M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door peegee »

Wat mij opviel gisteren was de background achter Wilmes....

BELGIE BELGIQUE BELGIUM
:silent: :oops:
zijn dat onze drie landstalen???? ;-)
Wilcoow
Lead Singer
Berichten: 246
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 20:00
Locatie: Moregem / Green Onions

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door Wilcoow »

Bij een stopzetting van de competitie ga ik een aanvraag bij het BAS indienen om onze laatste plaats aan te vechten. En zal ik een voorstel indienen tot een competitie met meer ploegen volgend jaar + meer geld uit de tv-rechten! :whistle:
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1432
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door beautiful freak »

Voor iedereen denkt dat de mot erin zit, is het hoog tijd om de mottenballen even van dit topic te blazen. :whistle:

Ik heb vorige week Café De Spiegel gecontacteerd en zij zijn post-corona nog steeds up and running en opnieuw bereid ons op een selectie aan donderdagen doorheen het (quiz)jaar te ontvangen.

Op de kalender van het onafgewerkte seizoen 2019-2020 stonden nog volgende quizzen:
- do 12 maart: KIPZ
- do 23 april: Paris Hilton Lookalikes
- do 28 mei: Royal Flush
- do 11 juni: Dora Vaucaire

Mijn initiële idee was om dit seizoen te vervolmaken in het voorjaar van 2022. En dan vanaf september/oktober 2022 het nieuwe seizoen op te starten, etc.

Maar vooraleer echt concreet te plannen, is het belangrijk om te weten of alle teams nog steeds aan boord zijn om de M.O.D. opnieuw aan te vatten? Misschien kan van elk team minstens één iemand een stem laten horen. En zijn er misschien nog andere quizzers die - door veranderende thuiswerkprogramma's of andere coronawijzigingen - interesse hebben om een (vaste competitie)ploeg te vormen? Dit alles en eigenlijk elke mogelijke opmerking of suggestie lezen we graag hieronder.

De maskers mogen hier dus al een week vroeger af. Shoot! :music-listening:
Laatst gewijzigd door beautiful freak op za 25 sep 2021, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2219
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door Methos »

Ik spreek een beetje voor mijn beurt want ik sprak nog niet met Luk en Ludo maar sowieso Lucky Locos - check!
Greatest Tits
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door Keiem »

Ik moet ook nog eens luisteren bij de rest, maar dat kan geen probleem vormen. Onze kwis was wel nog lang niet klaar, maar we hebben nog wat tijd zie ik.
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: M.O.D.-competitie, seizoen 3: 2019-2020, Oostakker

Bericht door SepPuKu »

Kwam ondertussen ter sprake bij de Wags, laat maar komen die MOD-quizzen :handgestures-thumbupright:
Plaats reactie