachter : Vlassenbroek, Willy Jr. en hopelijk wijlder.

Met dit deelnemerveld en het soort quiz, denk ik dat nummer zes al mooi zou zijn voor JPJ&SG ...
Ik ga ook nog es proberen

1. Fab 4 (vertimmerde ploeg)
2. Rechte Bananen
3. Clement & KGBV
4. Kas & Co
5. Tequila Sunrise
Gebruikersavatar
Fideel
Backing Vocal
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 16:49
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Fideel »

Mijn excuses maar digg.be kan er niet geraken. Stom, want dit was echt nog wel een quiz naar onze smaak geweest :(
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Fideel schreef:Mijn excuses maar digg.be kan er niet geraken. Stom, want dit was echt nog wel een quiz naar onze smaak geweest :(
allez, gasten :?

Dat verdient Filip niet ...

Ik voorspel : morgen een kweetnie-hoe-goeie en spannende quiz met een 15-tal ploegen en volgend jaar is het zaaltje te klein ... :thumb1:


@ Wim : De Would-Be Monkees is een bont allegaartje met 'schoon' (in de figuurlijke betekenis van het woord) volk als SepPuKu, Phon, Vinceluka en Kub : 'mijn kop eraf' als die niet in de top vijf spelen (en waarschijnlijk voor ons eindigen), al gaan we daar natuurlijk trachten een stokje voor te steken :twisted:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Je zou eens moeten weten hoe het me spijt dat ik niet kan meedoen morgen. Op weekend als er een goeie muziekquiz is, hoe is het mogelijk? :banghead:
En dan nog dubbel balen (om het eens op z'n hollands te zeggen) als ik eergisteren las dat Arthritic Monkees nog iemand zochten. Heel even op het punt gestaan mij te melden als gastspeler, maar net op tijd beseft dat dit thuis door iemand helemaal niet zou geapprecieerd worden.

Anyway, jeun jundre allemaal morgenavond en hopelijk, Filip, tot volgend jaar.
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Bericht door progres »

Fideel schreef:Mijn excuses maar digg.be kan er niet geraken. Stom, want dit was echt nog wel een quiz naar onze smaak geweest :(
miljaar, en ik ben net terug van Antwerpen om de prijzen te gaan kopen
op den duur moet ik er zelf bijhouden of ik steek mij in de kosten.

als ik dit allemaal ruim op voorhand had geweten, had ik mijn quiz gewoon verplaatst naar het najaar.
bon, we maken er toch nog het beste van morgen en het zal afhangen van de resultaten en de reacties of ik het nog zal kunnen opbrengen een zesde editie uit te werken.

tot morgen in de bovenzaal van het kompas
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

rino schreef:Je zou eens moeten weten hoe het me spijt dat ik niet kan meedoen morgen. Op weekend als er een goeie muziekquiz is, hoe is het mogelijk? :banghead:
En dan nog dubbel balen (om het eens op z'n hollands te zeggen) als ik eergisteren las dat Arthritic Monkees nog iemand zochten. Heel even op het punt gestaan mij te melden als gastspeler, maar net op tijd beseft dat dit thuis door iemand helemaal niet zou geapprecieerd worden.

Anyway, jeun jundre allemaal morgenavond en hopelijk, Filip, tot volgend jaar.
Dan waren jullie echt wel een Westvlaamse alliantieploeg geweest...
Gebruikersavatar
WimW
Superstar
Berichten: 814
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:07
Locatie: Herenthout, Knelpuntklup

Bericht door WimW »

Tonyvdb schreef: @ Wim : De Would-Be Monkees is een bont allegaartje met 'schoon' (in de figuurlijke betekenis van het woord) volk als SepPuKu, Phon, Vinceluka en Kub : 'mijn kop eraf' als die niet in de top vijf spelen (en waarschijnlijk voor ons eindigen), al gaan we daar natuurlijk trachten een stokje voor te steken :twisted:
Ja, da's waar, deze jonge knapen zouden wel eens voor een verrassing kunnen zorgen, als ze met de oudere fragmenten uit de voeten kunnen is een topplaats misschien wel mogelijk. Straks gaan we de strijd aan :wink:
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Bericht door gekookte espe »

WimW schreef:
Tonyvdb schreef: @ Wim : De Would-Be Monkees is een bont allegaartje met 'schoon' (in de figuurlijke betekenis van het woord) volk als SepPuKu, Phon, Vinceluka en Kub : 'mijn kop eraf' als die niet in de top vijf spelen (en waarschijnlijk voor ons eindigen), al gaan we daar natuurlijk trachten een stokje voor te steken :twisted:
Ja, da's waar, deze jonge knapen zouden wel eens voor een verrassing kunnen zorgen, als ze met de oudere fragmenten uit de voeten kunnen is een topplaats misschien wel mogelijk. Straks gaan we de strijd aan :wink:

En zo geschiedde, en hoe :shock:
Plaats reactie