14de Respons Popquiz, za 10/12, Oudenaarde

Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: 14de Respons Popquiz, za 10/12, Oudenaarde

Bericht door boo-lee »

De categoriebrpaling was vrij pragmatisch: wie zich via dit forum inschreef heb ik onder de categorie "circuitplozg" geplaatst. Daarnaast zijn er een aantal overduidelijke circuitploegen die zich via email of Facebook hebbben ingeschreven. Al de rest heb ik in de categorie "gelegenheidsoeg" ondergebracht.

Wie vindt dat zijn/haar ploeg in de verkeerde categorie zit kan dit probleemloos laten aanpassen. Zal ik De Plankierkaarters inschrijven als gelegenheidsploeg?

Overigens zijn er geen andere vragen of hintbladen of iets dergelijks voor de gelegenheidsploegen.

Wel mogen de eerste drie gelegenheidsploegen eerder een prijs kiezen dan ze normaal zouden mogen doen met dezelfde score. Maar ik veronderstel dat circuitploegen daar geen probleem mee hebben, bij andere quizzen is er ook wel eens een speciale prijs voor de rode lantaarn of de eerste lokale ploeg. :)
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
sr plankierkaarter
Lead Singer
Berichten: 124
Lid geworden op: za 14 mei 2011, 19:33

Re: 14de Respons Popquiz, za 10/12, Oudenaarde

Bericht door sr plankierkaarter »

boo-lee schreef:De categoriebrpaling was vrij pragmatisch: wie zich via dit forum inschreef heb ik onder de categorie "circuitplozg" geplaatst. Daarnaast zijn er een aantal overduidelijke circuitploegen die zich via email of Facebook hebbben ingeschreven. Al de rest heb ik in de categorie "gelegenheidsoeg" ondergebracht.

Wie vindt dat zijn/haar ploeg in de verkeerde categorie zit kan dit probleemloos laten aanpassen. Zal ik De Plankierkaarters inschrijven als gelegenheidsploeg?

Overigens zijn er geen andere vragen of hintbladen of iets dergelijks voor de gelegenheidsploegen.

Wel mogen de eerste drie gelegenheidsploegen eerder een prijs kiezen dan ze normaal zouden mogen doen met dezelfde score. Maar ik veronderstel dat circuitploegen daar geen probleem mee hebben, bij andere quizzen is er ook wel eens een speciale prijs voor de rode lantaarn of de eerste lokale ploeg. :)
Laat Plankierkaarters maar staan bij circuitploegen.
Het klopt dat er bij sommige (algemene) quizzen een onderscheid gemaakt wordt in de vragen en/of hints tussen gelegenheids- en circuitploegen.
Blijkbaar is dit hier niet de bedoeling en gaat het alleen over een "mooiere" prijs voor de eerste drie gelegenheidsploegen.
Hiervoor komen wij niet in aanmerking en het is niet ons streefdoel.
Wij komen 100% voor de fun en onszelf te testen.
Als het de bedoeling is 3 gelegenheidsploegen te belonen met een mooiere prijs, geen probleem maar best niet verder gaan.
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: 14de Respons Popquiz, za 10/12, Oudenaarde

Bericht door boo-lee »

sr plankierkaarter schreef: Het klopt dat er bij sommige (algemene) quizzen een onderscheid gemaakt wordt in de vragen en/of hints tussen gelegenheids- en circuitploegen.
Blijkbaar is dit hier niet de bedoeling en gaat het alleen over een "mooiere" prijs voor de eerste drie gelegenheidsploegen.
De bedoeling is hoofdzakelijk om een soort vriendschappelijke competitiesfeer te laten ontstaan tussen (dikwijls lokale) gelegenheidsploegen. Een "mooiere" prijs is dan een leuk extraatje, meer niet.

Maar het is inderdaad zeker niet de bedoeling om een quiz "met twee snelheden" te organiseren.
sr plankierkaarter schreef: Wij komen 100% voor de fun en onszelf te testen.
That's the spirit! :handgestures-thumbupright:
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: 14de Respons Popquiz, za 10/12, Oudenaarde

Bericht door boo-lee »

Het zit ons niet mee, denk dat we de voorbije week zes uitschrijvingen gehad hebben, allemaal van gelegenheidsploegen. :(

Is dat een algemeen fenomeen eigenlijk of valt dit alleen bij ons voor?

Enfin, de zaal zal hoe dan ook goed gevuld zijn (de teller staat nu op 61), maar er is nog plaats voor vier ploegen. Dus wie er alsnog bij wil is meer dan welkom!
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3338
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 14de Respons Popquiz, za 10/12, Oudenaarde

Bericht door SpeedKing »

Algemeen fenomeen. Op 60 ploegen lijkt 6 voel, maar als je dat op 15 ploegen hebt en je bent er 2 kwijt, is dat helemaal sneu.
Agendabeheer en de mensheid: de slechtst mogelijk combinatie.

Dit gezegd zijnde:

Nog Locos zoekt om dezelfde reden nog 1 M/V:
Hieronder replien, PM'en, mailen naar speed_king@telenet.be of bellen / sms'en naar 0486 482 541
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: 14de Respons Popquiz, za 10/12, Oudenaarde

Bericht door boo-lee »

SpeedKing schreef:Algemeen fenomeen. Op 60 ploegen lijkt 6 voel, maar als je dat op 15 ploegen hebt en je bent er 2 kwijt, is dat helemaal sneu.
Dat begrijp ik, maar ik denk dat we aan een stuk of 12 annuleringen zitten. Enfin, niet getreurd, het ziet er naar uit dat de zaal behoorlijk vol zal zitten (teller staat op 62). :)
Laatst gewijzigd door boo-lee op vr 09 dec 2016, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: 14de Respons Popquiz, za 10/12, Oudenaarde

Bericht door boo-lee »

Nog niet vermeld hier: voor wie tijdens de popquiz "een hongerke" heeft voorzien we croque monsieurs, soep, porties kaas en/of salami en chips.
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
busty springfield
Roadie
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 22 jul 2015, 20:57
Locatie: Dentergem ** Busty Springfield ** Busty Crimson

Re: 14de Respons Popquiz, za 10/12, Oudenaarde

Bericht door busty springfield »

Busty Crimson wordt terug Busty Springfield als dat nog mogelijk is.
En belangrijker: we zijn nog op zoek naar een sympathieke (m/v) om ons team te vervolledigen!
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: 14de Respons Popquiz, za 10/12, Oudenaarde

Bericht door boo-lee »

busty springfield schreef:Busty Crimson wordt terug Busty Springfield als dat nog mogelijk is.
Geen enkel probleem. :)
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
busty springfield
Roadie
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 22 jul 2015, 20:57
Locatie: Dentergem ** Busty Springfield ** Busty Crimson

Re: 14de Respons Popquiz, za 10/12, Oudenaarde

Bericht door busty springfield »

En Busty is terug een viertal...!
Plaats reactie