23/09/206 1e Zottegemse Allround Muziekquiz

Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2226
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: 23/09/206 1e Zottegemse Allround Muziekquiz

Bericht door Methos »

Even een hart onder de riem steken. Abeelken zal er zeker zijn en ik heb er zin in :banana-guitar:
Greatest Tits
Snerinckx
Popstar
Berichten: 430
Lid geworden op: vr 25 mar 2016, 18:32

Re: 23/09/206 1e Zottegemse Allround Muziekquiz

Bericht door Snerinckx »

[quote="Methos"]Even een hart onder de riem steken. Abeelken zal er zeker zijn en ik heb er zin in :banana-guitar:[/quote

Dankuwel. Wij hebben er voor alle duidelijkheid ook nog altijd veel zin in ( misschien iets te veel ) vandaar dat de afzeggingen net zo sneu zijn aangezien al veel logistiek werk afgerond was in functie van het aantal ploegen ;). En ook jammer voor de scouts aangezien een groot deel van de opbrengst naar hun buitenlands kamp gaat.
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1702
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 23/09/206 1e Zottegemse Allround Muziekquiz

Bericht door aLEEce in chains »

Ik kan enkel maar herhalen dat het mij spijt dat we moesten uitschrijven :oops: . We hebben geen reputatie om uit te schrijven.
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
beautiful freak
Rock Legend
Berichten: 1433
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 13:34
Locatie: The Pale Riders From Philadelphia

Re: 23/09/206 1e Zottegemse Allround Muziekquiz

Bericht door beautiful freak »

Bruce Horny & The Rest doet ook mee aan het wereldkampioenschap afzeggen, maar stuurt wél vervanging. Graag onze naam aanpassen in The Pale Riders From Philadelphia, aub. ;)

Ik realiseer me ook dat er van overschrijven nog niet veel in huis kwam (waarvoor excuses). Kan het vrijdag gewoon aan de kassa, of is het opportuun dat ik het morgen alsnog doe? (Kans bestaat dan wel dat jullie het niet meer tijdig zullen zien, dus check ik liever even.)
Snerinckx
Popstar
Berichten: 430
Lid geworden op: vr 25 mar 2016, 18:32

Re: 23/09/206 1e Zottegemse Allround Muziekquiz

Bericht door Snerinckx »

Vanaf morgen lijkt het mij inderdaad aangewezen om voor de kassaoptie te gaan. Dus bij deze geef ik mijn fiat om de vrijdag zelf te betalen ;)
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: 23/09/206 1e Zottegemse Allround Muziekquiz

Bericht door boo-lee »

Ikzelf kan er niet bij zijn maar twee van mijn collega's die de Respons Popquiz samenstellen komen opdagen samen met twee toogmaten die ze nog aan het opscharrelen zijn.

Ik zou dan ook graag het gelegenheidsploegje ""Respons Beloftenteam" inschrijven als dat nog kan.

Kunnen we ook nog aan de kassa betalen vrijdag? Want ik vrees dat het nipt wordt als we nu nog moeten overschrijven.
Laatst gewijzigd door boo-lee op wo 21 sep 2016, 13:19, 2 keer totaal gewijzigd.
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Snerinckx
Popstar
Berichten: 430
Lid geworden op: vr 25 mar 2016, 18:32

Re: 23/09/206 1e Zottegemse Allround Muziekquiz

Bericht door Snerinckx »

boo-lee schreef:Ikzelf kan er niet bij zijn maar twee van mijn collega's die de Respons Popquiz samenstellen komen opdagen samen met twee toogmaten die ze nog aan het opscharrelen zijn.

Ik zou dan ook graag het gelegenheidsploegje ""Respons Beloftenteam" inschrijven als dat nog kan.

Kunnen we ook nog aan de kassa betalen vrijdag? Want ik vrees dat het nipt wordt als we nu nog moeten overschrijven.

Bedankt voor de inschrijving! En ja jullie kunnen nog aan de kassa betalen!
Nogmaals bedankt ;)
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: 23/09/206 1e Zottegemse Allround Muziekquiz

Bericht door boo-lee »

Ok, super!
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Gebruikersavatar
boo-lee
Superstar
Berichten: 712
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 10:39
Locatie: Oudenaarde [VZW Respons]
Contacteer:

Re: 23/09/206 1e Zottegemse Allround Muziekquiz

Bericht door boo-lee »

Je mag onze ploegnaam alsnog veranderen in "VZW Respons" en er een "circuitploeg" van maken (what's in a name?).

We hebben nl. een wit konijn uit onze hoed getoverd wat het niet meer helemaal eerlijk zou maken om als gelegenheidsploeg in te schrijven. :)
19de Respons Popquiz - 07.12.2024 - De Qubus, Oudenaarde
Snerinckx
Popstar
Berichten: 430
Lid geworden op: vr 25 mar 2016, 18:32

Re: 23/09/206 1e Zottegemse Allround Muziekquiz

Bericht door Snerinckx »

Voor alle ploegen die vanuit de richting van Gent komen, jullie slaan het best af op de autostrade : Afrit Wetteren
Voor alle ploegen die vanuit de richting van Brussel komen, jullie slaan het best af op de autostrade : Afrit Erpe-Mere

Vanuit Wetteren volg je voortdurend de N42 richting Zottegem tot je op jouw linkerkant de industriezone en op jouw rechterkant onder meer VC Wood en E5 mode bent gepasseerd. Het eerstvolgende kruispunt sla je rechtsaf richting Grotenberge. Je volgt de straat en aan het volgend kruispunt steek je gewoon over richting het centrum van Grotenberge. Daarna volg je gewoon de baan en rijd je de Grotenbergestraat volledig beneden. Eens volledig beneden sla je na het tankstation linksaf. Daarna rest je alleen nog een scherpe bocht naar rechts, meteen gevolgd door een scherpe bocht naar links. Na deze chicane ben je aangekomen in de Sabina Van Beierenlaan. De ingang van de quiz bevindt zich aan jullie linkerkant !

Vanuit Erpe-Mere volg je voortdurend de N46 richting Zottegem tot deze op een groot kruispunt (vosken) met de N42 snijdt. Op dat kruispunt sla je linksaf en volg je de N42 tot je op jouw linkerkant de industriezone en op jouw rechterkant onder meer VC Wood en de E5 mode bent gepasseerd. Het eerstvolgende kruispunt sla je rechtsaf richting Grotenberge. Je volgt de straat en aan het volgend kruispunt steek je gewoon over richting het centrum van Grotenberge. Daarna volg je gewoon de baan en rijd je de Grotenbergestraat volledig af. Eens volledig beneden sla je na het tankstation linksaf. Daarna rest je alleen nog een scherpe bocht naar rechts, meteen gevolgd door een scherpe bocht naar links. Na deze chicane ben je aangekomen in de Sabina Van Beierenlaan. De ingang van de quiz bevindt zich aan jullie linkerkant !
Plaats reactie