door een ander Nederlands team, uit de regio Maastricht : Team Hurricane

Welkom !

Alle begrip, en snel beterschap gewenst !Big Banana schreef: ↑wo 11 mar 2020, 19:58 De Rechte Bananen moeten helaas forfait geven...
Mario heeft andere verplichtingen en nu er bij mij griep (hopelijk geen Corona) is vastgesteld, lijkt het me niet verstandig om met 4 man in een wagen te kruipen om de lange rit Aalst-Lummen te rijden. Sorry vrienden...![]()
Ook al zijn er nog altijd mensen die deze pandemie vergelijken met de griep (onbegrijpelijk) ... dit lijkt me de enige juiste beslissing.Timlovelee schreef: ↑do 12 mar 2020, 16:28 Beste quizzers,
door enkele afzeggingen, ongeruste mailtjes en ontwikkelingen die steeds in sneller tempo lijken te gaan de laatste dagen/uren, gaan we het zekere voor het onzekere nemen en gaan we - helaas- onze beide quizzen gepland op 14 maart moeten uitstellen.
Let wel : uitstel is geen afstel, we zouden zeker binnen enkele weken of maanden onze 'ingeblikte' quizzen willen laten doorgaan.
Helaas is een richtdatum op dit moment onmogelijk te bepalen, maar we houden alle ingeschreven deelnemers via mail op de hoogte.
Deze avond krijgen alle deelnemers, zowel van de duoquiz als van de avondquiz, nog een mailtje over dit uitstel.
Bij deze zouden we iedereen ook willen bedanken voor hun inschrijving, en hopelijk zijn jullie er weer allemaal bij later dit jaar... !![]()
Groeten van het hele Gang Of Four quizteam
Natuurlijk willen we er bijzijn... hou ons op de hoogte... ThxTimlovelee schreef: ↑do 12 mar 2020, 16:33Alle begrip, en snel beterschap gewenst !Big Banana schreef: ↑wo 11 mar 2020, 19:58 De Rechte Bananen moeten helaas forfait geven...
Mario heeft andere verplichtingen en nu er bij mij griep (hopelijk geen Corona) is vastgesteld, lijkt het me niet verstandig om met 4 man in een wagen te kruipen om de lange rit Aalst-Lummen te rijden. Sorry vrienden...![]()
Door het uitstel van onze quizzen kunnen jullie er dan hopelijk toch bij zijn, we laten nog zo snel mogelijk een nieuwe datum weten via mail en hier op het forum.
Hopelijk tot binnenkort !![]()
Is goed genoteerd, bedankt Hans & co !PaulMcCartney schreef: ↑di 24 mar 2020, 07:25 Dirk,
Voor 'The Ballad' is het ok zowel voor de middag als de avondeditie.
Hans