Rock Monsieur Muziekquiz 2.0 - vrijdag 8 mei 2020 - Kruishoutem - UITGESTELD!

Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: Rock Monsieur Muziekquiz 2.0 - vrijdag 8 mei 2020 - Kruishoutem

Bericht door Jorgen VG »

peegee schreef: wo 01 apr 2020, 18:52 Ik heb vandaag een collega gesproken en die is van mijn mening: lockdown zal dit jaar nog niet opgeheven worden. Reken ten vroegste begin 2021... :silent: :( :roll:
Nog geen maand geleden schreef je nog (naar aanleiding van de MOD quiz)... we gaan toch niet thuis blijven voor een griepje.
Duidelijk een zware bocht genomen ;-)
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Rock Monsieur Muziekquiz 2.0 - vrijdag 8 mei 2020 - Kruishoutem

Bericht door peegee »

Jorgen VG schreef: do 02 apr 2020, 18:23
peegee schreef: wo 01 apr 2020, 18:52 Ik heb vandaag een collega gesproken en die is van mijn mening: lockdown zal dit jaar nog niet opgeheven worden. Reken ten vroegste begin 2021... :silent: :( :roll:
Nog geen maand geleden schreef je nog (naar aanleiding van de MOD quiz)... we gaan toch niet thuis blijven voor een griepje.
Duidelijk een zware bocht genomen ;-)
Als er mij morgen iemand vraagt om een quiz te spelen in een café gelijk in Oostakker met een 30tal mensen, dan zou ik het doen (weliswaar met wat voorzorgsmaatregelen) , dus ik heb nog géén zware bocht genomen. Het enige dat ik meld is dat het nog lang gaat duren, Jorgen :roll:
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 981
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Re: Rock Monsieur Muziekquiz 2.0 - vrijdag 8 mei 2020 - Kruishoutem - UITGESTELD!

Bericht door Rock Monsieur »

Beste vrienden uit het muziekquizcircuit.

Wat voor sommigen al een tijdje een uitgemaakte zaak was, maar waar wij stiekem toch nog op een versoepeling van de maatregelen hoopten, moeten wij vandaag helaas vaststellen dat ook de comeback van onze muziekquiz zal moeten uitgesteld worden omwille van de coronacrisis.

De voorbereiding van de quiz was, op enkele punten en komma's na, zo goed als rond en we keken er echt naar uit om de muziekquiz aan jullie voor te schotelen. Gelukkig is ons werk niet voor niets en hebben wij, op enkele flyers en affiches na, ook nog niet veel onkosten gemaakt.

De Rock Monsieur Muziekquiz 2.0 zal dus helaas NIET op 8 mei 2020 kunnen doorgaan.

Wij gaan op zoek naar een nieuwe datum en om de quizkalender in het najaar niet te overbelasten gaan we onze quiz meteen met een jaar uitstellen. Dus vermoedelijk ergens in de maand mei 2021. Concrete datum wordt nog meegedeeld.

We hopen net zoals velen onder jullie dat we in september onze leuke hobby kunnen hervatten.

Met vriendelijke groeten,
Michel, Luc en Filip.
Plaats reactie