Sjampetterke presenteert...2de populaire muziekquiz 16/9

Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Yep, in deze opstelling durf ik de concurrentie met de overige topploegen wel aangaan.
'Polkaheer en vrienden' zullen in de huidige topvorm wel dé te kloppen ploeg zijn, terwijl Fab4 ze misschien het dichtst zullen benaderen.
Misschien moeten we met 'Starbuk & Apollo' nu wel onze ambities verleggen, top 3 i.p.v. top 5?
Of dit misschien iets té ambitieus is, zal zondag dan wel blijken...
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

hola, wij hebben wel Plazie mee hé :lol:
Wij gaan dus ook voor die derde plaats !

spannnnnnnnnnnnnnend !!! :? :roll:


Wie is jullie vierde man, Rino?
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Tonyvdb schreef:Wie is jullie vierde man, Rino?
Joost (die er vorige vrijdag ook bij was in D'monde) is 4de man, naast mezelf, Johan Facteur en jdp
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

de man van de Flaming Lips-solo op de Stardustquiz, is dat zeker?
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Tonyvdb schreef:de man van de Flaming Lips-solo op de Stardustquiz, is dat zeker?
Neen, dat is Bram (brammoony van de hoezenkwis op zowel dit forum als dat van los flippos), maar die kon niet meespelen want hij is op reis.
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Voor niet Roeselarenaars, misschien nog even een wegbeschrijving posten:

U neemt afrit nr. 8 (Roeselare-Ardooie-Tielt) van de E403 Brugge-Kortrijk.
Vervolgens sla je rechtsaf als je van Brugge komt (linksaf als je van Kortrijk komt). Aan de eerste verkeerslichten sla je linksaf richting Beveren. Je rijdt voorbij een rond punt om iets verder het dorp Beveren binnen te rijden. Bij de rotonde aan de kerk sla je dan linksaf om ongeveer 100 meter verder aan je rechterkant de oprit te nemen naar de sporthal en het voetbalveld. Op het einde van deze oprit vind je Zaal De Nieuwe Deure.

Succes iedereen!
Chris M
Rock Legend
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 15:46

Bericht door Chris M »

ik voel me verplicht om via deze weg mijn excuses aan te bieden aan de 5 mensen die me afgelopen week gecontacteerd hebben om deel te nemen aan de 'Sjampetter'-quiz.
Ik had al andere, familiaire plannen voor zondagnamiddag, en kan dus nergens als 4de man optreden.
Uiteraard doet het enorm deugd dat mensen, die ik soms van haar noch pluimen ken, geinterresseerd zijn in mijn aanwezigheid.
Ik heb inderdaad geen vaste ploeg maar met wat vrienden nemen we jaarlijks deel aan de Wasoetiequiz, Rock Monsieur en die van De Wanhoop in Gavere.
Dat zijn onze vaste afspraken.
En daar blijft het voorlopig bij.
Aan iedereen een aangename en zonder twijfel goed samengestelde quiz zondagnamiddag.
Plaats reactie