Muziekquiz Het Antwoord Roeselare maandag 14/7

baaigones
One Hit Wonder
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 14:02

Bericht door baaigones »

peegee schreef:Rino,

Weet de organisator dat er zich mensen voor zijn quiz aan het inschrijven zijn via deze weg?

Peter
Ik hoop dat de organisator zich daar eigenlijk niks van aantrekt. Zij organiseren al jaren een muziekquiz voor hun grotendeels algemeen quizzende leden, dus aanpassen omdat er nu toevallig enkele 'harde muziekquizzers' op afkomen zou ongepast zijn he.

Overigens zou ik er, uitgezonderd onvoorziene omstandigheden, op 14 juli wel durven bij zijn ... en dan maar hopen dat de loting wat meevalt :twisted: :wink:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

peegee schreef:Rino,

Weet de organisator dat er zich mensen voor zijn quiz aan het inschrijven zijn via deze weg?

Peter
Ik heb hem al op de hoogte gebracht, net als baaigones hoop ik dat hij er zich idd niets van aan trekt. Afwachten...
Hij was zaterdag op jouw quiz trouwens gastspeler bij Jartazi.
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

baaigones schreef:
peegee schreef:Rino,

Weet de organisator dat er zich mensen voor zijn quiz aan het inschrijven zijn via deze weg?

Peter
Ik hoop dat de organisator zich daar eigenlijk niks van aantrekt. Zij organiseren al jaren een muziekquiz voor hun grotendeels algemeen quizzende leden, dus aanpassen omdat er nu toevallig enkele 'harde muziekquizzers' op afkomen zou ongepast zijn he.

Overigens zou ik er, uitgezonderd onvoorziene omstandigheden, op 14 juli wel durven bij zijn ... en dan maar hopen dat de loting wat meevalt :twisted: :wink:
Bedoelt Peter niet gewoon dat de organisatie best weet dat er hier extra inschrijvingen opduiken? Alleszins, Rino speelt de namen wel door zekers...
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

SepPuKu schreef:
baaigones schreef:
peegee schreef:Rino,

Weet de organisator dat er zich mensen voor zijn quiz aan het inschrijven zijn via deze weg?

Peter
Ik hoop dat de organisator zich daar eigenlijk niks van aantrekt. Zij organiseren al jaren een muziekquiz voor hun grotendeels algemeen quizzende leden, dus aanpassen omdat er nu toevallig enkele 'harde muziekquizzers' op afkomen zou ongepast zijn he.

Overigens zou ik er, uitgezonderd onvoorziene omstandigheden, op 14 juli wel durven bij zijn ... en dan maar hopen dat de loting wat meevalt :twisted: :wink:
Bedoelt Peter niet gewoon dat de organisatie best weet dat er hier extra inschrijvingen opduiken? Alleszins, Rino speelt de namen wel door zekers...
Inderdaad, het ging mij gewoon om het feit, dat de organisatie dooe niet voor het onvoldongen feit gesteld werd, dat er daar ineens een stuk of 30 man meer afkomt, dan zij verwacht hadden (ik doelde dus niet op het veranderen van de moeilijkheidsgraad oid); wij zijn eens (Ludwig en ik) naar een kwis in Rotterdam geweest, waar je je ook op voorhand niet moest inschrijven; in plaats van 30 teams, die ze normaal hadden (en in de zaal kan slechts een ploeg of 35) waren er maar liefst 60 teams afgekomen; wat een chaos; wij waren er al heel vroeg bij en zaten toch ergens achter in de zaal; een deel van de fragmenten zelfs gewoon niet herkend wegens "te veel lawaai" ; chaos chaos chaos....
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Aangezien we voor de muziekquiz voor het eerst in ons nieuw clublokaal zullen quizzen, had ik geen idee voor hoeveel man er daar plaats is.
Daarom eens naar quiche, onze voorzitter, gebeld en hij zegt dat er zeker plaats is voor ongeveer 40 quizzers.
Daarom stelde hij voor nu nog een 4tal inschrijvingen toe te laten via beide fora.
De teller staat ondertussen op 22 quizzers, maar leden van Het Antwoord zullen zich niet op voorhand inschrijven, die komen gewoon af...
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Een update van de inschrijvingen (zowel algemene als muziek quizzers):

1. quiche
2. donna summer
3. rino
4. plazie
5. franky
6. stiffmeister
7. EmBee
8. PeeGee
9. TonyVdb
10. vinceluka
11. phon
12. swat
13. gar
14. francis
15. de cubaanse dermatoloog
16. killerr
17. SepPuKu
18. gkoppen
19. buddy59
20. mainframe
21. spider murphy
22. baaigones

Nog plaats dus voor 4 personen (naast leden van Het Antwoord, die niet op voorhand hoeven in te schrijven)
Laatst gewijzigd door rino op ma 14 jul 2008, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

een derde JPJ&SG-lid doet ook mee :
23. Roob
Gebruikersavatar
Vlassenbroek2000
Rock Legend
Berichten: 1067
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 19:10
Locatie: Grembergen / Vlassenbroek2000, De Verloren Zoon

Bericht door Vlassenbroek2000 »

24. Stefan Claessens
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Nog 2 vrije (forum)plaatsjes.
Lijkt me een veelbelovend deelnemersveld. :thumb2:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

zou je geen geleide loting doen, ttz dat niet per toeval alle habitués van het Antwoord samen zitten en niet alle muziekquizzers samen... twee potten zoals bij het voetbal (met warme en koude balletjes :wink: )
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Tonyvdb schreef:zou je geen geleide loting doen, ttz dat niet per toeval alle habitués van het Antwoord samen zitten en niet alle muziekquizzers samen... twee potten zoals bij het voetbal (met warme en koude balletjes :wink: )
Lijkt me geen slecht idee, maar ik vrees dat men dit niet zal zien zitten.
Want laat dit nu net een discussie zijn die we al eeuwen voeren bij de algemene quizzen van Het Antwoord. We probeerden het ooit een jaar met reekshoofden (semi-geleide loting dus), maar het werd niet echt een succes.
Aan de andere kant denk ik dat onze algemene quizzers zich misschien beter zouden amuseren als ze zonder muziekquizzer(s) spelen, want mét zullen ze nauwelijks inbreng hebben, vrees ik.
Vanavond zie ik onze voorzitter, ik praat er wel even over (terwijl we ondertussen proberen te ontsnappen uit het kasteel van Colditz :wink: )
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

Jo De Proft wil ook zéér graag meedoen, heeft hij mij gister laten weten als hij langsgeweest is om zijn materiaal (boxen,beamer, pa en scherm) is komen ophalen hier...

25. Jo De Proft
peegee
Rock Legend
Berichten: 4332
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Bericht door peegee »

En 'last but not least' Michel Verfaillie

26. Michel Verfaillie
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Bericht door rino »

Na deze 2 ultieme inschrijvingen is ons maximum bereikt.
Ten einde iedereen een comfortabele quizavond te bezorgen, houden we het hier bij.
Namens 'Het Antwoord' bedankt aan iedere ingeschrevene en tot de 14de in Roeselare.
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Bericht door SepPuKu »

Voor het geval het nog uitmaakt: ik zie een 'o.l.v.' bij mijn naam staan, heb deze blijkbaar nog niet laten aanpassen.

Zal er alleszins zijn, Kyotogewijs netjes in 1 auto samengepropt met 2 Jartazi's, 1 Vlassenbroeker en 1 Monkee :wink:
Plaats reactie