2de SAI-Muziekquiz - Aalst - zaterdag 21/10/2017

Plaats reactie
SAI-QUIZ
Fan
Berichten: 9
Lid geworden op: do 29 aug 2013, 20:14

2de SAI-Muziekquiz - Aalst - zaterdag 21/10/2017

Bericht door SAI-QUIZ »

ANNULATIE !!!!

Door omstandigheden moeten wij de 2de SAI-Muziekquiz annuleren !

Sorry voor het ongemak

Er volgt mogelijks een nieuwe datum.


2de SAI-Muziekquiz Aalst ten voordele van Damiaanactie

Wanneer ? Zaterdag 21 oktober 2017 (aanvang 19u30 stipt ! - deuren open vanaf 19u00)

Waar ? Sint-Augustinusinstituut, Leopoldlaan 9 te 9300 Aalst

Wat ? Gevarieerde muziekquiz met focus vooral op mainstream muziek verspreid over de voorbije decennia

Link naar bespreking 1ste SAI-Muziekquiz : viewtopic.php?f=3&t=2947

Kostprijs ? 15 euro per team (een team bestaat uit maximum 4 personen)

Inschrijven enkel via mail naar sai.quiz@telenet.be met opgave ploegnaam en gegevens contactpersoon (je krijgt dan een bevestigingsmail met het verzoek het inschrijvingsgeld vooraf over te schrijven)

Voor meer info : 0496/02.34.02.
Laatst gewijzigd door SAI-QUIZ op za 10 jun 2017, 13:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Snerinckx
Popstar
Berichten: 430
Lid geworden op: vr 25 mar 2016, 18:32

Re: 2de SAI-Muziekquiz - Aalst - zaterdag 21/10/2017

Bericht door Snerinckx »

Is er toevallig een playlist van de vorige editie ? Of de playlist van de rondes waar er het best en het minst werd op gescoord ? Indien die toegankelijk genoeg lijkt doet KIPZ graag mee.

Alvast bedankt ;)
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1056
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: 2de SAI-Muziekquiz - Aalst - zaterdag 21/10/2017

Bericht door Luk »

TER INFO - in afwachting van een update van SAI-Quiz zelf:

Via mail als antwoord op onze inschrijving liet de organisator dit weekend weten dat de quiz zeker niet plaats vindt op 21 oktober, maar mogelijk toch nog een andere datum krijgt.

@ Snerinckx : Onze ervaring bij de eerste editie was dat die vooral pittig was in een niet zo voor de hand liggende reeks klassieke muziek (inclusief operette) (= geen platgetreden paden of weggevers, bedoel ik, voor de kenners misschien wél best te doen), maar dat wij die verder OK vonden, voor zover ik het me herinner.
Plaats reactie